Въпрос за двигател 5 кс

Минава, големият кораб минава ...
Заключено
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

lubobg написа:Аз също мисля че бъркаш.
Тези жигльори от какъв мотор са?
Компютър бърка,Трофей не бърка! :mrgreen: :roll: Това с пропелерите е сложно за осмисляне,но го прочетете задължително! :idea: Жигльорите са от 4к.с. и от 6к.с.-оригинални джапански и са взети на добра цена от БГ!Пропелера също,но ги правят в Тайван.В твоя случай за Тролинг е подходяща малка стъпка за по-високи обороти на ниска скорост,но ако искаш максимална скорост ти трябват повече инчове=стъпка!Какъв ти е оригиналния Пропелер и с какъв си го сменил от към диаметър или стъпка? :roll:
sampo
Мнения: 421
Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 9:16
Риболов: Тролинг
Местоположение: София
дал Браво: 3 пъти
получил Браво: 13 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от sampo »

lubobg написа:..Големите лодки по лесно излизат на глисаж и от там ти идва и по-голямата скорост.
Имам приятел с такава комбинация лодка 2,60 и меркури 4 к.с.- няма излизане на глисаж..
На клипа Марко с лодче 2.80м. и моят мотор на 2-ра секунда е на глисаж, а ти беше жив свидетел но не направил някакви изводи, а те са че "козата си сака пръч" :mrgreen: , демек "power".

https://www.youtube.com/watch?v=SHMMSJ7gJXg&t=0s
Точно ти-двигател и лодка ми трябваше за пробите,но....следващите тестове ще са другата година!
Оооооо , спирам риболова догодина и слагам знак У /учебен/ :mrgreen:

Саше без майтап ама що не направиш една консултация с Булстаритеда сложат едно рамо по казуса, прочели и видели са повече от нас, тук по форумите сме повече локумджии и по малко разбирачи,визирам себе си :mrgreen:
Последно промяна от sampo на Пон Ное 27, 2017 15:44, променено общо 1 път.
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

При покупката на Пропелер имах спор с Булстарите за стъпката! :wink: Хванах ги неподготвени и си взех 9 инча!Човешкия мозък не може да приеме,че 6коня иска 6000оборота,а с пропелер който ги сваля на 4000 ще се постигне по-висока скорост! :mrgreen: И аз се мъчих една седмица как аджеба е възможно това,а накрая се оказа елементарно,като при колите-на 5-та си с 3000оборота,а на 3-та с 6000! :mrgreen:Променя се предавателното число! :wink: :11:
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

Сампо,пробата ми беше с 3.60 на 1.71м надуваема лодка 67кг+моа93кг,а не с 2.60 или 2.80! :idea:Дявола е в детайлите! :wink:
Последно промяна от Trofei на Пон Ное 27, 2017 15:57, променено общо 1 път.
Тодор Василев
Мнения: 291
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
Риболов: СЕНЧЕСТ
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 12 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Тодор Василев »

Trofei написа:При покупката на Пропелер имах спор с Булстарите за стъпката! :wink: Хванах ги неподготвени и си взех 9 инча!Човешкия мозък не може да приеме,че 6коня иска 6000оборота,а с пропелер който ги сваля на 4000 ще се постигне по-висока скорост! :mrgreen: И аз се мъчих една седмица как аджеба е възможно това,а накрая се оказа елементарно,като при колите-на 5-та си с 3000оборота,а на 3-та с 6000! :mrgreen:Променя се предавателното число! :wink: :11:
Ти си в плен на собственото си невежество. :idea:
Ако имаше представа от мощност на характеристика на двигателите щеше да ти стане ясно че на 3000 оборота твоя 4 коня двигател е 2.5 коня.
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

Тодор Василев написа: Ти си в плен на собственото си невежество. :idea:
Ако имаше представа от мощност на характеристика на двигателите щеше да ти стане ясно че на 3000 оборота твоя 4 коня двигател е 2.5 коня.
Това си е твое мнение и няма да споря докато не прочетеш внимателно ролята на Пропелера!Задачка:ако две коли са с еднаква мощност,но едната няма 5-предавка,коя ще е по-бърза и къде са нютон-метрите? :wink:
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

Сложил съм по-големи жигльори,променил съм въртящия момент и имам по-висока скорост,а Тодор твърди,че съм направил от 4коня на 2.5! :shock: :roll: Обясни ми как стигна до този извод,защото няма нищо общо с реалността? :shock: :roll:
Аватар
VGZ
Мнения: 80
Регистриран на: Нед Сеп 08, 2013 14:14
Риболов: spin-win ;)
получил Браво: 9 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от VGZ »

Пак българската (циганска схема) със смяната на жигльори :mrgreen: Щом цунамито се отказа от тебе направи си равносметка за пореден път!
Ще ти дам един жокер : взел си горивните жигльори ама къде са ти въздушните ?
още един жокер: защо американците сменят целия карб от 6 кс? дали защото са глупави или защото въздушните жиглори са пресовани във тялото на карба(не се предлагат въобще) :mrgreen:
Нитрометан ? имаш ли на идея въобще какво е това? дали се смесва въобще със нормален бензин?
дали на 20% (без да обогатиш значително сместа и върнеш аванса на запалването) няма да ти стопи свеща и намаже буталото по цилиндъра ? Стига с тоя ютуб и филми :mrgreen:
Схемата със жигльори може да стане САМО АКО:
1.Дросела на карбураторите е еднакъв размер!
2.Могат да се сменят ВСИЧКИ жигльори, а не само горивните !
всичко останало е лададжийски тунинг от соца с отрицателни резултати :mrgreen:

П.С при много 15 към 20 коня конверсии , дори със цял карб пак се губят 2-3 коня заради разлика във разпределителни валове/ рамер клапани !
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

VGZ написа: Нитрометан ? имаш ли на идея въобще какво е това? дали се смесва въобще със нормален бензин?
дали на 20% (без да обогатиш значително сместа и върнеш аванса на запалването) няма да ти стопи свеща и намаже буталото по цилиндъра ? Стига с тоя ютуб и филми :mrgreen:
Има си решение за всеки проблем,Вервай ми!Слага се малко масалце или специален горивен микс и няма да има проблем!С желание,всичко се постига.
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

VGZ написа: Ще ти дам един жокер : взел си горивните жигльори ама къде са ти въздушните ?!
Жигльора за празния ход е въздушен! :wink: Не разбрах,какво те дразни че не ми стигат конските и паричните сили и си правя тунинг-рънинг на двигателчето? :shock: :roll: И ние сме хора,малки но все пак хора! :roll: :11:
Тодор Василев
Мнения: 291
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
Риболов: СЕНЧЕСТ
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 12 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Тодор Василев »

Trofei написа:
Тодор Василев написа: Ти си в плен на собственото си невежество. :idea:
Ако имаше представа от мощност на характеристика на двигателите щеше да ти стане ясно че на 3000 оборота твоя 4 коня двигател е 2.5 коня.
Това си е твое мнение и няма да споря докато не прочетеш внимателно ролята на Пропелера!Задачка:ако две коли са с еднаква мощност,но едната няма 5-предавка,коя ще е по-бърза и къде са нютон-метрите? :wink:
Ама ти си страшен мармунцел.
Не можеш да ми даваш задачи при положение че не можеш да ги решиш самия ти.
Задачата която се опитваш да ми поставиш за тебе има еднозначен отговор.
За мене има толкова променливи които не са ясни в условието на задачата че не мога да я реша еднозначно.
Само ще ти кажа че има доста коли които на 4 предавка вдигат по голяма максимална скорост от колкото на на 5 та. :lol:
А кажи ми ти господин естествоизпитател тая па ква е.
Да вметна още нещо.
Скоростната кутия или предавателното число или размера на гумите или пропелера :idea: нямат НИЩО ОБЩО СЪС КОНСКИТЕ СИЛИ И ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ НА ДАДЕН ДВИГАТЕЛ.
И преди да продължиш с глупостите помисли върху написаното.
Тодор Василев
Мнения: 291
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
Риболов: СЕНЧЕСТ
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 12 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Тодор Василев »

