Shimano Super Aero 3000 GTM
Публикувано на: Чет Окт 11, 2018 9:15
Здравейте,
На вашето внимание искам да представя един проект свързан с една макара на SHIMANO.
Shimano Super Aero 3000 GTM
Тази макара пристигна при мен за обслужване и с оплакване че стоп лагера отказва в студено време. Да си призная за върви път чувам това за Shimano, но тепърва предстоеше да се види какво се случва.
Старите модели на марката пускаха сходни модели, но с малки разлики, по отношение къде има лагер. Например японския Shimano Twin Power 3000 XTR си идва с лагери навсякъде. Shimano Stradic 4000 GTM Japan беше със същата концепция, но с една втулка на короната, а тази макара беше с втулка в задната страна на пиньона и с система от втулки на водещата ролка. Естествено втулката на пиньона се заменя директно с неръждаем лагер и получаваме системата X-Ship. Водещата ролка не може да се замени директно без преправяне, но и така си работи безупречно, при добро мазане.
Та за въпросния проблем. Лагера беше потънал в масло и най-вероятно това е причината за отказа му в студено време. Естествено всичко беше разглобено, почистено основно и обезмаслено, след което смазано наново и събрано.
Макарата работи изключително плавно и много приятно с допълнителния лагер.
Това е адекватна макара за плувка, поради доста високите и обороти, което в този си вариан,т ще работи дълги години и за напред.
Поздрави и наслука.
На вашето внимание искам да представя един проект свързан с една макара на SHIMANO.
Shimano Super Aero 3000 GTM
Тази макара пристигна при мен за обслужване и с оплакване че стоп лагера отказва в студено време. Да си призная за върви път чувам това за Shimano, но тепърва предстоеше да се види какво се случва.
Старите модели на марката пускаха сходни модели, но с малки разлики, по отношение къде има лагер. Например японския Shimano Twin Power 3000 XTR си идва с лагери навсякъде. Shimano Stradic 4000 GTM Japan беше със същата концепция, но с една втулка на короната, а тази макара беше с втулка в задната страна на пиньона и с система от втулки на водещата ролка. Естествено втулката на пиньона се заменя директно с неръждаем лагер и получаваме системата X-Ship. Водещата ролка не може да се замени директно без преправяне, но и така си работи безупречно, при добро мазане.
Та за въпросния проблем. Лагера беше потънал в масло и най-вероятно това е причината за отказа му в студено време. Естествено всичко беше разглобено, почистено основно и обезмаслено, след което смазано наново и събрано.
Макарата работи изключително плавно и много приятно с допълнителния лагер.
Това е адекватна макара за плувка, поради доста високите и обороти, което в този си вариан,т ще работи дълги години и за напред.
Поздрави и наслука.