Нов Китайски двигател или стар,но от доказала се марка.
- Anton_65
- Мнения: 912
- Регистриран на: Пон Окт 31, 2011 14:08
- Риболов: На кльонк и прясно женско едно време,сега на спомени ха ха
- Местоположение: Асеновград
- дал Браво: 11 пъти
- получил Браво: 14 пъти
Re: Нов Китайски двигател или стар,но от доказала се марка.
що не свалиш иглата 2 деления примерно и гледаш се оправил....недей пипай поплавъка ако не тече бензин
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 20:58
- Риболов: шарански на плувка, тролинг
- Местоположение: София / Димитровград
- дал Браво: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Нов Китайски двигател или стар,но от доказала се марка.
Според мен бедата не е в състава на сместа за да пипам иглата, а просто клапана за горивото не е херметичен и при ниска консумация на гориво вдига нивото и прави прилив. Ако изгася двигателя при пуснато гориво нивото в поплавъковата камера се вдига и ми дави топлия двигател. Така си мисля. Предполагам китайците са преценили правилното положение на иглата и ако започна там да пипам ще променя състава на сместа, а аз не искам. Свалих леко нивото на горивото за да имам време за реакция с кранчето и така го карам. Не знам дали се продава само клапан?
- КИРО
- Мнения: 1422
- Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
- Местоположение: ВАРНА
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 25 пъти
Re: Нов Китайски двигател или стар,но от доказала се марка.
Владо,аз съм с друг китайски двигател - бордови.
Същия проблем ми е идвал на главата.
Почистих си карбуратора,едни нюню боклуче на иглата на карбуратора правело
проблема,вече трета година нямам проблеми с мотора.
Не знам имаш ли въздушен филтър ?
Ако е ДА - махни го,от там преди това също имах същите симптоми на проблема.
Пак повтарям,китайски,но съвсем различен е от извънбордовите мотори.
Същия проблем ми е идвал на главата.
Почистих си карбуратора,едни нюню боклуче на иглата на карбуратора правело
проблема,вече трета година нямам проблеми с мотора.
Не знам имаш ли въздушен филтър ?
Ако е ДА - махни го,от там преди това също имах същите симптоми на проблема.
Пак повтарям,китайски,но съвсем различен е от извънбордовите мотори.
- Anton_65
- Мнения: 912
- Регистриран на: Пон Окт 31, 2011 14:08
- Риболов: На кльонк и прясно женско едно време,сега на спомени ха ха
- Местоположение: Асеновград
- дал Браво: 11 пъти
- получил Браво: 14 пъти
Re: Нов Китайски двигател или стар,но от доказала се марка.
Колега,ако ти вдига нивото и поплавъка не затваря,ще текне бензин отнякъде по карба,не се заблуждавай,проблема ти е в иглата,явно е дигната от някой заспал или махмурлия китаец какво ти коства да отвиеш капачката и да видиш на кое деление е,не нарушаваш гаранцията с това действие ,някой колеги дигат иглата до горе и си мислят че мотора ще почне да форка,върви де а се получава давене сходно с твоетоvlado1 написа:Според мен бедата не е в състава на сместа за да пипам иглата, а просто клапана за горивото не е херметичен и при ниска консумация на гориво вдига нивото и прави прилив. Ако изгася двигателя при пуснато гориво нивото в поплавъковата камера се вдига и ми дави топлия двигател. Така си мисля. Предполагам китайците са преценили правилното положение на иглата и ако започна там да пипам ще променя състава на сместа, а аз не искам. Свалих леко нивото на горивото за да имам време за реакция с кранчето и така го карам. Не знам дали се продава само клапан?