Re: Въпрос за двигател 5 кс
Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:20
Това е в краен случай,ако не мога да изпреваря Сампо или се хвана на бас за 40лв!VGZ написа:Не ти стигат паричните сили а искаш да караш с гориво 20 лв литъра ?
Това е в краен случай,ако не мога да изпреваря Сампо или се хвана на бас за 40лв!VGZ написа:Не ти стигат паричните сили а искаш да караш с гориво 20 лв литъра ?
Е ако нещата се запекат толкова сериозно съм готов да включа личната си бормашина без разрешително!VGZ написа:Дори да решиш проблема със въздушния жигльор( пилот джета дето си показал не е главен въздушен жигльор) кво правим със размера на дросела ?
Вече офертата ми към тебе не е валидна.Trofei написа:Това е твое мнение и нямам намерение да споря! Ето какво се казва по този въпрос в сайта,който постнах!Тодор Василев написа:Скоростната кутия или предавателното число или размера на гумите или пропелера нямат НИЩО ОБЩО СЪС КОНСКИТЕ СИЛИ И ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ НА ДАДЕН ДВИГАТЕЛ.
"Ефект на стъпката на пропелера към Оборотите-виж сн.2
Смяната на стъпката на витлото на лодката ще увеличи или намали оборотите. Регулирайте стъпката така, че оборотите да паднат в препоръчителния диапазон. 2 "увеличение на стъпката (от 21" до 23 "например) действа като преместване на по-горна предавка на автомобила. В случая се получава спад от 300-400 об / мин."
Effect of Prop Pitch on RPM (see image 2)
Changing the boat propeller pitch will increase or decrease the RPM's. Adjust the pitch so the RPM's fall within the recommended range. A 2" pitch increase (21" to 23" for example) acts like shifting a car gears up. It typically results in a 300-400 RPM decrease.
Споко,за всичко е помислено и няма драма!svetoslav7704 написа:С тази изолация май почти си запушил отвора за входящия въздух Ама за какво ли ти е...
Не,просто не ме разбираш!Те конските сили са конски сили,ако могат да свършат определена работа за единица време,като ми глисират лодката! Но те сами не могат да го направят и за това предават мощноста си различно,в случая чрез различно витло!Имам два успешни тунинга и повече не знам какво да напиша? Според вас е пълен провал-добре кажете какво тряа да се направи и да не спорим излишно!Тодор Василев написа:Кажи ми чесно подиграваш ли ми се.
Провал е и още как !Trofei написа:Те конските сили са конски сили,ако могат да свършат определена работа за единица време,като ми глисират лодката! Но те сами не могат да го направят и за това предават мощноста си различно,в случая чрез различно витло!Имам два успешни тунинга и повече не знам какво да напиша? Според вас е пълен провал-добре кажете какво тряа да се направи и да не спорим излишно!
Важното е ти да си се разбираш.Trofei написа:Не,просто не ме разбираш!Те конските сили са конски сили,ако могат да свършат определена работа за единица време,като ми глисират лодката! Но те сами не могат да го направят и за това предават мощноста си различно,в случая чрез различно витло!Имам два успешни тунинга и повече не знам какво да напиша? Според вас е пълен провал-добре кажете какво тряа да се направи и да не спорим излишно!Тодор Василев написа:Кажи ми чесно подиграваш ли ми се.
На ухо не може да се каже колко оборота съм развъртял,за това ще си взема тахометър!А иначе ако си мислиш,че оборотите са коне значи си хвърли дипломата! На 4-та вдигам 120 при 5000оборота и включвам на 5-та с 3000оборота и запазвам скоростта-120,това означава ли че нямам конски сили?Нещата са доста по-сложни! Меркюри-Тохатсу е 6коня в диапазон 5000-6000,но това е пикова мощност за момент и после мощността пада въпреки,че работи на 6000оборота!В момента вдигам с 8-10км/ч по-висока скорост независимо дали сте сигурни,че не съм вдигнал конете,а съм ги намалил!С тази лодка предишния собственик е вдигал 22-25км/ч с Хонда 8кончета,а аз ще направя 20км/ч с тунингована 4-ка!Това ако е провал,Здраве му кажи!Наздраве и не се стегайте толкова,а се забавлявайте!Тодор Василев написа: Твоя двигател при 3000 оборота и 5500 оборота еднакви коне ли е.
Да,така смята всеки който не е прочел нищо за пропелерите! Обясни ми защо с по-малката стъпка двигателя не постига максимална скорост на лодката въпреки максималните обороти,а с Голямата стъпка без необходимите максимални обороти лодката става по-бърза? Така го пише навсякъде,но вие спорите!VGZ написа: когато е малък мотора се сляга 4 лопусен тягов винт с по малка стъпка! за да има шанс моторчето да си вдигне оборотите и да си отдаде мощноста !
Ясно е че не вдеваш грам и пишеш само глупости.Trofei написа:На ухо не може да се каже колко оборота съм развъртял,за това ще си взема тахометър!А иначе ако си мислиш,че оборотите са коне значи си хвърли дипломата! На 4-та вдигам 120 при 5000оборота и включвам на 5-та с 3000оборота и запазвам скоростта-120,това означава ли че нямам конски сили?Нещата са доста по-сложни! Меркюри-Тохатсу е 6коня в диапазон 5000-6000,но това е пикова мощност за момент и после мощността пада въпреки,че работи на 6000оборота!В момента вдигам с 8-10км/ч по-висока скорост независимо дали сте сигурни,че не съм вдигнал конете,а съм ги намалил!С тази лодка предишния собственик е вдигал 22-25км/ч с Хонда 8кончета,а аз ще направя 20км/ч с тунингована 4-ка!Това ако е провал,Здраве му кажи!Наздраве и не се стегайте толкова,а се забавлявайте!Тодор Василев написа: Твоя двигател при 3000 оборота и 5500 оборота еднакви коне ли е.
Никога не може да го изпревариш с 1.70 широка лодка на 6 кс .Trofei написа:Това е в краен случай,ако не мога да изпреваря Сампо или се хвана на бас за 40лв!VGZ написа:Не ти стигат паричните сили а искаш да караш с гориво 20 лв литъра ?
Точно обратното е и с малката стъпка двигателя се товари=хай тръст=голяма тяга! Евтин тунинг-рънинг ако смяташ 150лв. за Пропелер за евтино,щот има и за 2000лв? Тахометър на който се навива жица около кабела на свещта е 20-30кинта или по-скъп лазерен ще отговори на вашите въпроси!Бях прав,че пропелерите не са обсъждани достатъчно и 99% от хората не са наясно за какво става въпрос! Идва зима и напролет се надявам процента да се обърне в правилната посока!svetoslav7704 написа:В твоя случай ти монтираш винт с по голяма стъпка и товариш двигателя.Въртящия момент на двигателя не можеш да го вдигнеш с евтин тунинг
Съгласен и за съжаление на надуваемото корито не можем да му спретнем тунинг-рънинг! Сампо да се оглежда все пак за некой идиот с 4-ка!gele kapaciteto написа: Всичко опира до Корито и хидро........