Здрасти Томи,
Лафим си не се коси. Следя и подфорума с мултипликаторите, интересно ми е просто.
Не, нямам BCF макара, малко скъпички ми идват иначе мога ли да си го позволя, да ще си купя, спестява досадното отмятане на скобата на спининговата такава.
В случай, че си пропуснал пак да кажа кратичко:
" Лагерите в макарите са серийни машинни елементи предназначени за микторомотори основно, които се ползват и в риболовните макари." Та, дали е за макара, зъболекарска машинка, микромотор, CNC фреза, шпиндел, дрон, или просто перка те са едни и същи.
Не съм се ровил достатъчно, но няма лагери произведени за еди си коя макара
прекалено са къси сериите, за да се разработи такъв елемент и никой производител не може да си го позволи. Изключвам стоп лагерите, които са пластмасови кошнички, с пружинки и игли. Серийното производство на INA с означение HFL не се ползва, че са достатъчно скъпи за вграждане и в най-скъпата макара.
Иначе, Accept-а каза, може и да се мият и с бензин.
Литиевата грес, е във всички капсаловани* лагери, защото покрива температурния диапазан за който са предназначени да работят тези машинни елементи т.нар. лагери. Средния им живот е 80 000 часа.
Вероятно има и недоволни от лития и тъй, но за момента не е измислен аналог поне на наща планета за пълнене на лагеретата които излизат от заводите готови за монтаж в изделията. Греста ти е станала кафява от бледо жълта, защото има контакт с въздуха и е нормално да промени цвета когато работи. Така става и с маслото на колата, сменя цвета защото работи. Толкоз от мен по темата.
Поздрави и хубав ден.
Ако умееш да летиш, не казвай на никого, защото не можеш се отърва от учители..