При вятър над 3 м/с тази лодка с 30 либри мини кота не можеш да се мръднеш и в язовир. А в моето за прибиране забрави. Моята лодка с този 4 коня мотор при спокойна вода и слаб вятър върви с 9 км/ч предполагам че в морето при вълна 0.5 м. ще може да се движи с 4-5 км/ч. Задължително дълъг ботуш.rivan написа:Електричката е перфектна за маневриране, но ако ти се наложи аварийно прибиране при морски риболов, мисля, че ще е слаба.Аз бих сложил двутактов 5-10 к.с., за да съм сигурен, че ще се прибера и при лошо време и по-голяма вълна.А достатъчно голям тягов акумулатор тежи много, за да го разхождаш постоянно в лодката.
Каква да е лодката?
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
- Риболов: СЕНЧЕСТ
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 12 пъти
Re: Каква да е лодката?
- ziroko
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто Юни 06, 2017 12:11
- Риболов: Шаранови и хищни на спининг и тролинг.
- Местоположение: Едно предбалканско село
- дал Браво: 14 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Каква да е лодката?
rivan написа: Аз имах проблем с бубините - горяха.Сутрин, преди да я запалиш, вдигай капака да изсъхне конденза, това донякъде им удължава живота.
Моята нямаше реверс и неутрална скорост, т.е. палиш - тръгваш, гасиш - спираш!Това създава неудобства, особено при хора, които не са свикнали!
Така е и при мен, мислих за някаква муфа, но мястото е малко.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед Окт 07, 2007 11:10
- Местоположение: sf
- дал Браво: 4 пъти
- получил Браво: 2 пъти
Re: Каква да е лодката?
На старите махагонови хомани, тези, които са с по два вартбургови двигателя, мисля, че има фабрични реверс-редуктори-муфи, не знам точно как се казват.Но ако намериш такъв си решаваш проблема.Дали обаче някъде има читава бройка?ziroko написа:rivan написа: Аз имах проблем с бубините - горяха.Сутрин, преди да я запалиш, вдигай капака да изсъхне конденза, това донякъде им удължава живота.
Моята нямаше реверс и неутрална скорост, т.е. палиш - тръгваш, гасиш - спираш!Това създава неудобства, особено при хора, които не са свикнали!
Така е и при мен, мислих за някаква муфа, но мястото е малко.
Другият вариант е преработка на транеца, така, че да носи голям и малък извънбордов двигател, но това мисля ще промени много баланса на лодката.Май най добре е само помощен двигател.Аз имам ял - 4 и една двутактова ямаха 5 к.с. го бута перфектно с 10-12 км/ч.Тежи точно 20 кг.
Мъжете никога не порастват, само играчките им стават по-скъпи!
- ziroko
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто Юни 06, 2017 12:11
- Риболов: Шаранови и хищни на спининг и тролинг.
- Местоположение: Едно предбалканско село
- дал Браво: 14 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Каква да е лодката?
Определено транецът ще развали лодката. Чарът и е в бордовия двигател. Гледах такава с променена кърма и извън бордови двигател, но не е същото вече.
- Чичо Том
- Мнения: 851
- Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 22:40
- Риболов: костур от лодка
- Местоположение: 3500гр.Берковица
- получил Браво: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: Каква да е лодката?
Бордови двигател.Недостатъци:
1.Варбург.
2.Много място заема.Почти половината кокпит.
3.Много дълбоко гази.
4.За язовир не става.Един скрит ботур–счупено витло,изкривен вал,дори пробито дъно.
5.За да се пусне на вода трябва дъбок и стръмен бряг.
1.Варбург.
2.Много място заема.Почти половината кокпит.
3.Много дълбоко гази.
4.За язовир не става.Един скрит ботур–счупено витло,изкривен вал,дори пробито дъно.
5.За да се пусне на вода трябва дъбок и стръмен бряг.