славеe написа:...
Гледай си скапаните Парсуни и не се занимавай с мойта грамотност.
Като четеш нещо, мисли преди да пишеш. Първо поздравих човека, че разбира от ДВГ,
и после установих, че не е имал работа с различните модели извън бордови двигатели.
Говорил съм с тебе по телефона неколко пъти.На всяка дума слагаш па неколко пъти буквата И. За каква грамотност и ти имаш претенции.
Пак повтарам, че при много от двигателите,само лепенките с конските сили се различават,
Обясни по добре на хората,че ефтино купения Парсун при евентуален ремонт излиза на цената на истинските двигатели. Части за 9.8кс - бутало,бутален болт,сигменти с гарнитура за глава и мотовилка ни поиска около 1500лв.Това беше разговор по телефона. От боотс.нет излизи 600лв.
Понеже съм неграмотен,Ти ако влизаш въф форума да пишеш грамотно и като търговец
да докопаш некой клиент, аз съм тука за да казвам истината,без да ме касае кой на каго е приятел.
Обяснявай на твойте клиенти,че като си купуват гумена лодка промарине,да си приготвят и пари за допълнително подлепване на транеца,обяснявай за пропелерите ти ,че гумения тампон е слаб, не издържа много и затова са по ефтини.
Не е страшно да направиш няколко правописни грешки,страшното е да ебаваш хората с ниски доходи и да се правиш на грамотен.
Колега, нямам желание да споря с Вас, но намерих коментара Ви към мнението на г-н Василев за твърде високомерен. Човекът очевидно е чел доста по темата за двигателите с вътрешно горене, докато Вие, който очевидно не сте прочели много книги през живота си, си позволихте да го съветвате да "попрочете" малко, както и да определяте кой, какви мнения трябва да дава. Именно това Ваше отношение ме накара да напиша коментара си, който очевидно Ви е засегнал.
Няма да коментирам качествата на лодките и двигателите, които предлагам, защото не е редно да им правя реклама във форума. Само ще кажа, че за толкова години и стотици продадени лодки и двигатели, два-три случая на разлепяне на транец или превъртане на пропелер е съвсем в рамките на допустимото.
Относно клиентите ми, всички, които са говорили с мен много добре знаят, че освен за качествата на двигателите и лодките, винаги съм споменавал и какви проблеми сме имали с отделните модели.
А по повод обвиненията Ви към мен, ще Ви се наложи да ми се извините или в противен случай да се признаете за лъжец, защото:
1.Не внасям марката Парсун а марката Genovo.
2.Не слагам по няколко "И" на всяка дума.
3.Цените на изброените части за F9.8 на Genovo: бутало - 20,50 лв, бутален болт - 6 лв, сегменти - 20 лв, мотовилка - 30 лв и гарнитура за глава - 30 лв. Общата цена на изброените части при мен е 106,50 лв и няма как да съм ви поискал за тях около 1500 лв.