Към Pike
-
- Мнения: 1181
- Регистриран на: Пет Фев 13, 2009 20:06
- Местоположение: Варна
- получил Браво: 5 пъти
- Pike
- Домакинът
- Мнения: 4543
- Регистриран на: Чет Дек 16, 2004 21:23
- Риболов: Спининг фен.
- Местоположение: София
- дал Браво: 4479 пъти
- получил Браво: 246 пъти
- Обратна връзка:
Здравей колега,
За да се вижда историята на поръчките е необходимо, когато се прави поръчка да сте логнат в магазина, само така софтуерът може да ви разпознае и да добави поръчаните артикули към акаунта ви. Ако не сте логнат, няма как да знае за кого става дума и поръчаните артикули се водят на анонимна поръчка.
По голяма част от клиентите ни не се логват, когато поръчват, затова ние при обработка на поръчката създаваме служебно акаунт на съответният потребител (ако няма) и прехвърляме артикулите от анонимната поръчката в акаунта му.
Виждам, че имате създаден акаунт, но явно при самата поръчка не сте бил логнат и затова поръчката ви не е отразена в историята на акаунта ви.
В момента поръчката ви е със статус "Отложена", защото желаете доставката след 3-ти май, а днес по-късно ще се свържем с вас на посоченият телефон за потвърждение на поръчката и уточняване на доставката.
Току що прехвърлих и поръчката ви към акаунта, който сте създал и ще излиза в раздел "Справка поръчки".
За да се вижда историята на поръчките е необходимо, когато се прави поръчка да сте логнат в магазина, само така софтуерът може да ви разпознае и да добави поръчаните артикули към акаунта ви. Ако не сте логнат, няма как да знае за кого става дума и поръчаните артикули се водят на анонимна поръчка.
По голяма част от клиентите ни не се логват, когато поръчват, затова ние при обработка на поръчката създаваме служебно акаунт на съответният потребител (ако няма) и прехвърляме артикулите от анонимната поръчката в акаунта му.
Виждам, че имате създаден акаунт, но явно при самата поръчка не сте бил логнат и затова поръчката ви не е отразена в историята на акаунта ви.
В момента поръчката ви е със статус "Отложена", защото желаете доставката след 3-ти май, а днес по-късно ще се свържем с вас на посоченият телефон за потвърждение на поръчката и уточняване на доставката.
Току що прехвърлих и поръчката ви към акаунта, който сте създал и ще излиза в раздел "Справка поръчки".
-
- Мнения: 1181
- Регистриран на: Пет Фев 13, 2009 20:06
- Местоположение: Варна
- получил Браво: 5 пъти