Моята е с двойно дъно и 2.5магарета и минавам отсекъде до скорост на вятъра 10м/с.Човек трябва да знае 2 и 200,като за предпочитане е да тръгне от 2 нагоре,че обратния вариант е по-тегав,Версай ми!bozaka написа: Не те знам кво си имал 10 години ма тва съм го преживявал 2 год. Няма такъв кошмар! Не на четири и глава ползваш за предвижване! А изправяне в нея си е руска ролетка! Пробвай я преди да купиш мотора, когато е в движение се ядва ма на място е нечовешко!!!
Мотор за Мичуринка.
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
- Риболов: Тролинг
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 129 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
- ziroko
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто Юни 06, 2017 12:11
- Риболов: Шаранови и хищни на спининг и тролинг.
- Местоположение: Едно предбалканско село
- дал Браво: 14 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Мотор за Мичуринка.
След изпитанието на Цонево-
оказа се, че това не е най-стабилната кодка на света. Но се свиква с равновесието.
Моторчето беше един читав евънруд 6 кс, но повече от 9 км в час с двама от по 100 кила не вдигна. Дали пък не беше от дъжда, който ни придружаваше...
Оста, която променя ъгъла на мотора беше ръждясала и не можахме да го преместим под друг ъгъл подходящ за тази лодка. Вероятно от там дойде и ниската скорост.
оказа се, че това не е най-стабилната кодка на света. Но се свиква с равновесието.
Моторчето беше един читав евънруд 6 кс, но повече от 9 км в час с двама от по 100 кила не вдигна. Дали пък не беше от дъжда, който ни придружаваше...
Оста, която променя ъгъла на мотора беше ръждясала и не можахме да го преместим под друг ъгъл подходящ за тази лодка. Вероятно от там дойде и ниската скорост.
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
- Риболов: спининг
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 221 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Принципно няма как да постигнеш някякви впечатляващи скорости с Ореховата Черупка .
Както бях писал по назад - внимавай с жената и детето ( също и с хора които не са се качвали на лодка ) едно грешно движение , и сте всички у водата.
Както бях писал по назад - внимавай с жената и детето ( също и с хора които не са се качвали на лодка ) едно грешно движение , и сте всички у водата.
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
- Риболов: Тролинг
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 129 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Хем читав,хем ръждясал? Повече от 10км/ч за риболов за какво са ти?Само туристите искат да изпъкнат с мощност,докато при риболовеца хванатата риба е над всичко.ziroko написа:След изпитанието на Цонево-
оказа се, че това не е най-стабилната кодка на света. Но се свиква с равновесието.
Моторчето беше един читав евънруд 6 кс, но повече от 9 км в час с двама от по 100 кила не вдигна.
Оста, която променя ъгъла на мотора беше ръждясала.
- ziroko
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто Юни 06, 2017 12:11
- Риболов: Шаранови и хищни на спининг и тролинг.
- Местоположение: Едно предбалканско село
- дал Браво: 14 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Мотор за Мичуринка.
Здравейте!
Въпросът ми е към опитните лодкари:
Ако на двигател Ямаха 6Е3-5кс се поставии карбуратор от Ямаха 6Е0-4кс, ще се усети ли разликата в мощноста?
Когато купувах 6Е0, ми дадоха бонус 6Е3, който трябва да се профилактира.
И дали ботушът е взаимно заменяем към двата двигателя?
Не, че 4-ката не пори водата, но "колкото повече, толкова повече" -както е казал Мечо Пух.☺
По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
Въпросът ми е към опитните лодкари:
Ако на двигател Ямаха 6Е3-5кс се поставии карбуратор от Ямаха 6Е0-4кс, ще се усети ли разликата в мощноста?
Когато купувах 6Е0, ми дадоха бонус 6Е3, който трябва да се профилактира.
И дали ботушът е взаимно заменяем към двата двигателя?
Не, че 4-ката не пори водата, но "колкото повече, толкова повече" -както е казал Мечо Пух.☺
По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
- Риболов: Тролинг
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 129 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Бъркаш,мощността идва от карбото а не от кубатурата! Жигльорите правят разликата между 4 и 5 коня!ziroko написа:По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед Окт 07, 2007 11:10
- Местоположение: sf
- дал Браво: 4 пъти
- получил Браво: 2 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Колега, мощността идва и от кубатурата, и от храненето на двигателя.Колкото повече обем, толкова повече бензин му трябва, за да работи при оптимална смес.Ако обратното беше вярно, всички двигатели щяха да са с еднакъв обем на цилиндрите или пък с еднакви карбуратори.И поне от моя скромен опит, всеки напън да сътворя нещо различно от заводското е завършвал с крах.Успявал съм да вдигна мощността, но за сметка на неоправдано висок разход на гориво, или да сваля разхода, но за сметка на тотална загуба на мощност.ziroko написа:Здравейте!
Въпросът ми е към опитните лодкари:
Ако на двигател Ямаха 6Е3-5кс се поставии карбуратор от Ямаха 6Е0-4кс, ще се усети ли разликата в мощноста?
Когато купувах 6Е0, ми дадоха бонус 6Е3, който трябва да се профилактира.
И дали ботушът е взаимно заменяем към двата двигателя?
Не, че 4-ката не пори водата, но "колкото повече, толкова повече" -както е казал Мечо Пух.☺
По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
Така ,че моят съвет е да се опиташ да намериш оригинален карбуратор, или да ремонтираш стария.
Единствените двигатели,за които аз знам, че им се вдига мощността само със смяна на два жигльора са Ямаха 9,9 и Ямаха 15 к.с.При тях всичко, с изключение на тези два жигльора е еднакво т.е. 9,9 е скопена откъм хранене 15-ка.При теб случаят мисля не е такъв.
