Страница 4 от 6

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 22:35
от GREEN BUG
Marco Polo написа: Абе... Направо не ми се говори! :evil:
Ма сигурно ти е спокойно :evil: :!:

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 23:27
от esox hunter
Marco Polo написа: Сега се прибирам отдолу... По-мърлява работа не бях виждал!
Глави на нитове стърчат отвътре - можеш да се разпориш като прасе!
Дупките се виждат с просто око - ако я бях пуснал направо на вода - щях да се удавя или поне да удавя лодката...
Мдааа лоша работа :? Понеже не си пуснал снимка от вътрешната страна на лодката /дъното/ предполагам, но да попитам там ли са въпросните дупки за които говориш? Ако можеш пусни една фотка от вътрешната страна на лодката да видим кое как е :roll:
Сега май ти остава варинат да ги запълниш тези "торпедни" отсеци с някаква пяна или полистирен демек стиропор и да запълниш пробойните, които този е нанесъл на Прасчо!
Аз не разбрах този "майстор" на който си си се доверил разбира ли нещо от лодки или просто си прави спойлери за PK Голф 2ки :roll:

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 10:31
от Marco Polo
Има калъпи за лодки в двора и явно се опитва да ги прави покрай спойлерите... Ама като виждам какво направи с моята - не знам как успява да продаде някоя от неговите...
Стърчащите железа от вътрешната страна на моята ги намазах яко със силикон, за да можеш поне да си спасиш краката отвътре, но ще снимам положението както е в момента... Все пак 5-6-7 мм стърчащ поп-нит отвътре за мен си е проблем... :roll: И то не на едно място...

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 13:34
от esox hunter
Marco Polo написа:Има калъпи за лодки в двора и явно се опитва да ги прави покрай спойлерите... Ама като виждам какво направи с моята - не знам как успява да продаде някоя от неговите...
Ами те клиентите му едва ли имат възможност след като си купят да се оплачат 8) ...то това като да продадеш на някой скачач парашут от рибарска мрежа :wink: :)
Marco Polo написа:...Стърчащите железа от вътрешната страна на моята ги намазах яко със силикон, за да можеш поне да си спасиш краката отвътре, но ще снимам положението както е в момента... Все пак 5-6-7 мм стърчащ поп-нит отвътре за мен си е проблем... :roll: И то не на едно място...
А няма ли начин да се пилнат или поне да залепиш върху тях нещо като гумени тапички...
Но ако питаш мен пъро я пусни на вода да видиш "пие" ли Прасчо вода, колко и от къде и тогава решавай, какво да правиш с нея :roll:

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 13:35
от jazzmena
аз предлагам да направи тоз юнак един тест драйв с лодката - да обиколи 2 пъти Панчарево

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 14:33
от Marco Polo
Ааа, няма сми... Просто, доколкото зависи от мен, този "майстор" повече клиент няма да види!

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 12:08
от Felix
Като гледам, Прасчо е на път да се превърне в Супер Турбо Прасе. :D :D :D

Няма лошо. Твой си е, ще си правиш каквото ти харесва. Нали това е идеята – да си играем със все по-големи играчки...

Има няколко неща, които не са ми ясни:
- Каква е функцията на тези балони?
- Самостоятелен обем ли са, или използват за затваряне корпуса на лодката?
- Какво използва да уплътниш балона към корпуса?

Колкото до нитовете, по начина ( посоката ) който са поставени не трябва да се пилят отвътре, защото няма да действат. Нямаше да е лошо да им сложиш някакви шайбички преди да ги намажеш със силикон. Аз лично не бих разчитал много на силикона ако трябва да стъпна с бос крак върху задния край на поп нит.
Почти съм готов да се обзаложа, че следващата стъпка ще е скара на дъното.


Ти май си попаднал на Царя на поп нитовете. :D
Като гледам, ще имаш същия проблем с задирането с капака на люка в предната част (на пантите).

