Ето прочети тук:
http://www.mercurymarine.com/propellers ... ose/pitch/
или гледай тук
http://cdn.shoutlet.com/server/widget/15548
Какъв двигател би бил най-подходящ плюсове и минуси...
- Булстарите
- Вносител
- Мнения: 2098
- Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 10:24
- Местоположение: Бургас
- дал Браво: 1 път
- получил Браво: 15 пъти
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря Юли 10, 2013 18:00
Re: Какъв двигател би бил най-подходящ плюсове и минуси...
В крайна сметка щом перката влиза и не опира никъде при въртенето, ще си я ползвам, стига да не се мъчи двигателя с нея. Да се надяваме все пак е high trust и побира със 100+мл повече масло в скоростите от нормалния модел, скопена 15-ска, дано не й е тежка тая перка.
От един месец ми е готова и лодката и двигателя и не мога да се освободя да ги сефтосам.... и да си отговоря сам на всичките въпроси.
От един месец ми е готова и лодката и двигателя и не мога да се освободя да ги сефтосам.... и да си отговоря сам на всичките въпроси.
Re: Какъв двигател би бил най-подходящ плюсове и минуси...
Бе то ние от пропелери разбираме,ама я качи цела снимка на тоя двигател,да ти кажаsub_eleven написа:Никой ли не разбира от пропелери?
точно какво си си купил,че проблема не ти е в пропелера,а в редуктора,моли се да съм видял лошо на снимката,и да не се окажа прав,това е мотор на ямаха,който се използва за бутане на понтони или големи лодки,предавателното число от двигатела към перката е 2.9към 1 и немаш шанс да вдигнеш нито една лодка на глизаш,мошност на бутане и слаба скорост,или просто казано една 8ца щеше дати върши същата работа,само дето тоя тежи много и харчи повече.............................не се травмирай,може да не съм видял добре....но едва ли ако пише на капака с червени букви HIG TRUCK
не се бой живота не свършва,всеки от нас е бил преебаван някога,поради простата причина,че търсиме се тънкото........ама тънко и убаво нема
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря Юли 10, 2013 18:00
Re: Какъв двигател би бил най-подходящ плюсове и минуси...
Дай да се разпиша след лятото
Значи за двигателя - пропелера стандартния за него беше мисля 11 и нещо - тоест този големия се оказа оригинален - в сервизното ръковоство си го пише точно за high trust модела. Няма алтернативи.
Много съм доволен от двигателя - харчи ми малко над литър на час, което за мен е просто перфектно - забравям кога му сипвам..... в началото имах малко проблем с паленето, оказа се, че електронният смукач масово не работи както трябва на тези модели, но с малко прайминг след четене по форуми, като му хванах цаката палех от раз. По едно време му сложих и оборотомер и брояч на моточасовете..... след това му направих и настройка на карб-а и заспа....
На глисаж излизах с подходящ ъгъл на мотора, но като цяло лодката ми не е глисажна както някой каза, но имам чувството, че са много добра комбинация с мотора.
Това лято се разцепих от разходки, плажове, подводен риболов, сафрид с чепаре. Адски съм доволен като цяло и с нетърпение чакам другото лято. В момента облепвам с едни tribal орнаменти отвътре лодката. Двигателя ми има изход 12V и скоро ще вградя колони и усилвател в лодката. Преди месец-два пристигнаха от чужбина.
Новия сезон ще е още по-запомнящ се, само трябва да се дооборудвам - трябва ми неопрен, по-голям харпун в допълнение и сонар.... Илядо лева в общи линии.
Слагам и една снимка да видите лодката и двигателя.
п.п лодката може да изглежда малко малка, просто и двамата сме по 190 см вътре.
Поздрави
Значи за двигателя - пропелера стандартния за него беше мисля 11 и нещо - тоест този големия се оказа оригинален - в сервизното ръковоство си го пише точно за high trust модела. Няма алтернативи.
Много съм доволен от двигателя - харчи ми малко над литър на час, което за мен е просто перфектно - забравям кога му сипвам..... в началото имах малко проблем с паленето, оказа се, че електронният смукач масово не работи както трябва на тези модели, но с малко прайминг след четене по форуми, като му хванах цаката палех от раз. По едно време му сложих и оборотомер и брояч на моточасовете..... след това му направих и настройка на карб-а и заспа....
На глисаж излизах с подходящ ъгъл на мотора, но като цяло лодката ми не е глисажна както някой каза, но имам чувството, че са много добра комбинация с мотора.
Това лято се разцепих от разходки, плажове, подводен риболов, сафрид с чепаре. Адски съм доволен като цяло и с нетърпение чакам другото лято. В момента облепвам с едни tribal орнаменти отвътре лодката. Двигателя ми има изход 12V и скоро ще вградя колони и усилвател в лодката. Преди месец-два пристигнаха от чужбина.
Новия сезон ще е още по-запомнящ се, само трябва да се дооборудвам - трябва ми неопрен, по-голям харпун в допълнение и сонар.... Илядо лева в общи линии.
Слагам и една снимка да видите лодката и двигателя.
п.п лодката може да изглежда малко малка, просто и двамата сме по 190 см вътре.
Поздрави
- Marco Polo
- Мнения: 10196
- Регистриран на: Пон Яну 29, 2007 14:40
- Риболов: Желязо, пластмаса и най-вече дървоТО! :D
- Местоположение: София
- получил Браво: 12 пъти
- Обратна връзка:
Re: Какъв двигател би бил най-подходящ плюсове и минуси...
Щом ти си доволен, значи всичко е наред.
Дай ми красноречие, за да говоря и мъдрост, за да замълча...
Лука 11:9-13
Лука 11:9-13