Trofei написа:
VGZ написа: Нитрометан ? имаш ли на идея въобще какво е това? дали се смесва въобще със нормален бензин?
дали на 20% (без да обогатиш значително сместа и върнеш аванса на запалването) няма да ти стопи свеща и намаже буталото по цилиндъра ? Стига с тоя ютуб и филми :mrgreen:
Има си решение за всеки проблем,Вервай ми!Слага се малко масалце или специален горивен микс и няма да има проблем!С желание,всичко се постига.
Предполагам че нитро метана си чувал за него от радиоуправляеми колички с двигатели на нито метан.
Само да ти кажа да си знаеш че тези двигатели нямат запалителна (искрова) свещ. :idea:
Имат подгревна такава и работят на детонация.
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

Тодор Василев написа:Скоростната кутия или предавателното число или размера на гумите или пропелера :idea: нямат НИЩО ОБЩО СЪС КОНСКИТЕ СИЛИ И ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ НА ДАДЕН ДВИГАТЕЛ.
Това е твое мнение и нямам намерение да споря! :wink: Ето какво се казва по този въпрос в сайта,който постнах! :idea:
"Ефект на стъпката на пропелера към Оборотите-виж сн.2
Смяната на стъпката на витлото на лодката ще увеличи или намали оборотите. Регулирайте стъпката така, че оборотите да паднат в препоръчителния диапазон. 2 "увеличение на стъпката (от 21" до 23 "например) действа като преместване на по-горна предавка на автомобила. В случая се получава спад от 300-400 об / мин."
Effect of Prop Pitch on RPM (see image 2)
Changing the boat propeller pitch will increase or decrease the RPM's. Adjust the pitch so the RPM's fall within the recommended range. A 2" pitch increase (21" to 23" for example) acts like shifting a car gears up. It typically results in a 300-400 RPM decrease.
Аватар
VGZ
Мнения: 80
Регистриран на: Нед Сеп 08, 2013 14:14
Риболов: spin-win ;)
получил Браво: 9 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от VGZ »

Trofei написа:
VGZ написа: Ще ти дам един жокер : взел си горивните жигльори ама къде са ти въздушните ?!
Жигльора за празния ход е въздушен! :wink: Не разбрах,какво те дразни че не ми стигат конските и паричните сили и си правя тунинг-рънинг на двигателчето? :shock: :roll: И ние сме хора,малки но все пак хора! :roll: :11:
Не ти стигат паричните сили а искаш да караш с гориво 20 лв литъра ? нитрото се смесва с метанол основно! и двете са силни отрови! с нитрометанол тоя мотор няма да го запалиш никога !
Дори да решиш проблема със въздушния жигльор( пилот джета дето си показал не е главен въздушен жигльор) кво правим със размера на дросела ?
Дразни ме че нямаш познания нито по устройстов и функция на ДВГ нито в устройство на карбуратор.Развиваш фантазиите на Вероника и най много да объркаш някой колега да си преебе мотора !
един глупав пример от твоите : на поло 45 коня му слагам 6 скоростна кутия от бмв , ще вдигне ли 250 ?
още по глупав пример : на същото поло му слагам инжектори и бенз помпа от турбо субару , ще стане ли 200 коня ?
Trofei
Мнения: 649
Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
Риболов: Тролинг
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 129 пъти

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Мнение от Trofei »

Тодор Василев написа: Предполагам че нитро метана си чувал за него от радиоуправляеми колички с двигатели на нито метан.
Само да ти кажа да си знаеш че тези двигатели нямат запалителна (искрова) свещ. :idea:
Имат подгревна такава и работят на детонация.
Да,но има и готово гориво с от 6% до 35% съдържание на нитрометан което е подходящо и за нормални двигатели!Но е скъпо и по-добре да си го направя сам!Е с помощта на химик,за да не гръмна! :mrgreen: :wink:
Заключено

Обратно към “Риболов от лодка”