Дървена лодка
Re: Дървена лодка
Незнам защо обаче направо се влюбих в тая Руската лодка.
сухо дупе риба не яде
RTM OCEAN DUO
RTM OCEAN DUO
Re: Дървена лодка
Тая не е дървена, но не е зле. Киро кво ще кажеш брат? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
сухо дупе риба не яде
RTM OCEAN DUO
RTM OCEAN DUO
- КИРО
- Мнения: 1422
- Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
- Местоположение: ВАРНА
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 25 пъти
Re: Дървена лодка
Ами добра е,какво друго да кажа.
Ако ми дигнат пенсията,ще си мисля за една такава.
Ако ми дигнат пенсията,ще си мисля за една такава.
Re: Дървена лодка
Това са дървената клинкерна лодка забрави:
1.В България няма кой да ти я направи.
2.Много е тежка.
3.Ако някой се навие-ще е скъпа.
4.Изисква много подръжка.
За 1200лв. може да се уредиш с такава:
http://media.snimka.bg/7917/022090245.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;
при това нова.С размери 3.6х1.6м и тегло
90кг.
1.В България няма кой да ти я направи.
2.Много е тежка.
3.Ако някой се навие-ще е скъпа.
4.Изисква много подръжка.
За 1200лв. може да се уредиш с такава:
http://media.snimka.bg/7917/022090245.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;
при това нова.С размери 3.6х1.6м и тегло
90кг.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря Ное 23, 2011 22:27
Re: Дървена лодка
как така да няма дървени лодки в България!!
само пари да имаме
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/classic.woodenboats" onclick="window.open(this.href);return false;
само пари да имаме
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/classic.woodenboats" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря Ное 23, 2011 22:27
Re: Дървена лодка
Един от последните майстори на лодки в Созопол ще вложи всичките си умения, за да създаде автентична аламана – типичните рибарски лодки, използвани до средата на миналия век по Южното Черноморие
http://inews.bg/%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
http://inews.bg/%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
- КИРО
- Мнения: 1422
- Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
- Местоположение: ВАРНА
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 25 пъти
Re: Дървена лодка
Антонов,това дето го показваш,няма нищо общо с дървена лодка.Антонов53 написа:Това са дървената клинкерна лодка забрави:
1.В България няма кой да ти я направи.
2.Много е тежка.
3.Ако някой се навие-ще е скъпа.
4.Изисква много подръжка.
За 1200лв. може да се уредиш с такава:
http://media.snimka.bg/7917/022090245.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;
при това нова.С размери 3.6х1.6м и тегло
90кг.
Возията в морето е съвсем различна.
Да,тежки са дървените,но стабилни.
Има и пластмасови,които са по-тежки от дървените,
и по-стабилни,ама не са по 1200лв.
Относно подръжката,зависи как ще си постелеш,не винаги
е голяма.
Това са други крайности колега - не е за любители риболовци.pacific_mm написа:как така да няма дървени лодки в България!!
само пари да имаме
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/classic.woodenboats" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Дървена лодка
Нещо такова!Шморхи написа:Антонов, 1200 лева ли искаш на тази, която произвеждаш?
-
- Мнения: 432
- Регистриран на: Съб Окт 28, 2006 14:55
- Местоположение: По света и в Бургас
- Обратна връзка:
Re: Дървена лодка
Защо продължавате да произвеждате лодки по модел от IX век, с обводи на гребно-ветроходен съд, които обаче ще се задвижват от извънбордов двигател? Всъщност този тип кърмови обвод е най-неподходящ за задвижване от механичен двигател с гребен винт. Тази имитация на дървена (клинкерна) обшивка с нищо не допринася за хидродинамичните качества на корпуса- напротив.
Мисля, че ако предложите тази лодка със семпло ветрилно стъкмяване- гафелно или бермудски шлюп, ще увеличите броя на клиентите си. Цената на корпуса е приемлива, надявам се, че и качеството е добро.
Нямам никакво намерение да се заяждам, просто не мога да рзбера тази упоритост да се произвеждат плавателни съдове от отминала епоха, които меко казано, не са съвсем подходящи на настоящото ниво на технологично развитие.
Мисля, че ако предложите тази лодка със семпло ветрилно стъкмяване- гафелно или бермудски шлюп, ще увеличите броя на клиентите си. Цената на корпуса е приемлива, надявам се, че и качеството е добро.
Нямам никакво намерение да се заяждам, просто не мога да рзбера тази упоритост да се произвеждат плавателни съдове от отминала епоха, които меко казано, не са съвсем подходящи на настоящото ниво на технологично развитие.
Re: Дървена лодка
Ланди,
жалко е че на такъв като тебе трябва да обяснявам някои очевадни неща.
1.Клинкерната обшивка прави корпуса по-твърд и дава възможност обшиваката да е по-тънка.
2.Лодката има мореходни качества които малко лодки от 21-ви век имат.
3.Транеца не е потопен във водата/не тегли вода/ и съпротвлението при водоизместващ режим
е нищожно в сравнение с масовите гуменярки.
жалко е че на такъв като тебе трябва да обяснявам някои очевадни неща.
1.Клинкерната обшивка прави корпуса по-твърд и дава възможност обшиваката да е по-тънка.
2.Лодката има мореходни качества които малко лодки от 21-ви век имат.
3.Транеца не е потопен във водата/не тегли вода/ и съпротвлението при водоизместващ режим
е нищожно в сравнение с масовите гуменярки.
-
- Мнения: 432
- Регистриран на: Съб Окт 28, 2006 14:55
- Местоположение: По света и в Бургас
- Обратна връзка:
Re: Дървена лодка
За псевдо-клинкерната обшивка имах предвид, че влошава хидродинамичните качества на корпуса- увеличава площа и възпрепятства ламинарното обтичане. В интерес на истината, за корпус с тези размери стойностите на увеличеното съпротивление са незначителни.
Ти гледаш на този корпус с очите на корабостроител, а аз го виждам от малко по-различен ъгъл. Клинкерната обшивка добавя надлъжна здравина и може би е възможно да се спести някой стрингер.
Изобщо не сравнявам този корпус, с която и да е надувна лодка с транцева дъска. Баш на мене не е необходимо да ми го обясняваш Днес пак се любувах на кърмовите обводи на платноходката ми. Познай, каква е формата на кърмата и? Имах предвид, че кърма с по-висок блоков коефицент (по-пълна форма) ще предотврати неизбежното потъване на корпуса при повишаване на оборотите на винта. Сам знаеш, че пропулсивната сила е само едната от силите, които създава винта- другите сили ходят нагоре-надолу и наляво-надясно, плюскайки гориво. Въпроса с "влаченето на вода" отдавна е решен- изобщо не е необходимо кърмата да е отвесна и зад нея да се вихрят турболенциите на откъснатите потоци. Плавното повдигане в областта на водолинията на кърма с по-голяма площ, осигурява добро, ламинарно обтичане и добавя подемна сила. Когато викингите са строили корабите си с кърмови обводи, подобни на твоите лодки, ДВГ и гребният винт още не са били изобретени.
Гледайки лодката ти, вече си набелязох мястото, където да се постави шверт, без да се компроментира много вътрешният, полезен обем- влаченето под ветрила е голям кеф. Ветроходството, може и да има сложна теория, но си е чисто интуитивно забавление. Малка мачта с грот (и стаксел за по-напредналите) и работата заспива.
Изобщо лодки, като твоята са много добра основа за развитие- имат голям запас от здравина и с малки изменеия могат да им се добавят допълнителни качества.
Колко е "по-мореходна" от други лодки, мога да кажа само след като сравня ходовите качества и амплитудите на клатене в различни условия и видя диаграмите на Рид. Приемам на доверие, че това е съд с добри мореходни качества за размерите си и е добра база за развитие.
Много се радвам, че има хора като теб, които строят достъпни лодки с разнообразно приложение. Дано и хлапетата от твоята махала се интересуват от лодките ти.
Ти гледаш на този корпус с очите на корабостроител, а аз го виждам от малко по-различен ъгъл. Клинкерната обшивка добавя надлъжна здравина и може би е възможно да се спести някой стрингер.
Изобщо не сравнявам този корпус, с която и да е надувна лодка с транцева дъска. Баш на мене не е необходимо да ми го обясняваш Днес пак се любувах на кърмовите обводи на платноходката ми. Познай, каква е формата на кърмата и? Имах предвид, че кърма с по-висок блоков коефицент (по-пълна форма) ще предотврати неизбежното потъване на корпуса при повишаване на оборотите на винта. Сам знаеш, че пропулсивната сила е само едната от силите, които създава винта- другите сили ходят нагоре-надолу и наляво-надясно, плюскайки гориво. Въпроса с "влаченето на вода" отдавна е решен- изобщо не е необходимо кърмата да е отвесна и зад нея да се вихрят турболенциите на откъснатите потоци. Плавното повдигане в областта на водолинията на кърма с по-голяма площ, осигурява добро, ламинарно обтичане и добавя подемна сила. Когато викингите са строили корабите си с кърмови обводи, подобни на твоите лодки, ДВГ и гребният винт още не са били изобретени.
Гледайки лодката ти, вече си набелязох мястото, където да се постави шверт, без да се компроментира много вътрешният, полезен обем- влаченето под ветрила е голям кеф. Ветроходството, може и да има сложна теория, но си е чисто интуитивно забавление. Малка мачта с грот (и стаксел за по-напредналите) и работата заспива.
Изобщо лодки, като твоята са много добра основа за развитие- имат голям запас от здравина и с малки изменеия могат да им се добавят допълнителни качества.
Колко е "по-мореходна" от други лодки, мога да кажа само след като сравня ходовите качества и амплитудите на клатене в различни условия и видя диаграмите на Рид. Приемам на доверие, че това е съд с добри мореходни качества за размерите си и е добра база за развитие.
Много се радвам, че има хора като теб, които строят достъпни лодки с разнообразно приложение. Дано и хлапетата от твоята махала се интересуват от лодките ти.
Re: Дървена лодка
Няма да дупча дъното ще сложа шверци.Само дето нямам подходящо платно 4-5 м2./и мачта/.
Re: Дървена лодка
здр. колеги търся дърводелец който да има опит в ремонта на лодки и направата им, за да направи един съд който няма да плава.Работата е в чужбина!Не е по темата но не зная в коя тема да попитам.