Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Минава, големият кораб минава ...
Публикувай отговор
Аватар
stoev
Мнения: 826
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 16:44
Риболов: с изкуствени примамки
Местоположение: Варна
дал Браво: 116 пъти
получил Браво: 121 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от stoev »

gele kapaciteto написа:
dido ov4arica написа:Е те тоя обков за баня защо си го сложил? :shock:
...
Сметам че има мегдан за монтаж на такива парапети , въпроса е кой колко че се измъчи та да си ги направи по шукаритетни .
...
Геле, не ти отива като архитект, дизайнер и строител на такава (много добра според мен) лодка
да ти куца терминологията :wink:
Леерите имат основно предназначение да предпазват от падане зад борд, както и за хващане/подпиране. В тази връзка този който си ги е поръчал щеше да е добре да ти каже да ги направиш с 10 см. по високи, иначе в момента са повече за красота и да връзваш разни неща за тях отколкото по предназначение.
Поздрави и само напред! :fish3:
Бъдете здрави и наслука...
http://starividri.org

Аватар
КИРО
Мнения: 1422
Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
Местоположение: ВАРНА
дал Браво: 5 пъти
получил Браво: 24 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от КИРО »

Дидо,не можа ли по-хубаво клипче да направиш за морето?
Не ми хареса как се държи лодката при 1 бал вълна,яко друсане имаше колегата на носа.
Съмняват ме тези 20км де.......
А на второто клипче,въобще не засилихте лодката.
Геле,за морето промени носовата част на лодката,с тази при щорм,
нямаш прибиране авер.

dido ov4arica
Мнения: 782
Регистриран на: Сря Авг 28, 2013 7:22
Риболов: troling i spining
Местоположение: Стара Загора
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 7 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от dido ov4arica »

За километрите не се съмнявай но наистина блъска защото няма какво да реже.
Когато излизах от болата вълната беше отзад и се развива и още по висока скорост но...друса.
Все пак предназначението на тази лодка е друго ...то и риб лодките са стабилни ама вътре тясно и обикаляш таз конзола цял ден
Капацитето каза: Платен гьол ; Надуваема кукла и Електронна цигара - ЗАЕБИ

gele kapaciteto
Мнения: 1450
Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
Риболов: спининг
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 203 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от gele kapaciteto »

Абе бех писал че клиенто си ги е слагал тея леари , ама не се чете :fish8: :wink:
Пича просто ми прати снимки как е станало .
Че има нужда от тех - е верно , все пак тоя гладък борд нема как да го фаташ :tup:
Кире , тоя номер с подскачането го правят сите лодки дека са под 500 кг , и пропорционално според тежеста по нагоре - почват вече да си правят път през вълните .
Леко по лека почваме да излизаме от параметрите ми се струва , и моето БАРО има страшнев скутер с 225кс мотор , и кога на Искъро нема една лодка заради страшневите вълни - тоя скутер грам не подскача , а директно си прави път - все пак само резервуара му е 250лт.
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!

gele kapaciteto
Мнения: 1450
Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
Риболов: спининг
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 203 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от gele kapaciteto »

Опа - чех да забравим , идеята на тримарана е да събира вълните и да ги пеняви под лодката , колкото повече пеня толкова ло малко сцепление - съответно по голяма скорост при вълни от аналогично корито с подобни параметри .
Стабилноста пък е съвсем друга бира :tup:
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!

Аватар
КИРО
Мнения: 1422
Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
Местоположение: ВАРНА
дал Браво: 5 пъти
получил Браво: 24 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от КИРО »

Понеже самата лодка ми хареса много,особено отвътре - широка и стабилна,затова изчаках да я
видя в морето,че си имах съмненията.
Сега,за лодки с 100,200коня отзад да не говорим,че там е съвсем друга бира.
Пунта е в този диапазон лодки да се направи нещо морско и българско.
И да е стабилно.При вълна 2 бала( 60см вълна) спокойно да си ги държи 25 - 30км
То цялата далавера ще е само външната част да е друг вариант.
Ще си прегледам фото и видеоматериалите,ще ти покажа отдолу как е дървеняка,
и как се държи на вълна,на теб ще ти светне какво да направиш.
Дървеняка е водоизместващ,вярно,но ако се отреже 1.20м отзад,
става друг модел. :wink:
АКО искаш де,но морските ти чакат произведенията,имай го едно на ум. :wink:

gele kapaciteto
Мнения: 1450
Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
Риболов: спининг
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 203 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от gele kapaciteto »

