Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Колеги имам проблем с един Евинрут 4 коня. Смених му импелера, след като му направих основен ремонт поради прегряване !
Когато захвана с бор-машината изхвърлч вода през пробката, когато го сглобя неисхвърля вода от контролната пробка. Пъвоначално прокапва и след това искарва пара и тоша за около 30 секунди просто несмеч да даржа повече. Нов импелер нов корпус за него и всичко .... просто незнам какво да го правя ! Ако някои има идея да пише, в момента става само за котва !
БЛАГОДАРЧ !!!
Когато захвана с бор-машината изхвърлч вода през пробката, когато го сглобя неисхвърля вода от контролната пробка. Пъвоначално прокапва и след това искарва пара и тоша за около 30 секунди просто несмеч да даржа повече. Нов импелер нов корпус за него и всичко .... просто незнам какво да го правя ! Ако някои има идея да пише, в момента става само за котва !
БЛАГОДАРЧ !!!
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Нед Мар 09, 2014 13:51
- Риболов: тролинг
- Местоположение: Шумен(язовир Тича)
- дал Браво: 99 пъти
- получил Браво: 24 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Един приятел имаше същия проблем с меркюри3,5.Изхода за контролната струя е мъркуче 6мм.мисля.Сложи му адаптер и закачи мъркуча от чешмата и пусна вода на обратно към импелера,това му реши проблема и си го кара
- gogopike
- Мнения: 274
- Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 14:21
- Местоположение: Balgarene plevensko
- дал Браво: 29 пъти
- получил Браво: 35 пъти
- Обратна връзка:
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Колега,кажи какъв е мотора 2 или 4 такта.Когато е правен някой направил ли си е труда да изчисти водните магистрали в блока.
Обикновено ако е по стар в тези магистрали се отделя варовик и се запушват.Водата не циркулира и готово мотора затяга.
Обикновено ако е по стар в тези магистрали се отделя варовик и се запушват.Водата не циркулира и готово мотора затяга.
Всичко което за другите е кофти за мен е добре.
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Колеги връзвах го към чешмата и нестава, иначе мотора е след основен ремонт аз лично изчистих каналите . Като пусна вода от маркуча малка струя, колкото излиза през контролната пробка си тече и се охлажда и работи идеално ! Когато въртя с дрелката излиза доста повече вода от колкото пускам в маркуча . Като го сглобя нищо нестава, малко невероятно и за това реших да попитам дали някои не е патил с такъв пустиняк Евинруде 4 коня.
- gogopike
- Мнения: 274
- Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 14:21
- Местоположение: Balgarene plevensko
- дал Браво: 29 пъти
- получил Браво: 35 пъти
- Обратна връзка:
колега даRe: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Колега дай по подробни данни за мотора.Основата на импелера сменил ли си я.Спазил ли си посоката на импелера.Когато му подаваш насила вода няма как да не работи.Обясни точно какво си правил.С тази оскъдна информация няма кой да ти помогне.
Всичко което за другите е кофти за мен е добре.
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
всичко е сменено нов импелер нов корпус всичко около импелера . Няма как да съм объркал посоката на импелера, ако бях като го въртя с дреклата нямаше да изхвърля вода. Абсолютно незнам какво да му правя повече. Бор машината работи с 1200-1300 оборота, а двутактова машина с много повече . пробах да свържа корпуса с маркуч към търбата в ботуша, и да въртя с дрелката .Качва вода . Като го закача и го запаля некачва вода .
-
- Мнения: 541
- Регистриран на: Сря Окт 26, 2011 20:08
- дал Браво: 48 пъти
- получил Браво: 51 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Може оста да не зацепва в двигателя. В такъв случай няма да се върти и перката.
- Anton_65
- Мнения: 912
- Регистриран на: Пон Окт 31, 2011 14:08
- Риболов: На кльонк и прясно женско едно време,сега на спомени ха ха
- Местоположение: Асеновград
- дал Браво: 11 пъти
- получил Браво: 14 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Намажи със силикон гарнитурата - те, също виж тръбичката по която върви водата дали влиза в блока като го събираш и новата турбинка за тоя модел ли е,смисъл зацепва ли към оста,щото може и да превърта
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Мазах със силикон гарнитури,кадето е нужно навсякаде и частите са за този двигател, съответстват 1 към 1 със старите ( импелер корпус и някаква пласмаса, която държи цялата система ) всичко е ново, а имам и старото. Като за сравнение. Търбичката по която се качва вода е запазена няма протриване или износване от шпиндела .
