Въпрос относно дължина на лодка
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Вто Яну 28, 2014 16:22
- Риболов: от лодка-джиг,чернокоп
- Местоположение: поморие
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 2 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
за лодка която не подлежи на регистрация(4.57и 15кв)не се иска капитанско право.Знам го защото преди месец ме скъсаха на изпита а уж бях чел
когато,искаш да свършиш някаква работа,намираш начин,а когато не искаш намираш причина.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед Апр 14, 2013 18:38
- Риболов: Спининг
Re: Въпрос относно дължина на лодка
За морето важи със сигурност, за Дунава не знам,понеже там има доста особености и различия.
Ignorance is bliss !
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 14:27
- Местоположение: Варна,морето...
- дал Браво: 3 пъти
- получил Браво: 7 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
За Дунава мисля, че се кара друг курс и морското капитанско не важи!
yankosan написа:Аз нямам проблем със света,той има проблем с мен...
Бат Стан написа:Едно време беше гъзария да пушиш и срамота да си гей. Сега е гъзария да си гей и е срамота да пушиш.
Re: Въпрос относно дължина на лодка
Капитанско за Дунав е различно от това за море.Правилата за регистрация са същите
Роден да оди за риба, а они ме карат да работим!!!!!
- трапера
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Апр 07, 2007 13:01
- Местоположение: München-Русе
- дал Браво: 150 пъти
- получил Браво: 21 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
За Дунав се изисква ето такъв документ за правоспособност
Обърнете внимание на точка 10!!!
Искам да попитам колегата VGZ- по кой метод ще си правиш лодката-нитовене или заваряване?!
Поздрави!
Обърнете внимание на точка 10!!!
Искам да попитам колегата VGZ- по кой метод ще си правиш лодката-нитовене или заваряване?!
Поздрави!
- Tedo
- Вносител
- Мнения: 2333
- Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 17:07
- Местоположение: София
- получил Браво: 7 пъти
- Обратна връзка:
Re: Въпрос относно дължина на лодка
и аз искам такава !VGZ написа:Изцяло заварка понтонент тип килова лодка
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
- Риболов: спининг
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 221 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
То и аз изках да правим такава , ама требе доста време стаж с аргона , и много часове заварка .Tedo написа:и аз искам такава !VGZ написа:Изцяло заварка понтонент тип килова лодка
За собствена лодка бива , ама манифактурно сметам дека викат че че е солена
Успех с проекта колега , дано сбъдеш мечтата си - и дай боже по малко зли Очи и разни философи каде немат " ДИМ У ГЪ.О "
Очакваме с нетърпение да разбулиш светлата страна на джедайските ти умения с аргона .
п.п. На майстори с - четка ; гаечни ключове ; мастари ; тесли и пирони - НЕ ВЕРВАЙ , немаш право на грешки - Требе да стане ОТМА
Чакаме те в залата на СЛАВАТА
От мен че имаш подарък за лодката - ЛИМИТИРАНА СЕРИЯ
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!
- Чичо Том
- Мнения: 851
- Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 22:40
- Риболов: костур от лодка
- Местоположение: 3500гр.Берковица
- получил Браво: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: Въпрос относно дължина на лодка
кво значи "понтонен тип килова лодка".се едно да кажеш "гумено жилязо"VGZ написа:Изцяло заварка понтонент тип килова лодка
те тва е понтонена лодка
http://features.boats.com/boat-content/ ... ker-16.jpg
Или мислиш те такава да правиш:
може и така да се направят
Ако вземеш и тая рибарка ще дойда да ти помагам
Тая канадска мома не може да си вземе лиценз са лодка и метка слепи кошове
Последно промяна от Чичо Том на Пон Фев 02, 2015 21:55, променено общо 10 пъти.
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
- Риболов: спининг
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 221 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
Оня Сдъфкания сега че се включи и тойЗлати 76 написа:Aйде почна се
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!
- трапера
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Апр 07, 2007 13:01
- Местоположение: München-Русе
- дал Браво: 150 пъти
- получил Браво: 21 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
VGZ, Ако не те затруднява, направи си темата като на Геле- разкази в картинки и обяснения!!! Не знам за други, но за мен лично ще бъде много интересно
Веднага имам въпроси, щото и на мен са ми минавали такива приумици през главата за самострой на алуминка. Особено след като един бивш пенсионер, настоящ вече покойник беше споменал веднъж, че е заварявал алуминий с оксижен, на каквото мога да заварявам аз. Преди време се опитвах да заваря две ал. ламарини, но нямах нужния флюс и заварочна тел. Впрочем не знам въобще дали е възможно и ако да, какво е нужно Питал съм в специализираните магазини за заваръчна техника-"брат на оксижен не може, купи си аргонов апарат"....Поради тази причина идеята умря и си купих стъклопластикова.
В Ю-туб е пълно с клипчита за заваряване/споявана на алуминий, но не и с оксижен
Веднъж съм пробвал с аргон- заварка на черно, не е голяма философия. Чалъмът е да се нагласи подходящия ток........
А и съм чел някъде, че за плавателни съдове се използва специален алуминий със съдържание на силиций (ако не се лъжа).
Въобще всяко споделяне на работния процес ще бъде подарък за много от нас, тук четящите
.........................................
А относно дължината на лодката- до 4.57м (15 фута) не се изисква регистрация в ДИК. Но може човек да си я регистрира- няма проблем, но трябва да си плаша данъци и техн. преглед бадева
Някъде из наредбите на ИАМА беше записано нещо от сорта-всичко де плава е кораб, а за да управляваш кораб трябва да си капитан,т.е. да имаш капитанско
Не знам защо пише, че свидетелството е международно (визирам мойто на снимките) , а е валидно за българския участък на р. Дунав!?!
Надявам се, че не ти оспамих темата
Поздрави!
Веднага имам въпроси, щото и на мен са ми минавали такива приумици през главата за самострой на алуминка. Особено след като един бивш пенсионер, настоящ вече покойник беше споменал веднъж, че е заварявал алуминий с оксижен, на каквото мога да заварявам аз. Преди време се опитвах да заваря две ал. ламарини, но нямах нужния флюс и заварочна тел. Впрочем не знам въобще дали е възможно и ако да, какво е нужно Питал съм в специализираните магазини за заваръчна техника-"брат на оксижен не може, купи си аргонов апарат"....Поради тази причина идеята умря и си купих стъклопластикова.
В Ю-туб е пълно с клипчита за заваряване/споявана на алуминий, но не и с оксижен
Веднъж съм пробвал с аргон- заварка на черно, не е голяма философия. Чалъмът е да се нагласи подходящия ток........
А и съм чел някъде, че за плавателни съдове се използва специален алуминий със съдържание на силиций (ако не се лъжа).
Въобще всяко споделяне на работния процес ще бъде подарък за много от нас, тук четящите
.........................................
А относно дължината на лодката- до 4.57м (15 фута) не се изисква регистрация в ДИК. Но може човек да си я регистрира- няма проблем, но трябва да си плаша данъци и техн. преглед бадева
Някъде из наредбите на ИАМА беше записано нещо от сорта-всичко де плава е кораб, а за да управляваш кораб трябва да си капитан,т.е. да имаш капитанско
Не знам защо пише, че свидетелството е международно (визирам мойто на снимките) , а е валидно за българския участък на р. Дунав!?!
Надявам се, че не ти оспамих темата
Поздрави!
- Злати 76
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто Сеп 04, 2012 22:18
- Риболов: РИБОЛОВ НА СОМ
- Местоположение: София
- получил Браво: 10 пъти
Re: Въпрос относно дължина на лодка
мани маниgele kapaciteto написа:Оня Сдъфкания сега че се включи и тойЗлати 76 написа:Aйде почна се
Re: Въпрос относно дължина на лодка
Тука иначе не спира да е весело Има доста прозиводители на такива лодки , поне аз съм гледал подробно 5-6 марки и навсякъде се води понтонен тип килова лодка ... Можеби заради факта че двата балона са като понтони и в същото време има и централен кил. Лодката ми харесва поради няколко прости факта
1. Лесно работя с алуминий и въобще метали
2. На Ти съм със заварки на цветни метали и в частност на алуминий
3. Харесвам стабилноста и хода на РИБ лодките
4. Освен стабилноста на балоните и безопасността , за разлика от РИБ-а има възможност за надстройка върху балоните което хем е много удобно за всякакви джунджурии , хем пази от вода при вълна и вятър
5. Отпада постоянното пазене на балоните я от остри предмети, я от тройки на воблери вътре и извън лодката
Естествено всичко е въпрос на компромис
Засега съм направил базовия проект на лодката на 3Д и след консултации с Геле Капацитета и Владо(незная дали влиза във форума) се оказа че откъм най важното нещо дъното, съм в голяма грешка коригирахме нещата и ето горе долу вариант на какво прилича коритото без надстройка
Материала е алуминий марка 5083 корозионноустойв използван в лодкостроенето . Бордове 2мм или 2,5 двойно дъно 3мм. Предполагаемо тегло на лодката за 4.30м около 150-160кг (без надстройка конзола и седалки)
А относно заварянето на алуминй за мен освен на аргон всичко останало ми се струва несериозно. Нямам навик да снимам какво правя , тая глупост на клиент е от вчера
1. Лесно работя с алуминий и въобще метали
2. На Ти съм със заварки на цветни метали и в частност на алуминий
3. Харесвам стабилноста и хода на РИБ лодките
4. Освен стабилноста на балоните и безопасността , за разлика от РИБ-а има възможност за надстройка върху балоните което хем е много удобно за всякакви джунджурии , хем пази от вода при вълна и вятър
5. Отпада постоянното пазене на балоните я от остри предмети, я от тройки на воблери вътре и извън лодката
Естествено всичко е въпрос на компромис
Засега съм направил базовия проект на лодката на 3Д и след консултации с Геле Капацитета и Владо(незная дали влиза във форума) се оказа че откъм най важното нещо дъното, съм в голяма грешка коригирахме нещата и ето горе долу вариант на какво прилича коритото без надстройка
Материала е алуминий марка 5083 корозионноустойв използван в лодкостроенето . Бордове 2мм или 2,5 двойно дъно 3мм. Предполагаемо тегло на лодката за 4.30м около 150-160кг (без надстройка конзола и седалки)
А относно заварянето на алуминй за мен освен на аргон всичко останало ми се струва несериозно. Нямам навик да снимам какво правя , тая глупост на клиент е от вчера