Така и така сте вдигнали темата, да споделя и аз две случки с клиенти, и сходен казус.
Първата е за един блеснарка на Тика Графит, звъни клиентът ден - два след като я е получил и се оплаква, че при риболов половината въдица излита с все примамката.
Казах му да я ми я върне и ще проверя за какво иде реч. Идва въдицата, сглобявам я и хоп снадките без никакво усилие влизат докрай и опират плътно, съответно и при най-лекото друсване или накланяне на въдицата се разглобява автоматично. Аз много добре знам, че въдицата не съм я изпратил в този вид и се обаждам на човека да питам как се е стигнало до това положение. Човекът ми обясни, че видял, че не се сглобява докрай и с фина шкурка й помогнал. Въдицата прецакана, вносителите не признават това като дефект, не мога да направя замяна, свързах го с един познат, който оправя въдици, дано му е помогнал.
Друг случай, изпращам 3 шаранджийки до клиент. На следващият ден от куриерската фирма ми звънят и ми казват, че клиентът отказва пратката, защото въдиците били дефектни, и трите!
Звъня на човекът да го питам какъв е дефектът, защото лично съм ги гледал въдиците и си бяха бонбон, всичко проверено. Чух се с него и ми обясни, че ходил за въдиците с негов познат, който бил стар шаранджия и много разбирал, и като видял снадката на въдиците, че не влиза докрай, казал: "Не, това са или дефектни или ментета!"?!?
Опитах да му обясня, че почти всички въдици вече са с такава сглобка, но не и не, той неговият приятел знаел най-добре, да не съм обяснявал аз на него. Еми добре