Внимавайте при избор на двигател втора употреба
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет Дек 29, 2011 12:30
- Местоположение: Благоевград
- получил Браво: 1 път
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Имал съм два двигателя и двата нови!Не съм паралия, изгладувах лизинга и съм доволен от решението ми да са нови (макар и първия да беше китаец). Вярно, че се ускъпява, но само така можех да си го позволя и поне знам, че не е краден, сам си разопаковах кашоните, което си е кеф, а Меркюрито стоя една година в хола от мерак(пък и жената скисна яко...)!
-
- Търговец
- Мнения: 16982
- Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 17:23
- Местоположение: Sofia
- дал Браво: 264 пъти
- получил Браво: 272 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Никога не съм минавал през този път.През живота си съм имал,само едно крадено нещо и те ми го гепиха.....не беше свързано с хобито.yankosan написа:...една уека питанка към Емо и спирам:
-е мина ли по този път?
Минал си:!: Факт
Защо...
-От нямане:
Зная какво е да ти бръкнат в душата и нямам намерение,да съм проводник на гепачи.
От нямане може да се гърчиш,но разберете......евтиното излиза по-скъпо с много главоболия.
Имал съм за малко два стари двигателя,закупени от дилъри в Б-я.Единия беше Ямаха 20к.с. на 50 часа и другия едно Меркюри 40к.с. почти нов.По стечение на обстоятелствата ги продадох.Останалите 8 двигателя,които съм имал са били винаги нови.Склонен съм лодката да е 2-ра употреба,но двигателя да е нов.
Така,че Янич,не съм минал от там където си мислиш.
Изживявал съм ужаса през 90-те години,да правиш ремонт на кофтори(Вихъри,Салюти и Ветероци) на язовира.Да ти тече кръв от ръцете при палене и да гребеш яко,че вълните те блъскат в скалите,а ти си на майната си.
Тогава взех решение и си купихме чисто нов Джонсън 3.3к.с.От тогава,проблем не съм имал със палене и подобни.
Живота на един човек,не струва 1000лв повече.Защото и сутринта говорих с Ризов за 15-ка Меркюри на изплащане.Но поради липса на пари ще гледа Джонсъна от Шумен,който е с 1200лв по-евтин от новия.
Тези пари са много за този,който ги няма.Но са нищо в сравнение с живота ти и кефа,който би било редно да изпитваш от хобито си.
Няма как да стане,да си мисля и тормозя.....,ще запали или не,гепеняк ли е или какво му има за да го сменя.
С нашето каране и по нашите водоеми.Правилно избрания двигател и лодка са до живот......никаква гаранция от 5г. не е важна,при наличието на сервиз,който дава допълнително спокойствие на мислите.
Хората са казали ясно....."Морен к.р е.е,но кахър не"!...........важи и за риболова.
Изчистете си мислите с покупки 2-ра употреба от вън.От тук и от човек с документи,може.
Последно промяна от Emo-83 на Пет Юни 27, 2014 10:21, променено общо 4 пъти.
http://fishem.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
-
- Търговец
- Мнения: 16982
- Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 17:23
- Местоположение: Sofia
- дал Браво: 264 пъти
- получил Браво: 272 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Точно.Tomahawk написа:Е трябва ли да си траеш или трябва да даваш съвети на другите които нямат а искат? Ти казваш пък вече който както реши. Много хора няма да бързат и ще изчакат момента в който да си вземат нещо читаво.
http://fishem.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
- mishoka_76
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон Сеп 06, 2010 15:20
- Риболов: Тролинг и кльонk
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Да напиша и аз нещо по темата тъй като съм автомонтьор от доста години ще кажа че определящи мощноста и кубатурата на двигаеля са няколко неща размер и ход на буталото.обороти.брой клапани.разпределителен вал.горивна камера.всмукателен колектор и карбуратор.Говоря за двигатели с карбуратор.При двигатели със абсолютно еднакви от изброените по горе неща разлика в конските сили може да да дойде само от две неща всмукателен колектор и карбуратор тъй като имам Меркюри 8кс. и всичко му е абсолютно еднакво със на 9.9кс. с изключение на карбуратура мисля че със смяната на карбуратура ще стане 9.9кс.Относно Ямаха имам приятел който закупи 6 кс.чисто нов от Гемания на доста по ниска цена от тази в БГ.та там хората му предложили кит комплект жигльори за70 евро със които двигателя става 8 кс. без проблем но 8кс.на Ямаха не може да стане 10кс. защото има разлика в размера на буталата и т.н.
Понякога единственото,което хората виждат е какво си направил,а всъщност това което трябва да осъзнаят е защо си го направил!
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
- Риболов: СЕНЧЕСТ
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 12 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Другари;
Не си сменяйте жиглйорите с по големи и не ги дупчете .
Няма вариант от това мощноста да се повиши.
Може да се повиши само разхода на гориво
Ако се смени целият карбуратор е възможно да се повиши
мощноста само ако производителя на двигателя умишлено
на по мощен двигател е сложил карбуратор които да му ограничи
мощноста (което според мене звучи малко несериозно и технически не
издържано ).
Има доста по прости(и евтини за производителя) методи за намаляване
на мощноста , че произвеждането на цял карбуратор е икономически не изгодно.
Ако един двигател от 8 кс. стане 9.9 кс.това е повишаване на мощноста с 24%
При двигател 100кс. с един карбуратор ако се повишат 24% ще стане 148кс.
Ако направиме сметката от 6кс. на 8кс. идват над 30% което е научна фантастика.
Не си сменяйте жиглйорите с по големи и не ги дупчете .
Няма вариант от това мощноста да се повиши.
Може да се повиши само разхода на гориво
Ако се смени целият карбуратор е възможно да се повиши
мощноста само ако производителя на двигателя умишлено
на по мощен двигател е сложил карбуратор които да му ограничи
мощноста (което според мене звучи малко несериозно и технически не
издържано ).
Има доста по прости(и евтини за производителя) методи за намаляване
на мощноста , че произвеждането на цял карбуратор е икономически не изгодно.
Ако един двигател от 8 кс. стане 9.9 кс.това е повишаване на мощноста с 24%
При двигател 100кс. с един карбуратор ако се повишат 24% ще стане 148кс.
Ако направиме сметката от 6кс. на 8кс. идват над 30% което е научна фантастика.
- mishoka_76
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон Сеп 06, 2010 15:20
- Риболов: Тролинг и кльонk
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
2012 2:31
Статус: Offline
Другари;
Не си сменяйте жиглйорите с по големи и не ги дупчете .
Няма вариант от това мощноста да се повиши.
Може да се повиши само разхода на гориво Обясни ми тогава защо на Жоро А. Ямахата от 9.9 със дупчени жигльори стана 15кс.правени са тестове преди и след интервенцията и даже двигателя върви малко повече от оригинална 15ка заради винта и предавателното число има и свидетели на теста който е бил на Жребчево един от тях е Емо 83.
Статус: Offline
Другари;
Не си сменяйте жиглйорите с по големи и не ги дупчете .
Няма вариант от това мощноста да се повиши.
Може да се повиши само разхода на гориво Обясни ми тогава защо на Жоро А. Ямахата от 9.9 със дупчени жигльори стана 15кс.правени са тестове преди и след интервенцията и даже двигателя върви малко повече от оригинална 15ка заради винта и предавателното число има и свидетели на теста който е бил на Жребчево един от тях е Емо 83.
Понякога единственото,което хората виждат е какво си направил,а всъщност това което трябва да осъзнаят е защо си го направил!
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
- Риболов: СЕНЧЕСТ
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 12 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Не мога да ти обясня как е станало това което търдиш че е станало .
Защото според мен това е невъзможно.
Ако имаш логични обяснения на твърденията си моля да ги изложиш.
Предлагам първо да обясниш от къде знаете че двигателя е бил 9.9 и че после е станал 15
Тогава може да ти обясня къде е грешката ви.
Защото според мен това е невъзможно.
Ако имаш логични обяснения на твърденията си моля да ги изложиш.
Предлагам първо да обясниш от къде знаете че двигателя е бил 9.9 и че после е станал 15
Тогава може да ти обясня къде е грешката ви.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Вто Мар 13, 2007 13:51
- Местоположение: Търговище
- получил Браво: 1 път
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Следя темата с интерес и викам да се обадя. До момента става въпрос само за най малките двуцилиндрови мотори и модифицирането им с карбуратор за повече коне. В цялата работа колкото и да е странно и нелогично би трябвало да има истина , понеже при реални тестове си има разлика. Иначе се оказва че ни лъжат производители и продавачи. Това важи още по силно и при малките модели едноцилиндрови двигатели. Почти всички да не кажа всички марки двигатели , 4 / 5 / 6 конски сили са с една и съща кубатура и малки разлики в карбуратора. Ако няма разлика в мощността защо да се набутваш да даваш 500 до 700лв. горница за 6 коня око той реално е 4 коня.
Може би някой който е на ти с двигатели с вътрешно горене да обясни с факти аджеба дали е възможно само със смяна на карбуратор да се извлекат повече коне или има и нещо друго.
Може би някой който е на ти с двигатели с вътрешно горене да обясни с факти аджеба дали е възможно само със смяна на карбуратор да се извлекат повече коне или има и нещо друго.
-
- Мнения: 8517
- Регистриран на: Нед Авг 01, 2010 16:08
- Местоположение: Пловдив
- получил Браво: 14 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Съгласен съм напълно с човека колегата пуснал темата,това първо.Второ,няма да говоря за двигатели,кое може и кое не може,само ще кажа на ГОРАН да не се радва много,защото с тези двигатели 20кс на Хонда имаха дефект ..................ВКАРВАХА БЕНЗИН В МАСЛОТО И ДОСТА ХОРА СИ ИМАХА ПРОБЛЕМ С ТЯХ.Лошото е че никой няма да ти признае защо ти го продава почти нов извънбордов двигател,всеки вика...Ще взимам по-мощен !!!! Съжалявам за това което казвам но всеки с такъв двигател Хонда 20кс около 2007- 2009 да си проверява дали неговата го има този дефект защото бензин влезе ли в картера,разрежда маслото и то спира да маже както трябва
"Аз нямам проблем със света,той има проблем с мен " - Янкосан
" Глупаците,мръсниците и завистниците са като хлебарките,нямат изтребване,смачкаш две,изпълзяват още двадесет............хлебарки " - Л.Вичев
" Глупаците,мръсниците и завистниците са като хлебарките,нямат изтребване,смачкаш две,изпълзяват още двадесет............хлебарки " - Л.Вичев
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Много ясно изразено при двигатели произведени 2007г.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 9:16
- Риболов: Тролинг
- Местоположение: София
- дал Браво: 3 пъти
- получил Браво: 13 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Факти само за Сузуки 4/5/6, това съм чел защото само тази марка ме е интересувала преди покупката.kosatkata написа:...Почти всички да не кажа всички марки двигатели , 4 / 5 / 6 конски сили са с една и съща кубатура и малки разлики в карбуратора. Ако няма разлика в мощността защо да се набутваш да даваш 500 до 700лв. горница за 6 коня око той реално е 4 коня.
Може би някой който е на ти с двигатели с вътрешно горене да обясни с факти аджеба дали е възможно само със смяна на карбуратор да се извлекат повече коне или има и нещо друго.
Карбураторите на версии 4/5 са еднакви по диаметър , но с различни жигльори.
Смукателния колектор и карбуратора на DF6 са с по голям диаметър спрямо този на DF4/5.
Винтовете също са различни:
DF4 - 3 x 7 ½ x 6 (C 600)
DF5 - 3 x 7½ x 6½ (C610)
DF6 - 3 x 7 ½ x 7 (C 700)
Повишение на мощността без подходящ винт не би довело до пропорционално увеличение на теглителната сила, макар че има 15-ки и 20-ки с еднакъв винт, явно напъна е в оборотите
И трите версии DF4/5/6 имат електронен ограничител на 6000 об/м. , така че повишаване на мощността чрез форсиране е невъзможна а и нежелателна, щом производителя ги спъва до там.
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
мойто старо двутактово,двуцилиндрово 6hp Сизи е идентично с 8 та кято е само с различен карбуратор
"Дай на човек една риба и той ще я изяде за един ден, Научи човек да лови риба и той ще седи по цял ден в лодката и ще пие бира"
- горан
- Мнения: 440
- Регистриран на: Съб Сеп 16, 2006 17:46
- Риболов: Тролинг, джиг, кльонк
- Местоположение: Казанлък
- дал Браво: 24 пъти
- получил Браво: 5 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Тази тема за бензина в маслото е дискутирана многократно, тук във форума. Не знам дали е така, знам само, че почти четири години карах такъв двигател, без да имам АБСОЛЮТНО НИКАКВИ проблеми и съм убеден, че новият му собственик, ще му се радва по същия начин.LVitchev написа:Съгласен съм напълно с човека колегата пуснал темата,това първо.Второ,няма да говоря за двигатели,кое може и кое не може,само ще кажа на ГОРАН да не се радва много,защото с тези двигатели 20кс на Хонда имаха дефект ..................ВКАРВАХА БЕНЗИН В МАСЛОТО И ДОСТА ХОРА СИ ИМАХА ПРОБЛЕМ С ТЯХ.Лошото е че никой няма да ти признае защо ти го продава почти нов извънбордов двигател,всеки вика...Ще взимам по-мощен !!!! Съжалявам за това което казвам но всеки с такъв двигател Хонда 20кс около 2007- 2009 да си проверява дали неговата го има този дефект защото бензин влезе ли в картера,разрежда маслото и то спира да маже както трябва
Ако не бях взел по-голяма лодка, нямаше и да си помисля да го сменя
-
- Търговец
- Мнения: 16982
- Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 17:23
- Местоположение: Sofia
- дал Браво: 264 пъти
- получил Браво: 272 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Горане,наистина е дискутирана темата и не ставаше въпрос само за Хонда,а и за Тухацу.
Фактите бяха следните......заменени двигатели от вносителя Киров.Всички останали,още си ги карат,но при тролинг нивото се повишава.А най-лесния начин да установиш,дали меша с бензин е да помиришеш пръчката.
Двигателя няма да спре,но мазането му е различно.За това спасението е по-честа смяна на маслото.
Фактите бяха следните......заменени двигатели от вносителя Киров.Всички останали,още си ги карат,но при тролинг нивото се повишава.А най-лесния начин да установиш,дали меша с бензин е да помиришеш пръчката.
Двигателя няма да спре,но мазането му е различно.За това спасението е по-честа смяна на маслото.
http://fishem.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пет Окт 28, 2011 11:02
- Риболов: риболов на сом
- Местоположение: Мъглиж
- дал Браво: 48 пъти
- получил Браво: 3 пъти
Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба
Емо, за мен проблема е другаде. Аз имам Меркюри 8 к.с., четиритактов, сравнително нов. Тази зима около Нова година му поставих моточасовник и му смених маслото. Строго спазвам количеството и марката масло, препоръчани от производителя. След около 20 моточаса проверих нивото на маслото и останах много изненадан. Нивото се беше повишило значително. След като извадих щеката взех масло от нея и го разтрих с пръсти. Беше по-рядко, мазно, но миришеше на бензин. Тези 20 моточаса ги навих на къси разстояния при преместване на лодката, "за джиг", за около месец /януари, в студа/. Веднага източих маслото и го смених отново със същата марка и вид масло. Направих 100 моточаса до следващата смяна без да се повиши нивото. Само смених бензиностанцията за бензина и след това нямах проблем. Според мен причината е в качеството на ползваното гориво. Лично мнение.Emo-83 написа:Горане,наистина е дискутирана темата и не ставаше въпрос само за Хонда,а и за Тухацу.
Фактите бяха следните......заменени двигатели от вносителя Киров.Всички останали,още си ги карат,но при тролинг нивото се повишава.А най-лесния начин да установиш,дали меша с бензин е да помиришеш пръчката.
Двигателя няма да спре,но мазането му е различно.За това спасението е по-честа смяна на маслото.