PR: aвтосервиз ''Мапо'' - Лек тунинг с фланец
- автосервиз МАПО
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря Яну 28, 2015 12:16
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
aвтосервиз ''Мапо'' - А, гумите сменихте ли?
А, гумите сменихте ли?
Ексклузивно за потребителите на Fishing Mania, автосервиз МАПО предлага демонтаж, монтаж и баланс на гуми.
Услугата включва:
- демонтаж
- монтаж
- баланс (със стандартни или лепящи тежести)
- смяна на вентилите с нови (при нужда)
Ако по джантата има кривини, ние ще ги изправим
За цени и запазване на ред -> 0885 970 670
Сменете гумите, изненадайте Вие времето и катаджиите, а не те Вас
автосериз МАПО
w: http://www.service4x4.org" onclick="window.open(this.href);return false;
m: serviz_mapo@abv.bg
t: 0885 970 670
Ексклузивно за потребителите на Fishing Mania, автосервиз МАПО предлага демонтаж, монтаж и баланс на гуми.
Услугата включва:
- демонтаж
- монтаж
- баланс (със стандартни или лепящи тежести)
- смяна на вентилите с нови (при нужда)
Ако по джантата има кривини, ние ще ги изправим
За цени и запазване на ред -> 0885 970 670
Сменете гумите, изненадайте Вие времето и катаджиите, а не те Вас
автосериз МАПО
w: http://www.service4x4.org" onclick="window.open(this.href);return false;
m: serviz_mapo@abv.bg
t: 0885 970 670
- babydoctor
- Мнения: 15953
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 7:59
- Местоположение: София
- дал Браво: 46 пъти
- получил Браво: 160 пъти
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - А, гумите сменихте ли?
Смених ги в средата на октомври, за да избегна тарапаната и въпреки това чаках час и нещо на Семинарията. Ако става със записване на час, от напролет съм само при вас. Само дайте нещо като в Бгмапса как се стига до вас - нямам навигация, със сателита не се оправям. Некъде откъде пилешкия мост ако го дадете...
Каква е тая участ бе, народе - какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад...
Защо винаги бъдещето е светло, а никога настоящето???
Защо винаги бъдещето е светло, а никога настоящето???
- Tonito
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 21:04
- Местоположение: Шумен
- дал Браво: 99 пъти
- получил Браво: 21 пъти
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - А, гумите сменихте ли?
Доки заповядай http://www.service4x4.org/contacts.php" onclick="window.open(this.href);return false; ,има гугълска карта на която е обозначен местоположението на сервиза .babydoctor написа:Смених ги в средата на октомври, за да избегна тарапаната и въпреки това чаках час и нещо на Семинарията. Ако става със записване на час, от напролет съм само при вас. Само дайте нещо като в Бгмапса как се стига до вас - нямам навигация, със сателита не се оправям. Некъде откъде пилешкия мост ако го дадете...
- автосервиз МАПО
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря Яну 28, 2015 12:16
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Случвало ли ви се е да намалите рязко и ...
Случвало ли ви се е да намалите рязко, когато шофирате с висока скорост?
При подобно рязко спиране, спирачните дискове понасят голямо натоварване и загряване. В резултат на това, често се случва дисковете да се изкривят и при всяко следващо натискане на спирачката, колата започва да се тресе.
При такива неприятни ситуации или трябва да си купите нови дискове ... или да им се "пусне една стружка"
Когато дебелината на диска е над минимално допустимата, изкривяването може да се излекува с едно "пускане на стружка".
Ако пък, често ви се налага често да намалявате рязко, майсторът си улеснява живота обработвайки с медна грес, за да не клеясва и да се демонтира лесно следващия път.
При подобно рязко спиране, спирачните дискове понасят голямо натоварване и загряване. В резултат на това, често се случва дисковете да се изкривят и при всяко следващо натискане на спирачката, колата започва да се тресе.
При такива неприятни ситуации или трябва да си купите нови дискове ... или да им се "пусне една стружка"
Когато дебелината на диска е над минимално допустимата, изкривяването може да се излекува с едно "пускане на стружка".
Ако пък, често ви се налага често да намалявате рязко, майсторът си улеснява живота обработвайки с медна грес, за да не клеясва и да се демонтира лесно следващия път.
-
- Мнения: 9345
- Регистриран на: Пет Фев 23, 2007 13:39
- Местоположение: СОФИЯ/ЯМБОЛ
- дал Браво: 107 пъти
- получил Браво: 155 пъти
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - Случвало ли ви се е да спрете рязк
Стружки одавна не си пускаме на дисковете, зашото се отнема и високата точка, която избутва накладката, този метод одавна се доказа като вреден. Криви дискове се оправят с нови дискове!
Sent from my C6902 using Tapatalk
Sent from my C6902 using Tapatalk
- BOROOO
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Сря Юни 22, 2005 13:42
- Местоположение: гр. София
- получил Браво: 12 пъти
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - Случвало ли ви се е да спрете рязк
И какво сега - сервизът "Мапо" ли е или "Райко Сергиев" (или нещо подобно).
Диагностика правите ли? - искам да измеря компресията.
Диагностика правите ли? - искам да измеря компресията.
Връщайте маломерните риби обратно във водата.
Като ме погледнете трябва да знаете, че аз гледам през вас и се виждам на реката как подавам, водя и ми кълве ...
Като ме погледнете трябва да знаете, че аз гледам през вас и се виждам на реката как подавам, водя и ми кълве ...
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - Случвало ли ви се е да спрете рязк
Не знам как го правите в Ямбол, но навсякъде по света шлайфат дискове.Всеки производител дава минимална дебелина на диска за правилно функциониране на спирачния апарат.Дисковете се мерят и ако са в норми тогава се обработват на машина произведена само за това, не в някой селски двор със струг от времето на "другарите" Вече не обработват дисковете термично за икономия на време в производството, дисковете се темперират в процес на работа. Често при аварийни спирания или рязка промяна на температурата (минаване през локва например) линейните разширения изкривяват диска дори и нов. Така че на дискове от 150~200 лева за брой е съвсем нормално да се прешлайфат, защото със смяната им с нови няма гаранция че няма да се изкривят следващите няколко хиляди километра. Практиката сочи че шлайфаните дискове по-трудно се деформират защото вече са загрявали и термично са освободили напреженията при отливане.quietriot написа:Стружки одавна не си пускаме на дисковете, зашото се отнема и високата точка, която избутва накладката, този метод одавна се доказа като вреден. Криви дискове се оправят с нови дискове!
Sent from my C6902 using Tapatalk
Всеки сам решава какво да сложи на колата си но щом в цяла Европа го правят явно има смисъл...
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - Случвало ли ви се е да спрете рязк
BOROOO написа:И какво сега - сервизът "Мапо" ли е или "Райко Сергиев" (или нещо подобно).
Диагностика правите ли? - искам да измеря компресията.
Разполагаме с компресомери за бензин , дизел и системи common rail, също така имаме диагностични системи, bosch, delphi, denso,lucas.
За всякакви въпроси звънете!
-
- Мнения: 9345
- Регистриран на: Пет Фев 23, 2007 13:39
- Местоположение: СОФИЯ/ЯМБОЛ
- дал Браво: 107 пъти
- получил Браво: 155 пъти
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - Случвало ли ви се е да спрете рязк
Незнам Петре що реши, че ти говоря от Ямболска гледна точка, нямам никаква идея какво правят там, май забравяш че се познаваме, та в контекста на горното живея от 40 години в София и нямам идея как се прави в Ямбол.Don-Vito написа:Не знам как го правите в Ямбол, но навсякъде по света шлайфат дискове.Всеки производител дава минимална дебелина на диска за правилно функциониране на спирачния апарат.Дисковете се мерят и ако са в норми тогава се обработват на машина произведена само за това, не в някой селски двор със струг от времето на "другарите" Вече не обработват дисковете термично за икономия на време в производството, дисковете се темперират в процес на работа. Често при аварийни спирания или рязка промяна на температурата (минаване през локва например) линейните разширения изкривяват диска дори и нов. Така че на дискове от 150~200 лева за брой е съвсем нормално да се прешлайфат, защото със смяната им с нови няма гаранция че няма да се изкривят следващите няколко хиляди километра. Практиката сочи че шлайфаните дискове по-трудно се деформират защото вече са загрявали и термично са освободили напреженията при отливане.quietriot написа:Стружки одавна не си пускаме на дисковете, зашото се отнема и високата точка, която избутва накладката, този метод одавна се доказа като вреден. Криви дискове се оправят с нови дискове!
Sent from my C6902 using Tapatalk
Всеки сам решава какво да сложи на колата си но щом в цяла Европа го правят явно има смисъл...
Казвах ти, че на нормален струг диска се шлайфа в една равнина и се отнема и високата точка, която избутва накладката след спиране, предполагам знаеш че всеки диск не е равен а в средата е по-дебел, а кой какво ще избере си прав че си е негов избор. Ако има специална машина която ги шлайфа със заводски профил, значи всичко е наред.
- автосервиз МАПО
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря Яну 28, 2015 12:16
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
aвтосервиз ''Мапо'' - Лек тунинг с фланец
Лек тунинг с фланец
Фланецът увеличава разстоянието между гумите, което на свой ред увеличава стабилността в завои при висока скорост, а същото така, когато сте извън пътя, помага за по-голямата стабилност при страничен наклон.
Фланецът увеличава разстоянието между гумите, което на свой ред увеличава стабилността в завои при висока скорост, а същото така, когато сте извън пътя, помага за по-голямата стабилност при страничен наклон.
- Д-р Флекс
- Мнения: 8722
- Регистриран на: Чет Дек 03, 2009 17:56
- Местоположение: София
- дал Браво: 1378 пъти
- получил Браво: 423 пъти
Re: aвтосервиз ''Мапо'' - Лек тунинг с фланец
Най-чистосърдечно препоръчвам този сервиз, особено на колеги с 4х4. Освен компетентен, собственика Пепи е хипер-точен пич!