Страница 9 от 10

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:20
от Trofei
VGZ написа:Не ти стигат паричните сили а искаш да караш с гориво 20 лв литъра ?
Това е в краен случай,ако не мога да изпреваря Сампо или се хвана на бас за 40лв! :wink: :D

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:24
от svetoslav7704
С тази изолация май почти си запушил отвора за входящия въздух :cry: Ама за какво ли ти е като си свалил оборотите с пропелера :?Саше за да имаш 6 коня ти трябват 6000 оборота,а не 4000.Лодката не е виновна за ниската скорост,а липсата на мощност. :(

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:25
от Trofei
VGZ написа:Дори да решиш проблема със въздушния жигльор( пилот джета дето си показал не е главен въздушен жигльор) кво правим със размера на дросела ?
Е ако нещата се запекат толкова сериозно съм готов да включа личната си бормашина без разрешително! :roll: :wink:

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:29
от Тодор Василев
Trofei написа:
Тодор Василев написа:Скоростната кутия или предавателното число или размера на гумите или пропелера :idea: нямат НИЩО ОБЩО СЪС КОНСКИТЕ СИЛИ И ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ НА ДАДЕН ДВИГАТЕЛ.
Това е твое мнение и нямам намерение да споря! :wink: Ето какво се казва по този въпрос в сайта,който постнах! :idea:
"Ефект на стъпката на пропелера към Оборотите-виж сн.2
Смяната на стъпката на витлото на лодката ще увеличи или намали оборотите. Регулирайте стъпката така, че оборотите да паднат в препоръчителния диапазон. 2 "увеличение на стъпката (от 21" до 23 "например) действа като преместване на по-горна предавка на автомобила. В случая се получава спад от 300-400 об / мин."
Effect of Prop Pitch on RPM (see image 2)
Changing the boat propeller pitch will increase or decrease the RPM's. Adjust the pitch so the RPM's fall within the recommended range. A 2" pitch increase (21" to 23" for example) acts like shifting a car gears up. It typically results in a 300-400 RPM decrease.
Вече офертата ми към тебе не е валидна.
Няма как да ти обясня.
Ти не знаеш къде се намираш.
И нямаш представа какво искаш да направиш.
Почвам да си мисля че си правиш Маитап с нас.
Лошото е че Маи ги пишеш тея неща на сериозно.
Кажи ми чесно подиграваш ли ми се.

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:42
от Trofei
svetoslav7704 написа:С тази изолация май почти си запушил отвора за входящия въздух :cry: Ама за какво ли ти е...
Споко,за всичко е помислено и няма драма! :wink:

Изображение

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 17:51
от Trofei
Тодор Василев написа:Кажи ми чесно подиграваш ли ми се.
Не,просто не ме разбираш!Те конските сили са конски сили,ако могат да свършат определена работа за единица време,като ми глисират лодката! :wink: Но те сами не могат да го направят и за това предават мощноста си различно,в случая чрез различно витло!Имам два успешни тунинга и повече не знам какво да напиша? :shock: Според вас е пълен провал-добре кажете какво тряа да се направи и да не спорим излишно! :roll: :wink: :11:

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 18:50
от VGZ
Trofei написа:Те конските сили са конски сили,ако могат да свършат определена работа за единица време,като ми глисират лодката! :wink: Но те сами не могат да го направят и за това предават мощноста си различно,в случая чрез различно витло!Имам два успешни тунинга и повече не знам какво да напиша? :shock: Според вас е пълен провал-добре кажете какво тряа да се направи и да не спорим излишно! :roll: :wink: :11:
Провал е и още как !
караш по вятъра с 14-15км въобще не излизаш на глисаж ?
с 6 коня такава лодка на 5-7 секунда е над 20 км/ч
мощноста на един мотор (кс) е проста сметка от въртящ момент по обороти/5252 , което директно означава че дори и хипотетично да е 6кс мотора, ако увиснеш на 3000 оборота си не повече от 3.5 коня !!!
първо си виж на тая лодка какъв е оптималния и макс мотор който и дават( предполагам 10-15 оптимален 20 макс)
а сега сложи и 15 или 20 коня и тогава почвай сметки и експерименти със стъпката на винта! елементарна логика и физика :mrgreen:
когато е малък мотора се сляга 4 лопусен тягов винт с по малка стъпка! за да има шанс моторчето да си вдигне оборотите и да си отдаде мощноста !

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 19:05
от Тодор Василев
Trofei написа:
Тодор Василев написа:Кажи ми чесно подиграваш ли ми се.
Не,просто не ме разбираш!Те конските сили са конски сили,ако могат да свършат определена работа за единица време,като ми глисират лодката! :wink: Но те сами не могат да го направят и за това предават мощноста си различно,в случая чрез различно витло!Имам два успешни тунинга и повече не знам какво да напиша? :shock: Според вас е пълен провал-добре кажете какво тряа да се направи и да не спорим излишно! :roll: :wink: :11:
Важното е ти да си се разбираш.
Кажи последно.
Ти повишаваш мощноста на двигателя като сменяш пропелери или като сменяш тея жълтичките неща.
Твоя двигател при 3000 оборота и 5500 оборота еднакви коне ли е. :lol:

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 20:19
от Trofei
Тодор Василев написа: Твоя двигател при 3000 оборота и 5500 оборота еднакви коне ли е. :lol:
На ухо не може да се каже колко оборота съм развъртял,за това ще си взема тахометър!А иначе ако си мислиш,че оборотите са коне значи си хвърли дипломата! :wink: На 4-та вдигам 120 при 5000оборота и включвам на 5-та с 3000оборота и запазвам скоростта-120,това означава ли че нямам конски сили?Нещата са доста по-сложни! :mrgreen: Меркюри-Тохатсу е 6коня в диапазон 5000-6000,но това е пикова мощност за момент и после мощността пада въпреки,че работи на 6000оборота!В момента вдигам с 8-10км/ч по-висока скорост независимо дали сте сигурни,че не съм вдигнал конете,а съм ги намалил!С тази лодка предишния собственик е вдигал 22-25км/ч с Хонда 8кончета,а аз ще направя 20км/ч с тунингована 4-ка!Това ако е провал,Здраве му кажи!Наздраве и не се стегайте толкова,а се забавлявайте! :11:

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 20:26
от Trofei
VGZ написа: когато е малък мотора се сляга 4 лопусен тягов винт с по малка стъпка! за да има шанс моторчето да си вдигне оборотите и да си отдаде мощноста !
Да,така смята всеки който не е прочел нищо за пропелерите! :mrgreen: Обясни ми защо с по-малката стъпка двигателя не постига максимална скорост на лодката въпреки максималните обороти,а с Голямата стъпка без необходимите максимални обороти лодката става по-бърза? :mrgreen: Така го пише навсякъде,но вие спорите! :shock:

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 20:53
от Тодор Василев
Trofei написа:
Тодор Василев написа: Твоя двигател при 3000 оборота и 5500 оборота еднакви коне ли е. :lol:
На ухо не може да се каже колко оборота съм развъртял,за това ще си взема тахометър!А иначе ако си мислиш,че оборотите са коне значи си хвърли дипломата! :wink: На 4-та вдигам 120 при 5000оборота и включвам на 5-та с 3000оборота и запазвам скоростта-120,това означава ли че нямам конски сили?Нещата са доста по-сложни! :mrgreen: Меркюри-Тохатсу е 6коня в диапазон 5000-6000,но това е пикова мощност за момент и после мощността пада въпреки,че работи на 6000оборота!В момента вдигам с 8-10км/ч по-висока скорост независимо дали сте сигурни,че не съм вдигнал конете,а съм ги намалил!С тази лодка предишния собственик е вдигал 22-25км/ч с Хонда 8кончета,а аз ще направя 20км/ч с тунингована 4-ка!Това ако е провал,Здраве му кажи!Наздраве и не се стегайте толкова,а се забавлявайте! :11:
Ясно е че не вдеваш грам и пишеш само глупости.
Но я кажи каква е тая кола дето имаш.
И пада в оборотите между 4 и 5 скорост има пад 2000 оборота.

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 21:00
от svetoslav7704
Ще ти кажа какво да направиш.Връщаш заводските жигльори и винт.Купуваш си електронен индукционен оборотомер и го монтираш.Мериш максималните обороти под товар.Мериш скороста.Ако искаш максимума от този двигател гледаш при какви обороти двигателя ти дава максимална мощност.Ако твоите са по ниски слагаш винт с по малка стъпка и двигателя се развърта до максимум.В твоя случай ти монтираш винт с по голяма стъпка и товариш двигателя.Въртящия момент на двигателя не можеш да го вдигнеш с евтин тунинг

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 21:56
от gele kapaciteto
Trofei написа:
VGZ написа:Не ти стигат паричните сили а искаш да караш с гориво 20 лв литъра ?
Това е в краен случай,ако не мога да изпреваря Сампо или се хвана на бас за 40лв! :wink: :D
Никога не може да го изпревариш с 1.70 широка лодка на 6 кс .
При максимални сходства - Корито / Двигател може да достигнеш изумяващи параметри , но като гледам няма да е скоро , камо ли ти .

Всичко опира до Корито и хидро........

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 22:53
от Trofei
svetoslav7704 написа:В твоя случай ти монтираш винт с по голяма стъпка и товариш двигателя.Въртящия момент на двигателя не можеш да го вдигнеш с евтин тунинг
Точно обратното е и с малката стъпка двигателя се товари=хай тръст=голяма тяга! :wink: Евтин тунинг-рънинг ако смяташ 150лв. за Пропелер за евтино,щот има и за 2000лв? :shock: :roll: Тахометър на който се навива жица около кабела на свещта е 20-30кинта или по-скъп лазерен ще отговори на вашите въпроси!Бях прав,че пропелерите не са обсъждани достатъчно и 99% от хората не са наясно за какво става въпрос! :11: Идва зима и напролет се надявам процента да се обърне в правилната посока! :roll:

Re: Въпрос за двигател 5 кс

Публикувано на: Пон Ное 27, 2017 22:59
от Trofei
gele kapaciteto написа: Всичко опира до Корито и хидро........
Съгласен и за съжаление на надуваемото корито не можем да му спретнем тунинг-рънинг! :cry: :mrgreen: Сампо да се оглежда все пак за некой идиот с 4-ка! :mrgreen: