Големи промени за малките лодки. Пакет от нормативни поправки .
Публикувано на: Пон Май 07, 2018 11:47
Колеги, това, което се говори под сурдинка, вече е факт.
https://m.flagman.bg/article/156421
Има неща, които се говорят в кръчмата, но не се споменават в статията:
-ВСИЧКИ лодки в морето, независимо от размера и двигателя, ще имат регистрация.
-Пререгистрация на ВСИЧКИ лодки, от Резово до Каварна. В момента има много лодки, които не са в експлоатация, отдавна са бракувани, а имат регистриран номер. Отделно, лодката е бракувана, построена нова лодка, но сложен номер от старата лодка и с връзки минава преглед.
-При пререгистрацията, всички допълнителни подобрения, да преминат през лицензиран корабостроител, който ще издаде сертификат за годност на лодката.
-Лодките, които не са с одобрен проект (самоделки) ще трябва да им се издаде сертификат от лицензиран корабостроител. Внимавайте какво купувате в останалите месеци до краят на годината.
-Лодките внос, задължитено да минат през лицензиран производител за сертификат за годност.
-Капитана на лодката ТРЯБВА да е преминал курс за капитани на малък плавателен съд.
-Като една от целите е да се плащат данъците, както автомобилите. В момента е "куче влачи-диря няма". Както и за гуменките, така и за лодките.
Всичко това се говори в кръчмата. Дали е вярно или не, ще се разбере от 2019г.
Но истината е, че трябва да има ред в морето.
Покрай хубавите идеи ще има и такива, които ще бъдат от различните лобита - на строителите на лодки, лодкоконструктори на свободна практика, магазините за спасителни средства,....ще видим какво ще стане.
https://m.flagman.bg/article/156421
Има неща, които се говорят в кръчмата, но не се споменават в статията:
-ВСИЧКИ лодки в морето, независимо от размера и двигателя, ще имат регистрация.
-Пререгистрация на ВСИЧКИ лодки, от Резово до Каварна. В момента има много лодки, които не са в експлоатация, отдавна са бракувани, а имат регистриран номер. Отделно, лодката е бракувана, построена нова лодка, но сложен номер от старата лодка и с връзки минава преглед.
-При пререгистрацията, всички допълнителни подобрения, да преминат през лицензиран корабостроител, който ще издаде сертификат за годност на лодката.
-Лодките, които не са с одобрен проект (самоделки) ще трябва да им се издаде сертификат от лицензиран корабостроител. Внимавайте какво купувате в останалите месеци до краят на годината.
-Лодките внос, задължитено да минат през лицензиран производител за сертификат за годност.
-Капитана на лодката ТРЯБВА да е преминал курс за капитани на малък плавателен съд.
-Като една от целите е да се плащат данъците, както автомобилите. В момента е "куче влачи-диря няма". Както и за гуменките, така и за лодките.
Всичко това се говори в кръчмата. Дали е вярно или не, ще се разбере от 2019г.
Но истината е, че трябва да има ред в морето.
Покрай хубавите идеи ще има и такива, които ще бъдат от различните лобита - на строителите на лодки, лодкоконструктори на свободна практика, магазините за спасителни средства,....ще видим какво ще стане.