И сега една молба: кажи ми моля те какво е съотношението масло-бензин при твоя 5С 6Е3 мотор!В нета на повечето обяви за продажби има снимки с лепенки 1: 100!вярно ли е?
Мъжете никога не порастват, само играчките им стават по-скъпи!
Re: Мотор за Мичуринка.
Малко закъснял отговор , до миналата година влизах с точно такава лодка в морето , изправянето в нея е проблем не че не може ама си е рисковано . Бутах я с един 3,5 к с и 8 до 10 км/ч си плаваше лодката . Мнението ми за нея , хубава лодка но в морето сам и трябва много да внимава с вълните видиш ли че плиска през транеца там е най ниска незабавно към по тихи води . Моята беше изцяло двукорпусна прибоя я е пълнил догоре с вода и пак си плаваше като коркова тапа ,продадох я заради ниските бордове и невъзможността да вземам втори човек с мен .
- ziroko
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто Юни 06, 2017 12:11
- Риболов: Шаранови и хищни на спининг и тролинг.
- Местоположение: Едно предбалканско село
- дал Браво: 14 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Мотор за Мичуринка.
Обещаха да ми изпратят оригиналния карб за 6е3.
Благодаря, колеги!
За сега само по язовири ходя. Вярно, че не е най- стабилната лодка на света! Но като за новобранец, става.
А за маслото-на ботуша отвътре при двигателя пише 1:100, а на табелата отвън -4с6е2. двигателят е 6е0...Луда работа, яки интервенции. 6е3 е разглобен и мисля на есен да сваля 4-та и да избера по подходящия вариянт.
Имал съм много двутактови мотоциклети, но такова съотношение не съм срещал.
Карай си с 20 мл на литър и си свиркай!
Благодаря, колеги!
За сега само по язовири ходя. Вярно, че не е най- стабилната лодка на света! Но като за новобранец, става.
А за маслото-на ботуша отвътре при двигателя пише 1:100, а на табелата отвън -4с6е2. двигателят е 6е0...Луда работа, яки интервенции. 6е3 е разглобен и мисля на есен да сваля 4-та и да избера по подходящия вариянт.
Имал съм много двутактови мотоциклети, но такова съотношение не съм срещал.
Карай си с 20 мл на литър и си свиркай!
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Здравейте,на Ямаха моторите им дават съотношение 1/100 след разработка те са единствените май с това съотношение .Карай го по предписание с хубаво масло и няма да имаш проблем.
Поздрави.
Поздрави.
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
- Риболов: Тролинг
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 129 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Извинявай,но тотално бъркаш! Кубатурата не играе никаква роля при мощността! Мощноста зависи на първо място от горивната система,в случая от карбото! Ето ти ти пример,в Ф1 имаме 1600кубика и 1000конски сили без турбо или компресор! На второ място мощноста идва и от редуктора=Нютонметри,но в случая не е от значение-еднакъв е при 4,5 или 6коня!rivan написа: Колега, мощността идва и от кубатурата, и от храненето на двигателя.Колкото повече обем, толкова повече бензин му трябва, за да работи при оптимална смес.Ако обратното беше вярно, всички двигатели щяха да са с еднакъв обем на цилиндрите
Re: Мотор за Мичуринка.
Ако сложиш и малко обороти за вкус ще звучи съвсем достоверно.Trofei написа:Извинявай,но тотално бъркаш! Кубатурата не играе никаква роля при мощността! Мощноста зависи на първо място от горивната система,в случая от карбото! Ето ти ти пример,в Ф1 имаме 1600кубика и 1000конски сили без турбо или компресор! На второ място мощноста идва и от редуктора=Нютонметри,но в случая не е от значение-еднакъв е при 4,5 или 6коня!rivan написа: Колега, мощността идва и от кубатурата, и от храненето на двигателя.Колкото повече обем, толкова повече бензин му трябва, за да работи при оптимална смес.Ако обратното беше вярно, всички двигатели щяха да са с еднакъв обем на цилиндрите
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
- Риболов: Тролинг
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 129 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
Оборотите са пряко следствие на карбото при отварянето на клапата за горивната смес! Ако се нагнети горивната смес в карбото,то от 6коня може да стане и 30коня за определено време!d.d написа: Ако сложиш и малко обороти за вкус ще звучи съвсем достоверно.
Re: Мотор за Мичуринка.
Упорит си!Trofei написа:Оборотите са пряко следствие на карбото при отварянето на клапата за горивната смес! Ако се нагнети горивната смес в карбото,то от 6коня може да стане и 30коня за определено време!d.d написа: Ако сложиш и малко обороти за вкус ще звучи съвсем достоверно.
Вмъкни сега и стехиометричния състав на сместа, като лекинко го пречупиш през конкретния работен обем, и след като го решиш уравнението /гледай да не се попрекали с оборотите междувременно де/ ми подскажи от къде даси купя и толкова калоричен бензинец, та да накарам, и моята шестичка да изкара 30 кончета на винта. Дори и за малко. Ама без да я последва буталцето.
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: Вто Юли 12, 2016 19:23
- Риболов: Тролинг
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 129 пъти
Re: Мотор за Мичуринка.
За малко можеш да пробваш с Нитро! Оборотите с кое се регулират?d.d написа: Вмъкни сега и стехиометричния състав на сместа, като лекинко го пречупиш през конкретния работен обем, и след като го решиш уравнението /гледай да не се попрекали с оборотите междувременно де/ ми подскажи от къде даси купя и толкова калоричен бензинец, та да накарам, и моята шестичка да изкара 30 кончета на винта. Дори и за малко. Ама без да я последва буталцето.