Страница 2 от 4
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Нед Юни 18, 2017 0:07
от Trofei
bozaka написа:
Не те знам кво си имал 10 години ма тва съм го преживявал 2 год. Няма такъв кошмар! Не на четири и глава ползваш за предвижване! А изправяне в нея си е руска ролетка! Пробвай я преди да купиш мотора, когато е в движение се ядва ма на място е нечовешко!!!
Моята е с двойно дъно и 2.5магарета и минавам отсекъде до скорост на вятъра 10м/с.Човек трябва да знае 2 и 200,като за предпочитане е да тръгне от 2 нагоре,че обратния вариант е по-тегав,Версай ми!
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пон Юни 19, 2017 7:00
от ziroko
След изпитанието на Цонево-
оказа се, че това не е най-стабилната кодка на света. Но се свиква с равновесието.
Моторчето беше един читав евънруд 6 кс, но повече от 9 км в час с двама от по 100 кила не вдигна. Дали пък не беше от дъжда, който ни придружаваше...
Оста, която променя ъгъла на мотора беше ръждясала и не можахме да го преместим под друг ъгъл подходящ за тази лодка. Вероятно от там дойде и ниската скорост.
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пон Юни 19, 2017 13:15
от gele kapaciteto
Принципно няма как да постигнеш някякви впечатляващи скорости с Ореховата Черупка .
Както бях писал по назад - внимавай с жената и детето ( също и с хора които не са се качвали на лодка ) едно грешно движение , и сте всички у водата.
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пон Юни 19, 2017 23:32
от Trofei
ziroko написа:След изпитанието на Цонево-
оказа се, че това не е най-стабилната кодка на света. Но се свиква с равновесието.
Моторчето беше един читав евънруд 6 кс, но повече от 9 км в час с двама от по 100 кила не вдигна.
Оста, която променя ъгъла на мотора беше ръждясала.
Хем читав,хем ръждясал?
Повече от 10км/ч за риболов за какво са ти?Само туристите искат да изпъкнат с мощност,докато при риболовеца хванатата риба е над всичко.
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Вто Юли 11, 2017 19:37
от ziroko
Здравейте!
Въпросът ми е към опитните лодкари:
Ако на двигател Ямаха 6Е3-5кс се поставии карбуратор от Ямаха 6Е0-4кс, ще се усети ли разликата в мощноста?
Когато купувах 6Е0, ми дадоха бонус 6Е3, който трябва да се профилактира.
И дали ботушът е взаимно заменяем към двата двигателя?
Не, че 4-ката не пори водата, но "колкото повече, толкова повече" -както е казал Мечо Пух.☺
По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Сря Юли 12, 2017 17:30
от Trofei
ziroko написа:По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
Бъркаш,мощността идва от карбото а не от кубатурата!
Жигльорите правят разликата между 4 и 5 коня!
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Сря Юли 12, 2017 19:30
от rivan
ziroko написа:Здравейте!
Въпросът ми е към опитните лодкари:
Ако на двигател Ямаха 6Е3-5кс се поставии карбуратор от Ямаха 6Е0-4кс, ще се усети ли разликата в мощноста?
Когато купувах 6Е0, ми дадоха бонус 6Е3, който трябва да се профилактира.
И дали ботушът е взаимно заменяем към двата двигателя?
Не, че 4-ката не пори водата, но "колкото повече, толкова повече" -както е казал Мечо Пух.☺
По техн. данни разликата в мощноста е от кубатурата. Дали жигльорите и дифузьорът ще са достатъччни за 5-тте коня?
Колега, мощността идва и от кубатурата, и от храненето на двигателя.Колкото повече обем, толкова повече бензин му трябва, за да работи при оптимална смес.Ако обратното беше вярно, всички двигатели щяха да са с еднакъв обем на цилиндрите или пък с еднакви карбуратори.И поне от моя скромен опит, всеки напън да сътворя нещо различно от заводското е завършвал с крах.Успявал съм да вдигна мощността, но за сметка на неоправдано висок разход на гориво, или да сваля разхода, но за сметка на тотална загуба на мощност.
Така ,че моят съвет е да се опиташ да намериш оригинален карбуратор, или да ремонтираш стария.
Единствените двигатели,за които аз знам, че им се вдига мощността само със смяна на два жигльора са Ямаха 9,9 и Ямаха 15 к.с.При тях всичко, с изключение на тези два жигльора е еднакво т.е. 9,9 е скопена откъм хранене 15-ка.При теб случаят мисля не е такъв.
И сега една молба: кажи ми моля те какво е съотношението масло-бензин при твоя 5С 6Е3 мотор!В нета на повечето обяви за продажби има снимки с лепенки 1: 100!вярно ли е?
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пон Юли 17, 2017 12:31
от cat
Малко закъснял отговор , до миналата година влизах с точно такава лодка в морето , изправянето в нея е проблем не че не може ама си е рисковано . Бутах я с един 3,5 к с и 8 до 10 км/ч си плаваше лодката . Мнението ми за нея , хубава лодка но в морето сам и трябва много да внимава с вълните видиш ли че плиска през транеца там е най ниска незабавно към по тихи води . Моята беше изцяло двукорпусна прибоя я е пълнил догоре с вода и пак си плаваше като коркова тапа ,продадох я заради ниските бордове и невъзможността да вземам втори човек с мен .
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пон Юли 24, 2017 10:48
от ziroko
Обещаха да ми изпратят оригиналния карб за 6е3.
Благодаря, колеги!
За сега само по язовири ходя. Вярно, че не е най- стабилната лодка на света! Но като за новобранец, става.
А за маслото-на ботуша отвътре при двигателя пише 1:100, а на табелата отвън -4с6е2. двигателят е 6е0...Луда работа, яки интервенции. 6е3 е разглобен и мисля на есен да сваля 4-та и да избера по подходящия вариянт.
Имал съм много двутактови мотоциклети, но такова съотношение не съм срещал.
Карай си с 20 мл на литър и си свиркай!
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Сря Юли 26, 2017 21:24
от Shonata
Здравейте,на Ямаха моторите им дават съотношение 1/100 след разработка те са единствените май с това съотношение .Карай го по предписание с хубаво масло и няма да имаш проблем.
Поздрави.
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Чет Юли 27, 2017 16:52
от Trofei
rivan написа:
Колега, мощността идва и от кубатурата, и от храненето на двигателя.Колкото повече обем, толкова повече бензин му трябва, за да работи при оптимална смес.Ако обратното беше вярно, всички двигатели щяха да са с еднакъв обем на цилиндрите
Извинявай,но тотално бъркаш!
Кубатурата не играе никаква роля при мощността!
Мощноста зависи на първо място от горивната система,в случая от карбото!
Ето ти ти пример,в Ф1 имаме 1600кубика и 1000конски сили без турбо или компресор!
На второ място мощноста идва и от редуктора=Нютонметри,но в случая не е от значение-еднакъв е при 4,5 или 6коня!
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Чет Юли 27, 2017 23:34
от d.d
Trofei написа:rivan написа:
Колега, мощността идва и от кубатурата, и от храненето на двигателя.Колкото повече обем, толкова повече бензин му трябва, за да работи при оптимална смес.Ако обратното беше вярно, всички двигатели щяха да са с еднакъв обем на цилиндрите
Извинявай,но тотално бъркаш!
Кубатурата не играе никаква роля при мощността!
Мощноста зависи на първо място от горивната система,в случая от карбото!
Ето ти ти пример,в Ф1 имаме 1600кубика и 1000конски сили без турбо или компресор!
На второ място мощноста идва и от редуктора=Нютонметри,но в случая не е от значение-еднакъв е при 4,5 или 6коня!
Ако сложиш и малко обороти за вкус ще звучи съвсем достоверно.
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пет Юли 28, 2017 0:01
от Trofei
d.d написа:
Ако сложиш и малко обороти за вкус ще звучи съвсем достоверно.
Оборотите са пряко следствие на карбото при отварянето на клапата за горивната смес!
Ако се нагнети горивната смес в карбото,то от 6коня може да стане и 30коня за определено време!
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Пет Юли 28, 2017 21:16
от d.d
Trofei написа:d.d написа:
Ако сложиш и малко обороти за вкус ще звучи съвсем достоверно.
Оборотите са пряко следствие на карбото при отварянето на клапата за горивната смес!
Ако се нагнети горивната смес в карбото,то от 6коня може да стане и 30коня за определено време!
Упорит си!
Вмъкни сега и стехиометричния състав на сместа, като лекинко го пречупиш през конкретния работен обем, и след като го решиш уравнението /гледай да не се попрекали с оборотите междувременно де/ ми подскажи от къде даси купя и толкова калоричен бензинец, та да накарам, и моята шестичка да изкара 30 кончета на винта. Дори и за малко. Ама без да я последва буталцето.
Re: Мотор за Мичуринка.
Публикувано на: Съб Юли 29, 2017 9:11
от Trofei
d.d написа:
Вмъкни сега и стехиометричния състав на сместа, като лекинко го пречупиш през конкретния работен обем, и след като го решиш уравнението /гледай да не се попрекали с оборотите междувременно де/ ми подскажи от къде даси купя и толкова калоричен бензинец, та да накарам, и моята шестичка да изкара 30 кончета на винта. Дори и за малко. Ама без да я последва буталцето.
За малко можеш да пробваш с Нитро!
Оборотите с кое се регулират?