Твърдостенна лодка за вътрешни водоеми
- Felix
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 18:46
- Местоположение: Хасково
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Твърдостенна лодка за вътрешни водоеми
Здравейте!
От много време следя форума , но не съм се включвал, защото нямам голям опит, който да споделя. Прекрасно е, че има такова място, където да науча от реални хора повече за любимото си хоби. Това е първият форум в който пиша. Ако направя грешки в етикета, те ще са неволни и моля да ме извините.
Имам малко свободно време и не работя особенно добре с компютър. Така и щях да си остана само с четенето, но се налага да си сменя лодката, а не намерих нищо конкретно в нета за лодка с необходимите ми параметри.
Моля, колеги, ако имате информация, помогнете.
Досега използваме лодка „Видра-4”, пловдивско производство, 2.70/ 1.30 метра, но вече ни е малка. Превозваме я с микробус и затова ширината на лодката трябва да е до 1,5 метра. Ще се използва за влачене на ниска скорост с двама човека във вътрешни водоеми. Задължително условие е да бъде с твърдо дъно. Насочил съм се към плоско дъно или тримаран, с затворени обеми не по цялата лодка, а само на носа и отзад, може и по дъното. Дължината не трябва да надвишава 4 метра. Може и втора употреба, но предпочитам нова.
Насочил съм се към лодка „Алмар”, производство на фабриката в Тутракан. Можете да я видите тук:
http://www.lodkostroitel.com/cgi-bin/ma ... prod_id=28
По нашия край тя не е много разпространена, а снимката в интернет не дава достатъчно информация. Свързах се с управителя на фабриката, много разбран човек. Обеща да изпрати подробни снимки, но ме притеснява факта, че дебелината на корпуса е 3-4 милиметра. Сигурно ще се наложи да се ходи до там, а хич не ми се иска, все пак съм от Хасково.
Ще Ви бъда благодарен, ако ми дадете информация за „Алмар” или друга лодка със следните задължителни параметри:
1. Твърдостенна
2. Ширина до 1.5 метра
3. Дължина от 2.9 до 4 метра
4. Тегло на празна лодка до 120 килограма
Поздрави на всички и много приятни емоции по водоемите през новия сезон!!!
От много време следя форума , но не съм се включвал, защото нямам голям опит, който да споделя. Прекрасно е, че има такова място, където да науча от реални хора повече за любимото си хоби. Това е първият форум в който пиша. Ако направя грешки в етикета, те ще са неволни и моля да ме извините.
Имам малко свободно време и не работя особенно добре с компютър. Така и щях да си остана само с четенето, но се налага да си сменя лодката, а не намерих нищо конкретно в нета за лодка с необходимите ми параметри.
Моля, колеги, ако имате информация, помогнете.
Досега използваме лодка „Видра-4”, пловдивско производство, 2.70/ 1.30 метра, но вече ни е малка. Превозваме я с микробус и затова ширината на лодката трябва да е до 1,5 метра. Ще се използва за влачене на ниска скорост с двама човека във вътрешни водоеми. Задължително условие е да бъде с твърдо дъно. Насочил съм се към плоско дъно или тримаран, с затворени обеми не по цялата лодка, а само на носа и отзад, може и по дъното. Дължината не трябва да надвишава 4 метра. Може и втора употреба, но предпочитам нова.
Насочил съм се към лодка „Алмар”, производство на фабриката в Тутракан. Можете да я видите тук:
http://www.lodkostroitel.com/cgi-bin/ma ... prod_id=28
По нашия край тя не е много разпространена, а снимката в интернет не дава достатъчно информация. Свързах се с управителя на фабриката, много разбран човек. Обеща да изпрати подробни снимки, но ме притеснява факта, че дебелината на корпуса е 3-4 милиметра. Сигурно ще се наложи да се ходи до там, а хич не ми се иска, все пак съм от Хасково.
Ще Ви бъда благодарен, ако ми дадете информация за „Алмар” или друга лодка със следните задължителни параметри:
1. Твърдостенна
2. Ширина до 1.5 метра
3. Дължина от 2.9 до 4 метра
4. Тегло на празна лодка до 120 килограма
Поздрави на всички и много приятни емоции по водоемите през новия сезон!!!
- Димитър Тодоров
- Мнения: 5652
- Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 19:48
- Местоположение: Силистра, на Дунав
- дал Браво: 549 пъти
- получил Браво: 1049 пъти
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 20:29
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 20:29
- Felix
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 18:46
- Местоположение: Хасково
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Наясно съм с това, че камъните нарязват корпуса. Това стана и с настоящата ни лодка, която не сме си позволявали да влачим по брега върху камъни, а само по пясък или трева. Тя има два водача, които са изпъкнали по цялата дължина и вътре е вградено дърво.
На края на третата година се наложи да направим подсилване на дъното със стъкломат и епоксидна смола, защото се опасявахме, че ще започне да пропуска вода.
Мисля за лодка без вътрешен корпус, защото заема много от полезния обем.
Сигурно „Алмар е с двойно дъно и донякъде двойни стени, защото я дават с тежина 116 килограма.
Много ми харесва, че човекът, който са снимали вътре изобщо не му е тясно, а ми изглежда бая якичък.
И аз и моя приятел с когото ходим на риба сме от категория „100 +” .
След като си прекарал няколко часа седнал в лодката ти се приисква да се изправиш, а в малка лодка си е опасно. Когато пристигаме на брега удоволствието може да се сравни само с излизане от Трабант след дълъг път.
За мотора ще одговоря по-късно, защото ми и изтича ултиматума, даден от жената, а днеска те трябва да се слушат.
Поздрави!
П.П.. Рядко сядам зад компютъра, макар че той постояно е включен, защото разделя интернета между няколко потребители и постовете ми ще закъсняват, за което се извинявам.
На края на третата година се наложи да направим подсилване на дъното със стъкломат и епоксидна смола, защото се опасявахме, че ще започне да пропуска вода.
Мисля за лодка без вътрешен корпус, защото заема много от полезния обем.
Сигурно „Алмар е с двойно дъно и донякъде двойни стени, защото я дават с тежина 116 килограма.
Много ми харесва, че човекът, който са снимали вътре изобщо не му е тясно, а ми изглежда бая якичък.
И аз и моя приятел с когото ходим на риба сме от категория „100 +” .
След като си прекарал няколко часа седнал в лодката ти се приисква да се изправиш, а в малка лодка си е опасно. Когато пристигаме на брега удоволствието може да се сравни само с излизане от Трабант след дълъг път.
За мотора ще одговоря по-късно, защото ми и изтича ултиматума, даден от жената, а днеска те трябва да се слушат.
Поздрави!
П.П.. Рядко сядам зад компютъра, макар че той постояно е включен, защото разделя интернета между няколко потребители и постовете ми ще закъсняват, за което се извинявам.
- Felix
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 18:46
- Местоположение: Хасково
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Ще ви покажа какво намерих до сега.
http://www.balkanboats.com/productdetai ... d=27&id=72
„ Лагуна 2” – втория вариант. Дължина 2.95, ширина 1,25. Вижда ми се малка, лека и двигателя е ограничен до 4 к.с.. Може би ще се наложи скара на дъното. Не се различава много от размерите на сегашната ни лодка.
http://bib-marine.com/fishkiller345.htm
„ FISH – KILLER 345 ” Дължина 3,45, ширина 1,45. Много добре изглеждаща лодка. Отвън корпусът и създава впечатление за яхта. Дъното е много елегантно тримаранче. Явно софиянците, които са я правили си разбират от работата. Вътре обаче положението е абсурдно. Има място колкото в един леген за топване на краката зимно време. Иначе магазина е страшно зареден с всякакво оборудване за лодки.
http://www.balkanboats.com/productdetai ... d=26&id=35
http://www.walkerbay.com/products/origi ... rbay10.php
„ Walker Bay 10 ” Дължина 2,95, ширина 1,45. Кукла! Също толкова красива и също толкова пластмасова. На сайта си Walker Bay са се похвалили, че за Walker Bay 10 използват най-голямата на земята машина за леене под налягане, създаваща налягане от 8000 тона. Това прави лодката едно от най-големите отляти форми за широка употреба.
Има си даже и поставка за чаши. На една снимка от форума е показана точно до нашата( зелената до нея ).
Вижда се, че е с доста по-голям обем на вътрешното пространство. Притеснява ме, че в Capacity дават Max HP Rating - 3 hp, а в Motoring performance info дават стойности за двигатели до 6 hp.
Тъй като всяка нова покупка трябва да отчита и бъдещи нужди, имам чувството, че ще дадем пари, а ще си останем пак със същите лодка и двигател.
Доброто в случая е, че получаваме по-голям обем и не харчим пари за двигател.
Пуснах тази тема за да разбера какво освен тези известни ми възможности мога да си вкарам в буса. Той е с размери 3,30 на 1,55 метра. Ще измисля нещо, ако трябва да го карам с отворени врати.
Сигурен съм, че на много места се произвеждат добри лодки и ще бъде полезно за всички тези места да се популяризират.
Поздрави!
http://www.balkanboats.com/productdetai ... d=27&id=72
„ Лагуна 2” – втория вариант. Дължина 2.95, ширина 1,25. Вижда ми се малка, лека и двигателя е ограничен до 4 к.с.. Може би ще се наложи скара на дъното. Не се различава много от размерите на сегашната ни лодка.
http://bib-marine.com/fishkiller345.htm
„ FISH – KILLER 345 ” Дължина 3,45, ширина 1,45. Много добре изглеждаща лодка. Отвън корпусът и създава впечатление за яхта. Дъното е много елегантно тримаранче. Явно софиянците, които са я правили си разбират от работата. Вътре обаче положението е абсурдно. Има място колкото в един леген за топване на краката зимно време. Иначе магазина е страшно зареден с всякакво оборудване за лодки.
http://www.balkanboats.com/productdetai ... d=26&id=35
http://www.walkerbay.com/products/origi ... rbay10.php
„ Walker Bay 10 ” Дължина 2,95, ширина 1,45. Кукла! Също толкова красива и също толкова пластмасова. На сайта си Walker Bay са се похвалили, че за Walker Bay 10 използват най-голямата на земята машина за леене под налягане, създаваща налягане от 8000 тона. Това прави лодката едно от най-големите отляти форми за широка употреба.
Има си даже и поставка за чаши. На една снимка от форума е показана точно до нашата( зелената до нея ).
Вижда се, че е с доста по-голям обем на вътрешното пространство. Притеснява ме, че в Capacity дават Max HP Rating - 3 hp, а в Motoring performance info дават стойности за двигатели до 6 hp.
Тъй като всяка нова покупка трябва да отчита и бъдещи нужди, имам чувството, че ще дадем пари, а ще си останем пак със същите лодка и двигател.
Доброто в случая е, че получаваме по-голям обем и не харчим пари за двигател.
Пуснах тази тема за да разбера какво освен тези известни ми възможности мога да си вкарам в буса. Той е с размери 3,30 на 1,55 метра. Ще измисля нещо, ако трябва да го карам с отворени врати.
Сигурен съм, че на много места се произвеждат добри лодки и ще бъде полезно за всички тези места да се популяризират.
Поздрави!
- Felix
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 18:46
- Местоположение: Хасково
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Не обичам да си усложнявам живота.
И двамата , които ще ползваме лодката сме още млади , а и сме бивши военни, мисленето не ни е силната страна. Понякога сме носили лодката до микробуса с багажа вътре и с монтиран двигател.
Все пак, ако минем на лодка около 100 килограма ще се наложи слагането на колела. С буса е удобно, защото е по-малко рисковано по пътя, а и полицаите не ти задават глупави въпроси.
И двамата , които ще ползваме лодката сме още млади , а и сме бивши военни, мисленето не ни е силната страна. Понякога сме носили лодката до микробуса с багажа вътре и с монтиран двигател.
Все пак, ако минем на лодка около 100 килограма ще се наложи слагането на колела. С буса е удобно, защото е по-малко рисковано по пътя, а и полицаите не ти задават глупави въпроси.
- SELVA
- Вносител
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Съб Ное 05, 2005 22:48
- Местоположение: София
- дал Браво: 42 пъти
- получил Браво: 30 пъти
- Обратна връзка:
лагуна 2
walker bay e направен от полипропилен, ето видео клип за здравината му ?!?:
http://youtube.com/watch?v=1Co1OMiyPWk
walker bay 10
walker bay e направен от полипропилен, ето видео клип за здравината му ?!?:
http://youtube.com/watch?v=1Co1OMiyPWk
- Чичо Том
- Мнения: 851
- Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 22:40
- Риболов: костур от лодка
- Местоположение: 3500гр.Берковица
- получил Браво: 3 пъти
- Обратна връзка:
Селва нещо май ни шашкаш,тоя дето шиба с чука,не шиба по "Уолкър
бей"-чето а по нещо друго.Иначе отдавна имах подозрението,че тези
лодки са пластмасови/но не стъклопластикови/.Ако бяха стъклопластикови и то американски нямаше да бъдат толкова евтини.
За информация само ще ти дам някои цифри:
Якост на опън на полиетилен,полипропилен и други поли...-150кг/см2
Якост на опън на стъклопластик:мат-1500кг/см2, тъкан-3000кг/см2
кевлар-4500-5000кг/см2,Карбон-8000-10000кг/см2
www.lodki.start.bg
бей"-чето а по нещо друго.Иначе отдавна имах подозрението,че тези
лодки са пластмасови/но не стъклопластикови/.Ако бяха стъклопластикови и то американски нямаше да бъдат толкова евтини.
За информация само ще ти дам някои цифри:
Якост на опън на полиетилен,полипропилен и други поли...-150кг/см2
Якост на опън на стъклопластик:мат-1500кг/см2, тъкан-3000кг/см2
кевлар-4500-5000кг/см2,Карбон-8000-10000кг/см2
www.lodki.start.bg
- SELVA
- Вносител
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Съб Ное 05, 2005 22:48
- Местоположение: София
- дал Браво: 42 пъти
- получил Браво: 30 пъти
- Обратна връзка:
Мерси за инфото.
Иначе лодката от клипа е walker bay genesis /модел от 2006 година/.
Както ще ти стане ясно след малко, щото не си разгледал добре страницата на walkerbay, новите модели на walkerbay са плод на добре премислени идеи.
walker bay 10 е лодка, която се прави за 3 минути.
инвестициите в калъпите и машината са окло 8 мил. долара /а в завода общо 40м./.
това по-долу са люпилните за walkerbay original и walkerbay genesis.
ето ти още една якост на опън 100 пъти под нормата видео клип:
http://www.youtube.com/watch?v=MHkscQb-Vd0
на Felix искам да кажа че спокойно може да се сложат на WB10 повече от 3 коня, е при вариант super tender с надуваеми бордове й дават 15 коня.
Иначе лодката от клипа е walker bay genesis /модел от 2006 година/.
Както ще ти стане ясно след малко, щото не си разгледал добре страницата на walkerbay, новите модели на walkerbay са плод на добре премислени идеи.
walker bay 10 е лодка, която се прави за 3 минути.
инвестициите в калъпите и машината са окло 8 мил. долара /а в завода общо 40м./.
това по-долу са люпилните за walkerbay original и walkerbay genesis.
ето ти още една якост на опън 100 пъти под нормата видео клип:
http://www.youtube.com/watch?v=MHkscQb-Vd0
на Felix искам да кажа че спокойно може да се сложат на WB10 повече от 3 коня, е при вариант super tender с надуваеми бордове й дават 15 коня.
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
Тук такива се ползват из залива,стоят си в солена вода,мотори по американски / + - 15 коня / и до този момент не сам чул някои да се е оплакал от моделите им.Като цена сащо е много добро,в магазинчето е пално с какво ли не,но тия са с наи-приемлива цена.Имаше модел с ролка на кила ако не се лажа,влачиш го по цимента без проблем.
Модела на БИБ ми хареса,но само за снимка,защо е направена тая лодка с толкова малко място вьтре не ми е ясно,за трафикант е ОК ма за трима риболовци
Модела на БИБ ми хареса,но само за снимка,защо е направена тая лодка с толкова малко място вьтре не ми е ясно,за трафикант е ОК ма за трима риболовци
Go BIG or Go Home!
- Felix
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 18:46
- Местоположение: Хасково
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Май ставам фен на Walker Bay. Колкото повече научавам, толкова повече се убеждавам, че това е една много мислена лодка. Ето един сайт, на които информацията е систематизирана по-ясно.
http://www.boatownersworld.com/wb/walker_ba_rib.htm
Не вярвам да е монтаж. Четири човека, Голям двигател и лодката не е опряла на тубосите. Все пак тя е на скорост, но вижте и другата снимка :
Надявам се да ми пратят от Тутракан подробни снимки и характеристики на гръцката лодка. Тя ми е интересна като вариант. „Алмар” почти съм я разлюбил. При равна цена W.B. е почти три пъти по-лек. Сигурен съм и че е и по-здрав ( както казах, през 3 – 4 години се налагат ремонти на стъклопластовите лодки ). Освен това, по мои наблюдения, искаш ли да счупиш нещо – чупиш го.
„Алмар” е за по-сериозни от нас рибари, на които им трябва повече пространство и по-мощни двигатели.
Харесваше ми възможноста да мога да сложа какъвто двигател си поискам, а и с голяма лодка вариантите се увеличават, но като реално си помисля, с нашия начин на риболов ( за 7 – 8 часа, един път седмично ) е все едно на гол кръст да препаша чифте пищови.
И сегашната скорост почти ни устройва, а предполагам, че W.B. ще се плъзга още по-лесно от „Видра4”. Има решение как да вдигнем мощноста на двигателя, ако разберем, че ни е слаб този.
Разбира се, с $$$$ ':D' ':D'
Разгледах им сайта и виждам, че за мен представляват интерес WB10F и RID310, като има RID310R с материал на тубосите „1100 decitex” и RID310H с тубоси от хепалон. RID310H е по-скъп с 350$
При слагането на тубоси мотора може да се вдигне до 6 hp. Ето таблицата:
http://www.walkerbay.com/products/specs.php
Щом американците са писали, че може до 6, слагаш му спокойно 15 и си свиркаш. Плюс това ние сме двама и тежеста е разпределена по цялата дължина.
Тук идва обаче тънкия момент - как да се поръча. Дали тези тубоси ще ми са нужни в затворени водоеми, или са необходими само за море? От ценовата листа разбрах, че струват R 700$ и H 1050$.
Аз като един виден спестител на плажа се питам дали е възможно първо да се вземе едно уолкърбейче без тубоси и после, ако се наложи да се монтират. А може би като се поръчат поотделно цената ще е по-голяма? Може би ще трябват и приспособления за монтаж.
Selva, от профила разбрах, че сте вносител. Какво според теб трябва да се направи?
Още нещо. На всички снимки W.B. е с багажен отсек, но на сайта е дадена и отделна цена.
Walker Bay 10 Non-Slip Floor
Custom non-slip floor fits easily into a Walker Bay 10.
$299.99 kdk
http://www.boatownersworld.com/wb/walker_ba_rib.htm
Не вярвам да е монтаж. Четири човека, Голям двигател и лодката не е опряла на тубосите. Все пак тя е на скорост, но вижте и другата снимка :
Надявам се да ми пратят от Тутракан подробни снимки и характеристики на гръцката лодка. Тя ми е интересна като вариант. „Алмар” почти съм я разлюбил. При равна цена W.B. е почти три пъти по-лек. Сигурен съм и че е и по-здрав ( както казах, през 3 – 4 години се налагат ремонти на стъклопластовите лодки ). Освен това, по мои наблюдения, искаш ли да счупиш нещо – чупиш го.
„Алмар” е за по-сериозни от нас рибари, на които им трябва повече пространство и по-мощни двигатели.
Харесваше ми възможноста да мога да сложа какъвто двигател си поискам, а и с голяма лодка вариантите се увеличават, но като реално си помисля, с нашия начин на риболов ( за 7 – 8 часа, един път седмично ) е все едно на гол кръст да препаша чифте пищови.
И сегашната скорост почти ни устройва, а предполагам, че W.B. ще се плъзга още по-лесно от „Видра4”. Има решение как да вдигнем мощноста на двигателя, ако разберем, че ни е слаб този.
Разбира се, с $$$$ ':D' ':D'
Разгледах им сайта и виждам, че за мен представляват интерес WB10F и RID310, като има RID310R с материал на тубосите „1100 decitex” и RID310H с тубоси от хепалон. RID310H е по-скъп с 350$
При слагането на тубоси мотора може да се вдигне до 6 hp. Ето таблицата:
http://www.walkerbay.com/products/specs.php
Щом американците са писали, че може до 6, слагаш му спокойно 15 и си свиркаш. Плюс това ние сме двама и тежеста е разпределена по цялата дължина.
Тук идва обаче тънкия момент - как да се поръча. Дали тези тубоси ще ми са нужни в затворени водоеми, или са необходими само за море? От ценовата листа разбрах, че струват R 700$ и H 1050$.
Аз като един виден спестител на плажа се питам дали е възможно първо да се вземе едно уолкърбейче без тубоси и после, ако се наложи да се монтират. А може би като се поръчат поотделно цената ще е по-голяма? Може би ще трябват и приспособления за монтаж.
Selva, от профила разбрах, че сте вносител. Какво според теб трябва да се направи?
Още нещо. На всички снимки W.B. е с багажен отсек, но на сайта е дадена и отделна цена.
Walker Bay 10 Non-Slip Floor
Custom non-slip floor fits easily into a Walker Bay 10.
$299.99 kdk
- SELVA
- Вносител
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Съб Ное 05, 2005 22:48
- Местоположение: София
- дал Браво: 42 пъти
- получил Браво: 30 пъти
- Обратна връзка:
walkerbay 10 с тубоси 305 /старата дължина/ е в наличност /плюс платна high performance/. тази бройка е вече ползвана малко и може да се пусне на вода за изпробване. после продължаваш да мислиш, и или взимаш мострата или поръчваш чисто нова, защото в момента няма на склад. новите цени за 2007 са като тука /евентуално малка отстъпка/, цените в сащ ги знам, особено заводските.
http://www.bavariaboote.de/de/boote/kombiboote
http://www.bavariaboote.de/de/boote/kombiboote
Последно промяна от SELVA на Чет Мар 22, 2007 10:55, променено общо 1 път.
- Felix
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 18:46
- Местоположение: Хасково
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 8 пъти
С тази платноходка от дузпа изкарваме направо в тъч.
Нито съм плавал с платна , нито съм мислил по въпроса. Поради малкото време и липса на инструктори по нашия край, ми се струва, че мачтите и платната ще си останат поредната прашасваща вещ в гаража.
Като видях Walker Bay 10 High Performance на сайта ви се надявах при поръчка без платна цената да намалее чувствително. Не отчетох, че това е специална цена за тази точно мостра.
Какво освен дължината са сменили в новия модел?
Тези RID-Kit били страшно скъпи. От 1600 лв. за еднокамерни до 2800 лв. за многокамерни от хепалон. То си става цената на още една лодка.
Освен това искам да съм сигурен, че после ще мога да ги монтирам на купена без тубоси лодка. Когато се поръча комплект W.B. с тубоси цената няма ли да бъде по-ниска? Можете ли да направите актуално запитване за цена и срок на доставка?
На 28.03.имам път към София и ще отскоча до Пасарел.
Ако управителя на завода благоволи да изпрати снимки и данни, тази седмица, ако остане време ще отида до Тутракан за да огледам гръцките лодки.
Направо да им се чудиш на тези производители.Не рекламират дейноста си и се държат като че имат пожизнен договор с швейцарската армия ( Тук не включвам управителя на завода в Тутракан, защото той си е направил сайт, говори с мен по GSM-а. Че не праща снимки го отдавам на заангажираноста му )
Много добро впечатление правят хора като Чичо Том. Прави лодка, насочена към конкретна ниша на пазара и ако ти трябва такава, можеш лесно и да се свържеш с него и да разбереш каквото ти трябва. Много риболовци, които нямат възможноста, времето или уменията да си построят лодка получават решение на проблемите си.
Все пак очаквам и други предложения от колеги за възможни варианти. Нищо не се чу за мичуринките. В някой пост бях срешнал нещо за цех в Сапареева баня, където проивеждали за износ? Няма ли други производители?
Нито съм плавал с платна , нито съм мислил по въпроса. Поради малкото време и липса на инструктори по нашия край, ми се струва, че мачтите и платната ще си останат поредната прашасваща вещ в гаража.
Като видях Walker Bay 10 High Performance на сайта ви се надявах при поръчка без платна цената да намалее чувствително. Не отчетох, че това е специална цена за тази точно мостра.
Какво освен дължината са сменили в новия модел?
Тези RID-Kit били страшно скъпи. От 1600 лв. за еднокамерни до 2800 лв. за многокамерни от хепалон. То си става цената на още една лодка.
Освен това искам да съм сигурен, че после ще мога да ги монтирам на купена без тубоси лодка. Когато се поръча комплект W.B. с тубоси цената няма ли да бъде по-ниска? Можете ли да направите актуално запитване за цена и срок на доставка?
На 28.03.имам път към София и ще отскоча до Пасарел.
Ако управителя на завода благоволи да изпрати снимки и данни, тази седмица, ако остане време ще отида до Тутракан за да огледам гръцките лодки.
Направо да им се чудиш на тези производители.Не рекламират дейноста си и се държат като че имат пожизнен договор с швейцарската армия ( Тук не включвам управителя на завода в Тутракан, защото той си е направил сайт, говори с мен по GSM-а. Че не праща снимки го отдавам на заангажираноста му )
Много добро впечатление правят хора като Чичо Том. Прави лодка, насочена към конкретна ниша на пазара и ако ти трябва такава, можеш лесно и да се свържеш с него и да разбереш каквото ти трябва. Много риболовци, които нямат възможноста, времето или уменията да си построят лодка получават решение на проблемите си.
Все пак очаквам и други предложения от колеги за възможни варианти. Нищо не се чу за мичуринките. В някой пост бях срешнал нещо за цех в Сапареева баня, където проивеждали за износ? Няма ли други производители?