Ехааа! Старт от скрапа.
Тогава, когато пуснах темата си купих форд фокус, комби, 1.6, 100кс., бензинка, модел 2010г. Още си го карам излезе добро работно конче.
От тогава през ръцете ми минаха няколко стари бракми за черна работа:
- форд фокус, комби, дизел 2000г. - двигателят му умря на 1000 км. след като го взех и го бракувах. Не го карах постоянно аз. Тогава се зарекох повече дизел не.;
- WV голф, бензин - газ, 2000 кубика, 115 или 125кс. не помня, 2001г., добър двигател, кофти возия (спортно окачване), не става за рибарски излети защото е нисък. Това още се кара и доста интензивно заради цената на проран-бутана;
- рено клио, бензин, 1.4, 100кс., година не помня - градска хлебарка, минава и се паркира на всякъде, за градски условия при що годи добре поддържани улици е о`к, на магистрала Тракия изпада в резонанс още при 100км/ч.
Отвратителен автомобил от към поддръжка в сравнение с Опел астра, форд фокус и WV. В рамките годината в която го притежавахме в никой от посетените сервизи и бензиностанции не можаха да ми кажат как се следи нивото на маслото в двигателя, освен чрез лампата на таблото, но аз не бях сигурен че е здрава. До тук бях със френските автомобили;
- Субаро форестър, 2000г., бензин, 125кс. Яко конче, изигра ролята на учебен автомобил за година и малко на един млад ентусиазиран спинингист;
- мерцедес 2200 дизел, комби, стара бракма, карана е два месеца и е подарена на човек, които има автомобил с парно, но без климатик. Мерцедеса е лимитирана серия за "топлите страни" и има климатик постигащ "фризерни температури", но при външна температура -5С топлото не се усеща. Не става за риболов нисък е в сравнение с форда, да не говорим за субарото;
- Субаро форестър, 2015г., бензин - газ, 150кс. добър е и се кара интензивно.
Та от 2015г. по метода "проба - грешка" натрупах опит, а по край мене и още двама ентусиасти, които вече ползвам за консултанти.
Еврипид: Властта и богатството раждат глупост и наглост.
Ако на един водоем има корморани и няма цигани това означава, че няма да хванеш нищо.