Кире те го тоя Бостън покрива горе-долу Сладко-Солените параметри на форма спрямо вълна , но е 17ф и е 400/500 кг , отделно му требе бая над 15/25 кс и Джипка задължително .
А за финансовите параметри само от Булстар ще ти кажат колко не му достига на човек за да си го позволи :tup:

Те тука добарах 2 оферти , първата е 6500 евра с мотор за боклука , и колесар отделно 1500 евра
Изображение

А тоя е 9500 евра , но колесара нема ОМОЛУГАТО :lol:
Изображение

А тук http://www.boattrader.com/listing/2015- ... -101870613" onclick="window.open(this.href);return false; вече цените требе да се гледат с едно око , оти май са сгрешени :lol: :lol: :lol: :lol:
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!

pflueger
Мнения: 172
Регистриран на: Чет Дек 11, 2014 20:29
Риболов: Shark

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от pflueger »

Изображение

Чак сега разбрах кой ми е гепил леерите от покрива на Пасата преди 20години! :roll:

dido ov4arica
Мнения: 782
Регистриран на: Сря Авг 28, 2013 7:22
Риболов: troling i spining
Местоположение: Стара Загора
дал Браво: 8 пъти
получил Браво: 7 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от dido ov4arica »

Между другото Ачка , Киро е прав и ти с този клип който си пуснал също.
Е ли възможно да коригираш долната матрица и да стане като от видеото на Бостъна?
Все ми се чини че този Бостън няма да се клати странично като дървеняка.
В твоята конструкция има едно завъртане на водата от страничните килове навътре и точно от това идва блъскането по вълните,което както казах не е чак такъв проблем.
Има и друго което забравих да споделя когато на вълна закантят страничните килове се получава едно залитане ляво-дясно защото водата влиза отдолу а не встрани,то ясно че това ти беше идеята ама май трябва и навън да излиза помалко вода за да не се получава това залитане а да се плъзга странично по вълната
Капацитето каза: Платен гьол ; Надуваема кукла и Електронна цигара - ЗАЕБИ

gele kapaciteto
Мнения: 1450
Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
Риболов: спининг
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 203 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от gele kapaciteto »

По мойте сметки лодката требеше да е по малка с 20 см , и по лека поне с 50 кг , но уви всичко е в движение .
Тоя Бостън , както и Каролината по която съм се водил до-някаде са с размери за двигатели от 50до90 кс , габаритите им са доста по големи , и на външна ширина са по 2метра .
Аджаба аре да сметаме 17 фута са 5,1816 метра отиваме над 4,57 ( не става за самоделка ) , тегло 500кг -само на матерял сме над 3500 лв , което автоматично ни изпраща у класацийте да си купиме джипка , за двигател да не говориме - директно над 12 бона .
Има и още ама требе да излизам ...... по късно се обосновавам :tup:
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!

ribata402
Мнения: 2469
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2011 17:04
Местоположение: plovdiv
получил Браво: 4 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от ribata402 »

Геле,тая Каролина много е хубава..

gele kapaciteto
Мнения: 1450
Регистриран на: Нед Мар 24, 2013 11:28
Риболов: спининг
дал Браво: 7 пъти
получил Браво: 203 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от gele kapaciteto »

:lol:
gele kapaciteto написа:По мойте сметки лодката требеше да е по малка с 20 см , и по лека поне с 50 кг , но уви всичко е в движение .
Тоя Бостън , както и Каролината по която съм се водил до-някаде са с размери за двигатели от 50до90 кс , габаритите им са доста по големи , и на външна ширина са по 2метра .
Аджаба аре да сметаме 17 фута са 5,1816 метра отиваме над 4,57 ( не става за самоделка ) , тегло 500кг -само на матерял сме над 3500 лв , което автоматично ни изпраща у класацийте да си купиме джипка , за двигател да не говориме - директно над 12 бона .
Има и още ама требе да излизам ...... по късно се обосновавам :tup:
Да си допишем обясненията :lol: :wink:
Лодка над 500 кг и подобаващ двигател за нея отиваме и на колесар над 750 кг , което автоматично ни изтрелва към категория " Е " , а колесара над 2500лв .
Така , тук вече се включват редовите въпроси - ?? може ли да се кльонка ??? - с много зор ; коло ще е разхода ??? - Много голям ; Може ли с лека кола да я изтеглиш ??? - Ц- ниенте - забрави и т.н ред неща които нямат нищо общо с пъвоначалния замисъл , който е в услуга на " Платежоспособният Българин " .
Дори и на клипа с Бостъна се забелязва как блъска водата , те ви го те и на клип с Каролината :
Друг е въпроса че реално от музиката не се чува , естествено е когато лодката е по-малка подскоците да са по осезаеми , но това е нещо което при Рибарските тримарани не може да се избегне , и всеки който е имал или има подобна лодка го знае .

На въпроса на Дидо - че се опитам да го обесним веднъж за винаги , та да нема повече въпросителни , и от тук на сетне само че го копирам при интерес .
Лодката кадо дъно наподобява - КАЗВАМ НАПОДОБЯВА изброените по горе лодки , но не е баш същото .
При тях V - образноста на дъното го има , но и ширината на Лодка с параметрите на мойта 4,30 в дъното е 1,70 , а на мойта е 1,40 , тази V-образност придава на лодката прословутата стабилност на завой при скорост , която при моя модел требе да се долекува с хидрофоли .
Предполагам повечето сте се качвали на V лодка , но когато дъното и е 1,40 най стабилното място е " Седнал на дъното , в някои случаи и легнал " :lol: :lol:
Тук Дидо може да даде компетентно мнение от предишната си лодка :wink:


п.п. До сега не съм видел една Баничарка ; Ван та даже и лимузина в рали-шампионатите , камо ли в RACE to DAKAR.

п.п 2 Ако некой го чеша да направи нещо по големо от сорта на това
Да се обади ще му помогна , и аз имам мерак -но пари излишни не ми се дават
Не требе да си майстор, требе да си заслужил майстор на спорта!

Аватар
sampo
Мнения: 420
Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 9:16
Риболов: Тролинг
Местоположение: София
дал Браво: 3 пъти
получил Браво: 13 пъти

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от sampo »

gele kapaciteto написа: отиваме и на колесар над 750 кг , което автоматично ни изтрелва към категория " Е "
:shock: Верно ли ?
На платено не одим

Аватар
lubo9
Мнения: 350
Регистриран на: Пет Ное 20, 2009 16:20
Местоположение: Пазарджик, Младост
дал Браво: 1 път
получил Браво: 1 път

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от lubo9 »

sampo написа:
gele kapaciteto написа: отиваме и на колесар над 750 кг , което автоматично ни изтрелва към категория " Е "
:shock: Верно ли ?
Преди около 2-3 месеца има промяна и с категория Б може да се кара ремарке до 4 тона. Това ми го каза един инструктор.
Мисълта убива действието!
Един неуспешен риболовен ден е по-добър от един успешен ден на работа.

Аватар
Булстарите
Вносител
Мнения: 2098
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 10:24
Местоположение: Бургас
дал Браво: 1 път
получил Браво: 15 пъти
Обратна връзка:

Re: Лодката на моя живот ( Строеж на лодка от А до Я )

Мнение от Булстарите »

Според новите промени не можеш да теглиш ремарке 4 тона.

Закон за движение по пътищата гласи следното:
Kатегория В - моторни превозни средства с допустима максимална маса, която не надвишава 3500 kg, проектирани и конструирани за превоз на не повече от 8 пътници плюс водача; моторните превозни средства от тази категория могат да образуват състав с ремарке с допустима максимална маса, която не надвишава 750 kg; без да се нарушават разпоредбите на правилата за одобряване на типа за съответните превозни средства, моторни превозни средства от тази категория могат да образуват състав с ремарке с допустима максимална маса, надвишаваща 750 kg, при условие че допустимата максимална маса на състава не надвишава 4250 kg;

Тези стойности са записани в големия талон на F1.
Или ако сбора от стойностите на F1 от двата талона на колата и ремаркето не надхвърли 4250 кг можеш да караш с B категория

Публикувай отговор

Обратно към “Риболов от лодка”