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 17:15
- Местоположение: Плевен
- получил Браво: 47 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Аз бих те посъветвал да сложиш стария импелер и да видиш как са нещата с него.Така както ги описваш нещата проблема може би е в "новия" ти импелер. Отдолу на оста на която се нанизва импелера трябва да има една шпонка. Иначе турбинката превърта.Както ти казаха по нагоре турбинката си има и посока.Нищо кой знае какво сложно.
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон Фев 19, 2007 12:27
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 34 пъти
- получил Браво: 33 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Проблема да не е нагоре в двигателя. Щом помпи с дрелката, може движението да не стига до импелера.
- Anton_65
- Мнения: 912
- Регистриран на: Пон Окт 31, 2011 14:08
- Риболов: На кльонк и прясно женско едно време,сега на спомени ха ха
- Местоположение: Асеновград
- дал Браво: 11 пъти
- получил Браво: 14 пъти
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
говорим дали влиза плътно в блокаy2j написа: Търбичката по която се качва вода е запазена няма протриване или износване от шпиндела .
като теб правех същите работи на една охтика и като каза няма да хвърлям и това е,оказа се тръбичката при сглобяване се изместваше от точното място,малко зорлем се намества,на като я наместих, влезна където трябва и си тръгна водата
направи една проба,покрий го до кавитационната плоча в една кофа и го запали,леко накланяш назад да може да засмуква вода а отвора дето излизат газовете да е отвън,ако хвърля от там струя значи помпата ти работи и проблема е горе в блока,ако нищо не излиза значи проблема е долу
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Колега ! нали съм писал погоре, че пробах с бор масхина и исхшурлч вода ! Според теб ако торбината боксува дали и тогава щеше ? Не се заяждам просто искам адекватно поведение ! Благодаря !!!lubobg написа:Аз бих те посъветвал да сложиш стария импелер и да видиш как са нещата с него.Така както ги описваш нещата проблема може би е в "новия" ти импелер. Отдолу на оста на която се нанизва импелера трябва да има една шпонка. Иначе турбинката превърта.Както ти казаха по нагоре турбинката си има и посока.Нищо кой знае какво сложно.
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Връзвах торбината с маркуч към търбата(ботуша). завъртам с дрелката, и започва да тече отлична струя през контролната пробка. Паля двигателя и се охлажда отлично. Е да му еба маиката кво да му напра повече незнам !rap66 написа:Проблема да не е нагоре в двигателя. Щом помпи с дрелката, може движението да не стига до импелера.
- gogopike
- Мнения: 274
- Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 14:21
- Местоположение: Balgarene plevensko
- дал Браво: 29 пъти
- получил Браво: 35 пъти
- Обратна връзка:
Re: Извън бордов двигател Проблем с охлаждането
Пич ,правя последен опит.Два пъти те питам да кажеш къв ти е мотора но след като порових разбрах че ОМС моторите 2т са на един принцип.
Моторчето е много просто и много надеждно.Охлаждането му е направено елементарно.Или има проблем с зацепването на дългия вал към мотора ,което ме съмнява, или си объркал посоката на въртене.Например ти въртиш с дрелката надясно а мотора трябва да върти наляво и обратното.И в единия случай хвърля вода а в другия не.Разглоби си импелера пак ,ако вече не си се изакал на него,Обърни му посоката и си ти.
И гледай тук.
https://www.youtube.com/watch?v=ipPdgBnh-Ks
Моторчето е много просто и много надеждно.Охлаждането му е направено елементарно.Или има проблем с зацепването на дългия вал към мотора ,което ме съмнява, или си объркал посоката на въртене.Например ти въртиш с дрелката надясно а мотора трябва да върти наляво и обратното.И в единия случай хвърля вода а в другия не.Разглоби си импелера пак ,ако вече не си се изакал на него,Обърни му посоката и си ти.
И гледай тук.
https://www.youtube.com/watch?v=ipPdgBnh-Ks
Всичко което за другите е кофти за мен е добре.