Търся ел. двигател за лодка?
акомулатора наистина треа да е без доливане >мейтененс фрее или гелен ако е обикновен треа се внимава.
http://www.bgdiagnostica.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Стара риба няма :)
Стара риба няма :)
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
http://www.vonwentzel.net/Battery/
http://www.dcbattery.com/submarine.html
На които му се чете е сега е момента.Това горе са малко от видовете батерии,повечето са гел и не се пипват,а и можеш да си ги монтираш обърнати.Това се ползва главно в морето защото няма как една яхта или моторница да не се клати.Има някои показатели на батериите,които няма как да са грешни/някои от тях сам ги пробвал и няма лъжа/.
Това по долу са малки панелчета,които се ползват при далечни пътувания,диви места или просто за да си сигурен,че батериите са заредени даже и лодката да си стои на котва.
Ако ползваш нещо такова излизаш с по заредени батерии от колкото преди да влезеш във водата.Не се препоръчва за стартови батерии защото им разказва играта ако не си внимателен.На другите им няма нищо,стига да имаш автоматичен прекъсвач,а може и филтър при 2 батерии,а .........това ще е дълга тема.
Нещо такова може да се намери и за 60$.Инсталирахме на едно приятелче подобни панели/2 малки и 1 голям/.Лодката беше 12 метра,подготвена за прекосяване на океата/той трябва да е в Панама сега/,не ги бяхме закрепили никъде,а си се мандахерцаха свободно,той си стъпваше по тях без да има проблем.След 9 дни батериите си стояха на същите показатели,а никoй не се ограничаваше да ползва каквото и да било нужно за дълго плаване/без дрелки,перални,бойлери,микровалнови........../.
За голяма батерия даже и едно от малките фъстъци ще е достатъчно,сметките са прости,а и схеми и таблици с всичко необходимо има навсякъде из интернет.
http://www.geodatasys.com/solar.htm
http://www.dcbattery.com/submarine.html
На които му се чете е сега е момента.Това горе са малко от видовете батерии,повечето са гел и не се пипват,а и можеш да си ги монтираш обърнати.Това се ползва главно в морето защото няма как една яхта или моторница да не се клати.Има някои показатели на батериите,които няма как да са грешни/някои от тях сам ги пробвал и няма лъжа/.
Това по долу са малки панелчета,които се ползват при далечни пътувания,диви места или просто за да си сигурен,че батериите са заредени даже и лодката да си стои на котва.
Ако ползваш нещо такова излизаш с по заредени батерии от колкото преди да влезеш във водата.Не се препоръчва за стартови батерии защото им разказва играта ако не си внимателен.На другите им няма нищо,стига да имаш автоматичен прекъсвач,а може и филтър при 2 батерии,а .........това ще е дълга тема.
Нещо такова може да се намери и за 60$.Инсталирахме на едно приятелче подобни панели/2 малки и 1 голям/.Лодката беше 12 метра,подготвена за прекосяване на океата/той трябва да е в Панама сега/,не ги бяхме закрепили никъде,а си се мандахерцаха свободно,той си стъпваше по тях без да има проблем.След 9 дни батериите си стояха на същите показатели,а никoй не се ограничаваше да ползва каквото и да било нужно за дълго плаване/без дрелки,перални,бойлери,микровалнови........../.
За голяма батерия даже и едно от малките фъстъци ще е достатъчно,сметките са прости,а и схеми и таблици с всичко необходимо има навсякъде из интернет.
http://www.geodatasys.com/solar.htm
Go BIG or Go Home!
Ел. двигатели Minn Kota
Ако някой се интересува от електрическите двигатели Minn Kota - Филиста ООД е официалия представител за България и повече техническа информация за моделите, предлагани на българския пазар може да се прочете в сайта им - www.filstar.com
Малко извън темата, но трябва да си вземам двигател за лодката (3.3 м. с твърдо дъно и надуваем кил) и искам да питам кой вариант е по-добър: ел. двигател или бензинов мотор.
Бях се навил на ел., но ме убеждават да си взема бензинов 5 к.с.
Понеже знам, че въпроса ми няма да е пълен, ако не кажа и за какво ползвам лодката: мисля да я ползвам и за влачене и за вкарване на въдици. Парите: до 1000 лв.
Бях се навил на ел., но ме убеждават да си взема бензинов 5 к.с.
Понеже знам, че въпроса ми няма да е пълен, ако не кажа и за какво ползвам лодката: мисля да я ползвам и за влачене и за вкарване на въдици. Парите: до 1000 лв.
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
За такава лодка и 2 коня мотор бензинов ще ти върши работа.Не ми е ясно само къде ще го намериш в БГ или поне в нета няма нищо подходящо,но само за идея-тук такъв мотор /2-2.5 коня/е около 1000$ нов,а запазен втора ръка 250-400$.Даже и нейzвестни марки като Тохацу са много добри-с 2 коня мотор един НЕНОРМАЛЕН японец пресича океана преди време.Кофти е,че някои от малките нямат трансмисия,а се въртят около оста си и по тоя начин им се ВКЛЮЧВА задния ход.Гледай да не е нещо такова за да не пада смях из язовирите.
Go BIG or Go Home!
хм за влачене електрическия е незаменим ,но ако искаш бързо да се придвижваш взимаш един мотор към 10 коня бензинов но за 1000 лева хубав мотор трудно ще намериш аз търсих много и всичките лъснати та лъснати но имам дружка дет мноо ги чатка бензиновите та ако не беше той щех да налапам въдицата с една ямаха........
така че внимавай с втората употреба!!!
така че внимавай с втората употреба!!!
http://www.bgdiagnostica.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Стара риба няма :)
Стара риба няма :)
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
http://www.bulcat.bg/Bulcat.aspx?pname=styria50
Малко извън темата,но това ми попадва пред очите преди малко.Почти нищо общо няма с това което вие търсите,но генералната идея е същата.Това се прави в БГ/ЕВАЛА НА НАЩЕ/ и изглежда доста на ниво.
Чудех се колко ли ще излязат 2 добри батерии,2 минн кота и 3 соларни панела.Както и да ги смятах излизат на цената на един мотор втора ръка,а ако се монтира всичко това на една лодка ще е напълно в състояние да замести бензинката за доста дълго време.
Малко извън темата,но това ми попадва пред очите преди малко.Почти нищо общо няма с това което вие търсите,но генералната идея е същата.Това се прави в БГ/ЕВАЛА НА НАЩЕ/ и изглежда доста на ниво.
Чудех се колко ли ще излязат 2 добри батерии,2 минн кота и 3 соларни панела.Както и да ги смятах излизат на цената на един мотор втора ръка,а ако се монтира всичко това на една лодка ще е напълно в състояние да замести бензинката за доста дълго време.
Go BIG or Go Home!