Моля за помощ аз съм начинаещ в спорта

Ако имате някой стар такъми за подаряване, това е мястото ;)
novakut
Мнения: 9
Регистриран на: Сря Дек 09, 2015 14:40
Риболов: Сега навлизам в спининговия риболов

Моля за помощ аз съм начинаещ в спорта

Мнение от novakut »

Здравейте тепърва навлизам в спорта и много се запалих главно от клипове в интернет и четох вашите теми много ми се ще и аз да имам някаква въдица някоя блесна и воблер но нямам средства да си закупя ако има някой който има излишни принадлежности за един начинаещ 15 годишен младеж бих се зарадвал ако ми ги подари аз съм от софия и можете да ми ги изпратите много благодаря предварително!
Аватар
Д-р Флекс
Мнения: 8721
Регистриран на: Чет Дек 03, 2009 17:56
Местоположение: София
дал Браво: 1372 пъти
получил Браво: 422 пъти

Re: Моля за помощ аз съм начинаещ в спорта

Мнение от Д-р Флекс »

Браво младеж, смела постъпка, така се прави прощъпулник в спининга! :tup:

Дай си трите имена, адреса, телефона, ЕГН и най-близкия клон на Еконт, и ще ти пратя, каквото Бог дал!
novakut
Мнения: 9
Регистриран на: Сря Дек 09, 2015 14:40
Риболов: Сега навлизам в спининговия риболов

Re: Моля за помощ аз съм начинаещ в спорта

Мнение от novakut »

Благодатя ще си дам трите имена телефона и адреса на офиса но не и егн то няма смисъл от него Борис Мирославов Мирчев тел-0877934723 арес на офиса на еконт ул. 109 №19, 1343 София
Аватар
Димитър Тодоров
Мнения: 5650
Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 19:48
Местоположение: Силистра, на Дунав
дал Браво: 547 пъти
получил Браво: 1049 пъти

Re: Моля за помощ аз съм начинаещ в спорта

Мнение от Димитър Тодоров »

ЕГН-то ,младеж, служи за това ,да се увери колегата ,че действително си младеж с голямо желание и по-скромни възможности, а не поредният хитрец ,който чака наготово.
Не е нужно да го обявяваш публично,може да го изпратиш и като лично съобщение на д-р Флекс,
щом искаш подаръци.
И не забравяй-ние не ловим риби.Ние,всъщност,ловим себе си..

Stay focused !
Аватар
Д-р Флекс
Мнения: 8721