Изображение


Между другото, ако синята преграда е функционална, можеш да отрежеш стените на вградения люк и да получиш двойно повече обем.
За красотата не отговарям де... :wink:

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 15:28
от Marco Polo
Felix написа: Има няколко неща, които не са ми ясни:
- Каква е функцията на тези балони?
- Самостоятелен обем ли са, или използват за затваряне корпуса на лодката?
- Какво използва да уплътниш балона към корпуса?
Балоните са с идея ако лодката се напълни с вода - да не потъне, а тези поплавъци да я задържат над водата, барабар с двигател и багаж.
Обемът на носовия поплавък е между корпуса на лодката и самото "багажно" отделение. На практика работата не е свършена, тъй като принаденото отделение не е херметично поставено / :evil: / и по тази причина няма да свърши работа. Затова и се опитвам да запуша всичко със силикон, поне на първо време.
Felix написа:Между другото, ако синята преграда е функционална, можеш да отрежеш стените на вградения люк и да получиш двойно повече обем.
За красотата не отговарям де... :wink:
Това ми стига - котва, въже, вода... Достатъчно ми е. А може и за жива стръв да се използва на теория. ;)

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 18:27
от Felix
За обема на носа, между корпуса на лодката и багажното отделение ми е кристално ясно. :wink:
Много полезна идея, между другото.

Целия ми първи абзац беше питане за тези „джаджи” отдолу под лодката, които приличат на редани и които ти самия нарече „балони”.
И те ли са с основна цел да предпазят лодката от потъване?
Или имат и друга функция при движението на лодката?

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 22:58
от Marco Polo
Ааа, извинявай... :oops:
Идеята е да дадат от една страна малко повече плаваемост на кърмата заради .. кхммм... килограмите ми.. :oops: , а от друга страна да има лодката малко повече устойчивост на крен. Но за това трябваше да са малко по-нагоре по борда, така че да идват почти на водолинията... А сега ще са изцяло под водата и според мен тази устойчивост на крен отива в небитието...

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 9:14
от Алеко
Марко, още като видях снимките на новите неща по "Прасчо", си казах, че са доста калпаво изпълнени. Ама не посмях да напиша коментар, че да не се окаже, че "майсторът" ти е приятел. Ама после прочетох как и ти го благославяш. Така че го назови този "майстор" поименно, че да знаем да не ходим при него.

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 12:15
от КИРО
Айде пробвай я по-бързо,
и казвай вършат ли работа тези топузи.

Ще ми отвориш работа,ама чакам ти отговора.

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 19:59
от Marco Polo
Алеко написа:Така че го назови този "майстор" поименно, че да знаем да не ходим при него.
Румен се зове, работи в един заводски двор на една пряка от "Борсалино"...

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 20:11
от дедо
Марко няма страшно с тия нитове.Взимаш един флакон неутрален силикон и с пистолета под налягане вкарваш силикон в самият нит и замазваш с пръст.Ако нитовете са дълги и ти пречат вземи още един човек да ти държи контра и с малко чукче внимателно ги причукай.Топчето което остава вътре допълнително запушва, за да не се пукне стъклопласта си направи алуминиеви шайби и ако дължината на нитовете позволява нанизваш и причукваш ,след това забравяш.Идеята с плавоците е много добра но човека който ги есложил не разбира от лодки трябва да са странично на ватер линията.Аз мислех на моята да правя такива дори са готови с форма на ските на хидропланите но намерих друго решениеи така си стоят.Всяка е с обем, 100литра,монтирани отстрани на лодката имат страхотен ефект (материала е алуминий).

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 20:48
от Marco Polo
Дедо, абе аз знам как и съм го и направил вече, лошото е че не знам защо аз...
"Майсторе, майстореее, майстор ти викам, щото не ти знам името, ама като ти гледам работата - е**л съм те в "майстора"..."
Чувал ли си я тази поговорка? ;) Да не попадаш на "майстори"... :evil: