Учител vs. "хигиенист" (чистач/ка/ по нашенски)

Разправят, че не всичко било риболов.
Станимир
Мнения: 1762
Регистриран на: Пон Юли 10, 2006 16:28
Местоположение: София
дал Браво: 31 пъти
получил Браво: 7 пъти
Обратна връзка:

Учител vs. "хигиенист" (чистач/ка/ по нашенски)

Мнение от Станимир »

Още се чудите защо грамотните хора са по-редки от бялата лястовица?
Те, да сте иМфУрмирани:
Изображение

Много тъжно ми стана, още повече, че имам преподавател в родата... :(
outsider написа:ПъСъ - "улов" е термин от жаргона на корсфишинга , също като "дропер" или "изтичане". Не ни обръщай внимание.
Аватар
joro_olyмпус
Мнения: 11699
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 21:48
Местоположение: Част от седмицата в София
дал Браво: 6 пъти
получил Браво: 9 пъти
Обратна връзка:

Re: Учител vs. "хигиенист" (чистач/ка/ по нашенски)

Мнение от joro_olyмпус »

румбата написа:И за даскалската професия по-леко ,ако обичаш - и аз съм учител и все още се гордея с това !!! Аз не съм обидил ни една професия ,затова го приемам лично ! Водете си споровете ,но не мислете ,че сте центъра на света като живеете в центъра на София ,и без това от телевизиите ни занимават достатъчно много с проблемите на столицата ,все едно само там има хора ! :wink:

Те това требе да го прочете Румбата, че тук точно е мястото да се обсъди дали това е нормално в тая тъпа държава! Румба имаш всички мои адмирации относно горепоказаното. Моите родители също бяха преподаватели навремето и инженери.
Станимир
Мнения: 1762
Регистриран на: Пон Юли 10, 2006 16:28
Местоположение: София
дал Браво: 31 пъти
получил Браво: 7 пъти
Обратна връзка:

Re: Учител vs. "хигиенист" (чистач/ка/ по нашенски)

Мнение от Станимир »

joro_olyмпус написа:Те това требе да го прочете Румбата, че тук точно е мястото да се обсъди дали това е нормално в тая тъпа държава!
Да, аз първо мислех да я пльосна тая снимка в твоята тема, но реших, че заслужава собствена такава... Държавата не знам дали е тъпа, но нормално това определено не е.