Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
- Владимир
- Мнения: 10388
- Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 11:16
- Местоположение: България/София
- дал Браво: 106 пъти
- получил Браво: 488 пъти
Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
От доста време го отлагах,но днес се прибрах с такси,и ми преля чашата.Колата е дизел,пали от раз само на наклонена предница.Явно не подкача нафта,препоръчайте ми добър майстор или сервиз.
Живота е една безмислена война,накрая всички я губим.
-
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет Ное 23, 2012 20:28
- Риболов: мухарлък
- Местоположение: София
- дал Браво: 72 пъти
- получил Браво: 154 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
Решенията за дизеловите автомобили са две:
1.СКЪПО, но сигурно - Бош Супер Дизел на Околовръстното. Повечето момчета, работещи там са учили в Германия и са много в час с всякакви дизелови двигатели.
2.Евтино и далеч по-приятно - Купи си бензинова кола!
1.СКЪПО, но сигурно - Бош Супер Дизел на Околовръстното. Повечето момчета, работещи там са учили в Германия и са много в час с всякакви дизелови двигатели.
2.Евтино и далеч по-приятно - Купи си бензинова кола!
stancom написа: Иначе и аз се бях замислил за 4x4, но след няколко посещения на Северозапада, вече сериозно се замислям за хиликоптер.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет Окт 31, 2013 14:25
- Местоположение: Русе
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 3 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
От това което описваш колега ми се струва,че се изпразва горивна магистрала,та преди да се вкараш в някой филм със сервизи опитай това:
https://www.google.bg/search?q=ръчна+по ... %25252Fpeu
Монтирай я преди филтъра.Може и от тия прозрачните да си сложиш дето са по 3-4лв,но предимството на тази помпичка е,че при нужда може да си обезвъздушиш системата без да въртиш на стартер.Вземи си я от някоя автоморга(около 10-тина лв),има ги и при лодкарите.
Успех
https://www.google.bg/search?q=ръчна+по ... %25252Fpeu
Монтирай я преди филтъра.Може и от тия прозрачните да си сложиш дето са по 3-4лв,но предимството на тази помпичка е,че при нужда може да си обезвъздушиш системата без да въртиш на стартер.Вземи си я от някоя автоморга(около 10-тина лв),има ги и при лодкарите.
Успех
- Владимир
- Мнения: 10388
- Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 11:16
- Местоположение: България/София
- дал Браво: 106 пъти
- получил Браво: 488 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
Има и теч на нафта,което значи,че и в!здух дърпа,а за твоето предложение,мислех и аз този вариалянт.Маркуча до горивния филтър е пластмасов...люско написа:От това което описваш колега ми се струва,че се изпразва горивна магистрала,та преди да се вкараш в някой филм със сервизи опитай това:
https://www.google.bg/search?q=ръчна+по ... %25252Fpeu
Монтирай я преди филтъра.Може и от тия прозрачните да си сложиш дето са по 3-4лв,но предимството на тази помпичка е,че при нужда може да си обезвъздушиш системата без да въртиш на стартер.Вземи си я от някоя автоморга(около 10-тина лв),има ги и при лодкарите.
Успех
Живота е една безмислена война,накрая всички я губим.
- sandista
- Мнения: 4210
- Регистриран на: Чет Сеп 11, 2008 18:48
- Риболов: Spinning
- Местоположение: Враца/ The "Great" Capital
- дал Браво: 101 пъти
- получил Браво: 178 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
Тук ще ти предложат решение на проблема, дори някой лев ще вземеш
http://www.nadin.bg/?page=contacts
http://www.nadin.bg/?page=contacts
Live your life in such a way that when your feet hit the floor in the morning,
Satan shudders & says:"Oh crap....he's awake!!!"
Go Fishing! Leave nothing but steps, take nothing but pictures!
Satan shudders & says:"Oh crap....he's awake!!!"
Go Fishing! Leave nothing but steps, take nothing but pictures!
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет Окт 31, 2013 14:25
- Местоположение: Русе
- дал Браво: 2 пъти
- получил Браво: 3 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
щом има теч най вероятно оттам се получава този проблем
ако теча не е от ГНП-то можеш и сам да го отстраниш,а ако е от помпата ще трябва да се бръкнеш за някой лев и да я дадеш в сервиз...
ако теча не е от ГНП-то можеш и сам да го отстраниш,а ако е от помпата ще трябва да се бръкнеш за някой лев и да я дадеш в сервиз...
- PAMPASA
- Мнения: 1707
- Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 23:04
- Местоположение: София
- дал Браво: 181 пъти
- получил Браво: 165 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
При мен го имаше този проблем / колата е Ауди / - дърпаше въздух , без да има теч / напукан маркуч / - съответно смених всички маркучета излизащи /влизащи към горивния филтър + тези за обратната нафта и нещата се получиха.........
Един ден ,ще накарам България да се гордее с мен......
- Владимир
- Мнения: 10388
- Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 11:16
- Местоположение: България/София
- дал Браво: 106 пъти
- получил Браво: 488 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
Такава кола,струва 1500лв.sandista написа:Тук ще ти предложат решение на проблема, дори някой лев ще вземеш
http://www.nadin.bg/?page=contacts
Ако и оправя проблема,няма да има нужда,да я продавам.
Живота е една безмислена война,накрая всички я губим.
- POPOV
- Мнения: 1143
- Регистриран на: Съб Мар 04, 2006 22:35
- Местоположение: Dundee, UK
- дал Браво: 17 пъти
- получил Браво: 3 пъти
Re: Проблем при палене на дизел-Опел Астра.
Владо, Бош-сервиз е истината, но този в двора на Технотест до летището (NN сервиз му е точното име). Доволен съм от тях докато за супер-дизела на околовръстното не съм чувал никак добри отзиви като цена/обслужване. Това май са 2-та Бош-сервиза обслужващи дизел-горивни системи за района на София.
Горивните проблеми при дизела са основно 3 (изключвам течовете от маркучи и запушен горивен филтър):
Започвайки с подкчащата помпа в резервоара (често изгаря) и колата или не пали или гасне при малко ниско гориво в резервоара. Решението сменя се с нова, не е задължително да е оригинална дори и не в Бош.
Втория вариант е ГНП-то да не работи като хората (помпата за високо налягане захранваща дюзите). За диагностика и ремонт в Бош-а до летището че нова ще е повече от колата.
Запушени дюзи - чистене и реглаж в Бош-а до летището. Евтино излиза стига някой да ти ги свали преди това. Може и там разбира се но ще струва пари.
Горивните проблеми при дизела са основно 3 (изключвам течовете от маркучи и запушен горивен филтър):
Започвайки с подкчащата помпа в резервоара (често изгаря) и колата или не пали или гасне при малко ниско гориво в резервоара. Решението сменя се с нова, не е задължително да е оригинална дори и не в Бош.
Втория вариант е ГНП-то да не работи като хората (помпата за високо налягане захранваща дюзите). За диагностика и ремонт в Бош-а до летището че нова ще е повече от колата.
Запушени дюзи - чистене и реглаж в Бош-а до летището. Евтино излиза стига някой да ти ги свали преди това. Може и там разбира се но ще струва пари.