Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Колега обърни внимание как ти уплътнява корпуса на водната помпа към тръбата която качва вода към блока! В повечето случаи е един гумен маншон който понякога вместо да си стои на помпата се изсулва и остава на тръбата и много хора не обръщат внимание.Най вероятно проблема ти е при сглобяване на ботуша и оттам губиш налягането преди да е стигнало блока.
- Макариченков
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон Мар 06, 2017 3:20
- Риболов: морски
- Местоположение: Варна^ Палма де Майорка
- дал Браво: 42 пъти
- получил Браво: 104 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Това вече започва да ме наляга на мисълта, че има сходен проблем с турбините на Ferrari F40
Не, че съм монтьор, но да питам - ти като го запалилиш моторчето, колко време го чакаш да работи преди да го изгасиш? Има ли термостат това чудо? Само питам информативно...
Не, че съм монтьор, но да питам - ти като го запалилиш моторчето, колко време го чакаш да работи преди да го изгасиш? Има ли термостат това чудо? Само питам информативно...
Стара риба в морето и дърта жена нЕма!
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Няма термостат. Машината е на повече от 20-25 години.Макариченков написа:Това вече започва да ме наляга на мисълта, че има сходен проблем с турбините на Ferrari F40
Не, че съм монтьор, но да питам - ти като го запалилиш моторчето, колко време го чакаш да работи преди да го изгасиш? Има ли термостат това чудо? Само питам информативно...
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Лепих го с силикон преди седмица още ма непомогна. Интересното е 4е като го запаля излиза въздух место вода (всички гарнитури са сменени) . Търбичката влиза точно и плътно аз съм сменил всички джиджавки поръчах ги от Щатите и ми излезнаха околко 130 лева всичко ( корпус импелер и пластмасата с гуменото оплутнение ) .VGZ написа:Колега обърни внимание как ти уплътнява корпуса на водната помпа към тръбата която качва вода към блока! В повечето случаи е един гумен маншон който понякога вместо да си стои на помпата се изсулва и остава на тръбата и много хора не обръщат внимание.Най вероятно проблема ти е при сглобяване на ботуша и оттам губиш налягането преди да е стигнало блока.
Иначе си прав губя налягане някаде доло а не по ботуша или блока .
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Нед Мар 09, 2014 13:51
- Риболов: тролинг
- Местоположение: Шумен(язовир Тича)
- дал Браво: 99 пъти
- получил Браво: 24 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Има един човек в Нова Загора,Митко се казва,0896649404.С ремонти се занимава,на мен ми помогна ако искаш му звънни за съвет
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
До момента се съветвах с един дето продава и прави двигатели от Козлодуй Цеци, но ще пробам и този човек дано помогне ! Благодаря !Васко написа:Има един човек в Нова Загора,Митко се казва,0896649404.С ремонти се занимава,на мен ми помогна ако искаш му звънни за съвет