Страница 6 от 7

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Сря Юли 02, 2014 17:58
от svetoslav7704
Shtukata написа:Аз като невежа искам да попитам:
Какво се има в предвид като се казва директно впръскване ?
За мен това значи инжекцион :roll: Ако не е така моля да бъда извинен(а аз ще се оттегля безмълвно от темата) :lol:
Чисто логично директно впръскване - горивото се подава отделно във всеки цилиндър посредством дюза :roll:
Поздрави
При двигателите с директно впръскване, горивото се впръсква директно в горивната камера, когато клапаните вече са затворени и въздуха е сгъстен.При нормалния инжекцион горивото се впръсква в смукателния колектор, двигателя го всмуква заедно с въздуха и чак тогава се сгъстява.Относно спора ,май при някои 6ци има разлика и в диаметъра на клапаните.Май ще е най добре, наистина да се разгледат частите в някой каталог с каталожните им номера и да се реши спора веднъж завинаги.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Сря Юли 02, 2014 20:35
от Тодор Василев
svetoslav7704 написа:
Shtukata написа:Аз като невежа искам да попитам:
Какво се има в предвид като се казва директно впръскване ?
За мен това значи инжекцион :roll: Ако не е така моля да бъда извинен(а аз ще се оттегля безмълвно от темата) :lol:
Чисто логично директно впръскване - горивото се подава отделно във всеки цилиндър посредством дюза :roll:
Поздрави
При двигателите с директно впръскване, горивото се впръсква директно в горивната камера, когато клапаните вече са затворени и въздуха е сгъстен.При нормалния инжекцион горивото се впръсква в смукателния колектор, двигателя го всмуква заедно с въздуха и чак тогава се сгъстява.Относно спора ,май при някои 6ци има разлика и в диаметъра на клапаните.Май ще е най добре, наистина да се разгледат частите в някой каталог с каталожните им номера и да се реши спора веднъж завинаги.

:tup:
Абсолютно правилно само ще направя малко допълнение към написаното .
Двигателите с карбуратор или инжекцион сгъстяват готова гориво въздушна смес
която е склона към детонаций (детонация има когато сместа се запали преди буталото да е стигнало горна мъртва точка, което води до разрушаването на бутала гарнитури и двигателя като цяло)
При двигателите директно впръскване въздухът се згъстява без гориво след което се подава горивото и искрата в точния момент което на практика елеминира възможноста
за детонационо горене. Което от своя страна позволява двигателя да работи с много бедни на бензин смеси (смеси от порядъка на 20 към 1 които биха счупили всеки двигател сгъстяващ готова смес ) което го прави по икономичен.

Разгледах двигателите които е цитирал господин промарин .
За тези двутактови двигатели може да се каже че са с директно впръскване .
Но само ако си затвориме едното око (шегувам се)
Тези двигатели пръскат горивото преди въздуха да е згъстен :wink:
Идеята на тази система е да се избегнат част от недостатъците на двутактовия двигател за което адмирирам производителите (производителите на този вид двигатели
са направили хиляди подобрения коствали им десетки часове работа на много инжинери
за да подобрят двутактов двигател които харчи 20% по малко от обикновен такъв :wink:
а иначе ние с една бургия качваме 22% мощноста)

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Чет Юли 03, 2014 13:28
от славеe
promarine написа:
славеe написа:
Тодор Василев написа:

Смея да твърдя че съм наясно с двигателите с вътрешно горене.
За това ще се опитам да обясня.
Всички бензинови двигатели работят при съотношение бензин въздух от 12 до 14.7 към едно (изключение правят тези с директно впръскване но се съмнявам да има такива в лодка или за лодка).
Господин Василев,определено имате технически познания за ДВГ.
Умолявам ви, не се опитвайте да обяснявате неща от които нямате понятие.
Без да се обиждате, но от изразеното ви мнение не познавате определените марки
извънбордови двигатели и техните спецификации, характеризиращи всяка една марка със своите характерни особенности и взаимнозаменяемост на определени детайли със което се повишават конските сили.
Двигатели с директно впръскване има в лодка, има и за лодка и не съ от вчера.(това изречение е изцяло граматически неправилно построено, в следствие на което е неясно какво искате да изразите с него)
Нека да даваме мнения кой от каквото разбира, а не кой какво мисли.
Попрочетете малко и ще видите минимални и почти никакви разлики в различните
конски сили на ИБ.
Господин славе, моля да ме извините за директността, но познанията на г-н Тодор Василев в двигателите с вътрешно горене са направо академични в сравнение вашите познания в родната граматика и правопис. На Ваше място бих наблегнал повече на четенето отколкото на писането. Мнението на колегата Василев е напълно коректно и изчерпателно по темата, докато вашето сякаш е писано от второкласник, със самочувствие на професор.
Гледай си скапаните Парсуни и не се занимавай с мойта грамотност.
Като четеш нещо мисли преди да пишеш,първо поздравих човека че разбира от ДВГ,
и после установих че не е имал работа с различните модели извън бордови двигатели.
Говорил съм с тебе по телефона неколко пъти,на всяка дума слагаш па неколко пъти буквата И за каква грамотност и ти имаш претенции.
Пак повтарам,при много от двигателите,само лепенките с конските сили се различават,
Обясни по добре на хората,че ефтино купения Парсун при евентуален ремонт излиза цената на истинските двигатели,части за 9.8кс бутало,бутален болт,сигменти с гарнитура за глава и мотовилка ни поиска около 1500лв,това беше разговор по телефона ,от боотс.нет излизи 600лв
понеже съм неграмотен,Ти ако влизаш въф форума да пишеш грамотно и като търговец
да докопаш некой клиент аз съм тука за да казвам истината,без да ме касае кой на каго е приятел.
Обяснявай на твойте клиенти,че като си купуват гумена лодка промарине,да си приготвят и пари за допълнително подлепване на транеца,обяснявай за пропелерите ти ,че гумения тампон е слаб не издържа много и затова са по ефтини.
Не е страшно да направиш няколко правописни грешки,страшното е да ебаваш хората с ниски доходи и да се правиш на грамотен.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Чет Юли 03, 2014 15:52
от promarine
славеe написа:...
Гледай си скапаните Парсуни и не се занимавай с мойта грамотност.
Като четеш нещо, мисли преди да пишеш. Първо поздравих човека, че разбира от ДВГ,
и после установих, че не е имал работа с различните модели извън бордови двигатели.
Говорил съм с тебе по телефона неколко пътиа всяка дума слагаш па неколко пъти буквата И. За каква грамотност и ти имаш претенции.
Пак повтарам, че при много от двигателите,само лепенките с конските сили се различават,
Обясни по добре на хората,че ефтино купения Парсун при евентуален ремонт излиза на цената на истинските двигатели. Части за 9.8кс - бутало,бутален болт,сигменти с гарнитура за глава и мотовилка ни поиска около 1500лвова беше разговор по телефона. От боотс.нет излизи 600лв.
Понеже съм неграмотен,Ти ако влизаш въф форума да пишеш грамотно и като търговец
да докопаш некой клиент, аз съм тука за да казвам истината,без да ме касае кой на каго е приятел.
Обяснявай на твойте клиенти,че като си купуват гумена лодка промарине,да си приготвят и пари за допълнително подлепване на транеца,обяснявай за пропелерите ти ,че гумения тампон е слаб, не издържа много и затова са по ефтини.
Не е страшно да направиш няколко правописни грешки,страшното е да ебаваш хората с ниски доходи и да се правиш на грамотен.
Колега, нямам желание да споря с Вас, но намерих коментара Ви към мнението на г-н Василев за твърде високомерен. Човекът очевидно е чел доста по темата за двигателите с вътрешно горене, докато Вие, който очевидно не сте прочели много книги през живота си, си позволихте да го съветвате да "попрочете" малко, както и да определяте кой, какви мнения трябва да дава. Именно това Ваше отношение ме накара да напиша коментара си, който очевидно Ви е засегнал.

Няма да коментирам качествата на лодките и двигателите, които предлагам, защото не е редно да им правя реклама във форума. Само ще кажа, че за толкова години и стотици продадени лодки и двигатели, два-три случая на разлепяне на транец или превъртане на пропелер е съвсем в рамките на допустимото.
Относно клиентите ми, всички, които са говорили с мен много добре знаят, че освен за качествата на двигателите и лодките, винаги съм споменавал и какви проблеми сме имали с отделните модели.

А по повод обвиненията Ви към мен, ще Ви се наложи да ми се извините или в противен случай да се признаете за лъжец, защото:

1.Не внасям марката Парсун а марката Genovo.
2.Не слагам по няколко "И" на всяка дума.
3.Цените на изброените части за F9.8 на Genovo: бутало - 20,50 лв, бутален болт - 6 лв, сегменти - 20 лв, мотовилка - 30 лв и гарнитура за глава - 30 лв. Общата цена на изброените части при мен е 106,50 лв и няма как да съм ви поискал за тях около 1500 лв.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Чет Юли 03, 2014 22:43
от Тодор Василев
Господин славее;
Неможах да разбера вие правите ли от 6конюви двигатели
8конюви или просто сте си заядлив по природа.
И другото което не разбрах е дали ви стана ясно какво
е двигател с директно впръскване.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 6:37
от славеe
Господин Василев,по природа съм ядлив :lol: не заядлив :lol:
явно требва да ви обяснявам по подробно.
Специално ще посоча примери с Ямаха.
2Т модел 1998г. 9.9кс и 15кс абсолютно никаква разлика.
4Т модел 2001 9.9к и 15кс никаква разлика
4Т модели до 2006г 6-8кс много малка разлика в карбуратора.
4Тмодел 2010г 30кс -40кс никаква механична разлика,освен софтуерна настройка.
пълен инекцион-или директно впръскване.
мързи ме да посочвам още много примери,при който разлика има само в карбуратора.
Извън бордови двигатели,като Парсун,Геновово и Хидея съм ги кръстил
колега ела ме дръпни :lol: :lol: че по лесно се помни. :lol: :lol:

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 9:02
от Emo-83
Добре де......каква е разликата между двутактовия на Ямаха 9.9к.с. и същия при 15к.с. :!: :?:
Зная само за пропелера....друга има ли :!:
А между 6к.с. четиритактов и 8к.с. отново на Ямаха!......моля да не ми се посочва новия бял двигател.
За Меркюри,вече попитах.
И още нещо.......тук не сме за да се надскачаме,а в спора да си обясним нещата.Личностните нападки,не водят до никъде.
Уважавам всички колеги,риболовци,вносители и монтьори......моля обяснете ми.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 9:56
от svetoslav7704
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... iTWqVtJaQ0" onclick="window.open(this.href);return false;Както вече споменах, при по старите модели разликите са минимални особено при двутактовите.При новите двигатели разликите са повече.Дори инжекционните двигатели на базата на един и същ блок с еднаква кубатура,след пренаписване на горивната карта не достигат мощноста на по мощния си събрат.В случая визирам сузуки df15a, който достига до 18кс след софтуерната промяна.Това говори за наличие на други разлики,които спъват двигателя.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 11:09
от Emo-83
А при 30 и 40к.с. Ямаха,как стоят нещата :!: :roll:

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 11:30
от svetoslav7704
Единствения начин Емо е да се сравнят резултатите получени с пипана 30ка и стандартна 40ка.Задължително трябва да има разлика поне в размера на дроселовата клапа.Просто спъването на един двигател само от горивната смес е много опасно и не вярвам производителите да го правят.Със сигурност трябва да има промени по всмукателната част.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 11:47
от Emo-83
ОК,разбрах те и ти Благодаря за отговора.
Според мен спора започна от това дали един двигател с по-малко коне,можем да го накараме да върви повече.Явно може и съм удовлетворен от този извод,който знаех със сигурност.......

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 12:19
от Tomahawk
Чичо Том написа:Моята кола е 1600кубика и е 90кс. на сина ми също 1600кубика но е 70кс.толкова за разбирачите по ДВГ.
Японците с една кубатура правят двигатели с три различни мощности.Ако искате двигателя да ви служи по-дълго никога не купувайте от тези трите най-мощния.
Друг е въпроса ,че никога не отговаря на обявената мощност.
Пример:два двигателя с мощност 15 и 20 кс.този дето е обявен 15 кс. не е 15 а е 16 например а другия дето е писан 20 е най много 18,5кс.
Тука не съм много съгласен , защото при двигатели с еднаква маса (килограми) единия е 9.9кц другия 15 ( примерно сузуки, джонън 200x г.) има го и при ямаха но с други коне защо да купувам по слабия така и така ще ми тежат на лодката а с единия ще имам по малка мощност.
Аз предпочитам да взема този който е с реалните конски сили а не дефорсирания ! Помня като си купих ямаха 2009г 9.9г беше по лек от предния модел който вероятно е бил дефорсирана 15-ка.. и това беше + за мен и лодката .
Така разсъждавам аз не знам дали има други на това мнение.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 13:20
от славеe
svetoslav7704 написа:Единствения начин Емо е да се сравнят резултатите получени с пипана 30ка и стандартна 40ка.Задължително трябва да има разлика поне в размера на дроселовата клапа.Просто спъването на един двигател само от горивната смес е много опасно и не вярвам производителите да го правят.Със сигурност трябва да има промени по всмукателната част.
..правили сме сравнение 30ка пипана и 40кс -еднакви лодки,еднакви килограми абсолютно еднаква скорост,аз специално не видях някаква разлика,бяха с повечко товар за да се види евентуална разлика в мошноста.....

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 13:38
от славеe
Тодор Василев написа:Господин славее;
Неможах да разбера вие правите ли от 6конюви двигатели
8конюви или просто сте си заядлив по природа.
.
Господин Василев,не е никакъв проблем да се вдигнат
конете
на всеки един двигател,като специалист
по двигателите да ви припомна явно сте забравили
казва се портване на главата или за да ме раберат и двамата братя щуки :lol:
престъргване на главата,увеличаване на леглата на клапаните и тн. и тн.увеличава се степента на сгъстяване.
увеличава се притока на бензин със смяна на горивни жиглйори принципно
въздушните се намаляват но се пробва.Последиците от тая маневра......много върви,много харчи и малък живот на двигатела,което ще рече че не е хубаво да се прави на двигател за риболов,при положение че при почти всички двигатели до 20 кс няма лагери на коляновия вал и ремонта излиза невъзможен със смяната на всичко.
Или по просто казано/за мойте другари Щуките/не бараш нищо извън заводското.

Re: Внимавайте при избор на двигател втора употреба

Публикувано на: Пет Юли 04, 2014 16:43
от Тодор Василев
славеe написа:
Тодор Василев написа:Господин славее;
Неможах да разбера вие правите ли от 6конюви двигатели
8конюви или просто сте си заядлив по природа.
.
Господин Василев,не е никакъв проблем да се вдигнат
конете
на всеки един двигател,като специалист
по двигателите да ви припомна явно сте забравили
казва се портване на главата или за да ме раберат и двамата братя щуки :lol:
престъргване на главата,увеличаване на леглата на клапаните и тн. и тн.увеличава се степента на сгъстяване.
увеличава се притока на бензин със смяна на горивни жиглйори принципно
въздушните се намаляват но се пробва.Последиците от тая маневра......много върви,много харчи и малък живот на двигатела,което ще рече че не е хубаво да се прави на двигател за риболов,при положение че при почти всички двигатели до 20 кс няма лагери на коляновия вал и ремонта излиза невъзможен със смяната на всичко.
Или по просто казано/за мойте другари Щуките/не бараш нищо извън заводското.
Господин славее
От дълги години (поне 20г.) се занимавам предимно с повишаване мощноста на двигатели с вътрешно горене
от всякъкъв вид :wink: постиженията които имам са направо космически за Българските стандарти и доста над средното ниво за европеиските такива. :wink:
Лековатия тон с които казвате че не е проблем да се повишава мощноста на които и да е двигател с атмосверно пълнене ме навежда на мисълта че сте сериозно некомпетентен.Надявам се че този ми пост няма да предизвика лавина от помия .

П.С. повишаването на мощноста на един двигател е сложна работа свързана с много познания и наи вече с точни измервания на мощноста след всяка намеса в него.
портванията на цилиндровата глава често пъти имат обратен ефект особено когато
са направени безхаберно .По голямите портове ,легла ,клапани,смукателен и изпускателен колектор не значат повече мощност. :idea: :idea: