Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Реших да добавя втори мотор 2,5 коня за придвижване при тролинг. Избрал съм този модел транец
как е най-добре да се монтира, отзад от ляво ще е (това е единственото ясно нещо), но на каква височина трябва да се получи антигравитационната плоча на мотора, трябва ли да има определено разстояние от големия мотор или просто да не му пречи да завива? Има ли вариант да управлявам от големия мотор без да мърда малкия или трябва да ги връзвам един за друг?
как е най-добре да се монтира, отзад от ляво ще е (това е единственото ясно нещо), но на каква височина трябва да се получи антигравитационната плоча на мотора, трябва ли да има определено разстояние от големия мотор или просто да не му пречи да завива? Има ли вариант да управлявам от големия мотор без да мърда малкия или трябва да ги връзвам един за друг?
- xaznata
- Мнения: 566
- Регистриран на: Пет Юли 22, 2011 21:42
- Риболов: спининг и кльонк
- Местоположение: София
- получил Браво: 1 път
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Аз съм я сложил отдясно.Просто така реших и си завивам с волана без да са свързани.
- Димитър Тодоров
- Мнения: 5652
- Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 19:48
- Местоположение: Силистра, на Дунав
- дал Браво: 550 пъти
- получил Браво: 1049 пъти
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Общо-взето е индивидуално решение,според лодката и целите на капитана,но не пречи да
разгледаш различни идеи:
https://www.google.com/search?q=kicker+ ... CAYQ_AUoAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
разгледаш различни идеи:
https://www.google.com/search?q=kicker+ ... CAYQ_AUoAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
И не забравяй-ние не ловим риби.Ние,всъщност,ловим себе си..
Stay focused !
Stay focused !
- Tedo
- Вносител
- Мнения: 2333
- Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 17:07
- Местоположение: София
- получил Браво: 7 пъти
- Обратна връзка:
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Почти винаги ги монтират отляво - предполага се, че конзолата е отдясно и така се балансира част от теглото.
Отстоянието от основният мотор - минималното, при което не пречи на завиването.
За да върви добре лодкта, трябва моторчето или да влиза под дъното на лодката или да е изнесено възможно най-назад (да има разстояние от транеца до перката за да не се спира водния поток). Не знам каква е лодката, но 2.5 е много малък мотор и може би няма да върши работа... Пробвал съм на моя кораб (6 метра, 205кс бордови, тегло към 1200кг) с 6 и с 8кс и определено с 8-цата е по-добре (по-тих заради 2-та цилиндра, развива 10-ина кмч без много да се мъчи)...
Ресурсът на най-малките мотори (2-3кс) е доста по-скромен от този на 4-5-6 или 8-10кс...
Отстоянието от основният мотор - минималното, при което не пречи на завиването.
За да върви добре лодкта, трябва моторчето или да влиза под дъното на лодката или да е изнесено възможно най-назад (да има разстояние от транеца до перката за да не се спира водния поток). Не знам каква е лодката, но 2.5 е много малък мотор и може би няма да върши работа... Пробвал съм на моя кораб (6 метра, 205кс бордови, тегло към 1200кг) с 6 и с 8кс и определено с 8-цата е по-добре (по-тих заради 2-та цилиндра, развива 10-ина кмч без много да се мъчи)...
Ресурсът на най-малките мотори (2-3кс) е доста по-скромен от този на 4-5-6 или 8-10кс...
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Транеца който си избрал се регулира по височина, така ще регулираш антиКАВИТАЦИонното крило да е по водата. Мотора който си избрал е икономичен, но шумен и слаб за морски трилинг. Може да управляваш лодката с големия мотор/румпел/.
Акъл и да нямаш, може да дадеш !!!!!!!
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
За слаб е слаб, но е и лек за това съм го взел иначе имам и 5 коня Хонда с алтернатор и още правя съпоставка кой от двата да е. Просто хондичката е 27кг а сузито е 12кг. И двата си имат и предимства и недостатъци.
- Tedo
- Вносител
- Мнения: 2333
- Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 17:07
- Местоположение: София
- получил Браво: 7 пъти
- Обратна връзка:
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
В момента е 15- 4 такта, но се търси 25 - 30 най-вероятно 2 такта.
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Той и големия си е един вид помощен за някой лодки.
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: Сря Юни 17, 2009 22:12
- Местоположение: София
- получил Браво: 2 пъти
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Колеги моля за малко помощ,
Имам идентична ситуация като с колегата, ще монтирам втори мотор 2,5 к.с. като авариен.
Знам, че е шумен и слаб и не става, но не искам нищо по тежко!
Притесненията ми са при транспортиране по хубавите ни пътища да не повредя лодката.
Как се прави изпълнението за да предпазя лодката от сцепване или повреди през които в последствие да влиза вода в двойното дъно.
Дублиращи планки? заливане със смола или заздравяване на корпуса на лодката с смола и водоустойчив шперплат?
Имам идентична ситуация като с колегата, ще монтирам втори мотор 2,5 к.с. като авариен.
Знам, че е шумен и слаб и не става, но не искам нищо по тежко!
Притесненията ми са при транспортиране по хубавите ни пътища да не повредя лодката.
Как се прави изпълнението за да предпазя лодката от сцепване или повреди през които в последствие да влиза вода в двойното дъно.
Дублиращи планки? заливане със смола или заздравяване на корпуса на лодката с смола и водоустойчив шперплат?
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Каква е лодката, аз мойто Сузуки си го транспортирам на транеца без да го сваля целогодишно и за сега няма проблеми, ама и то си е лекичко 12-3 кила е. На моя транец допълнителния сложих една голяма планка неръждавейка от вътрешната страна и за сега нямам ядове.
- Димитър Тодоров
- Мнения: 5652
- Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 19:48
- Местоположение: Силистра, на Дунав
- дал Браво: 550 пъти
- получил Браво: 1049 пъти
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Щракни една снимка на транеца и лодката като цяло,да добием представа.
Мотор 2.5 не би трябвало да създава проблем ,достатъчно лек е ,друг е въпроса дали 2.5 не е твърде малък. Аз бих ползвал (поне) 4 кончета.
Мотор 2.5 не би трябвало да създава проблем ,достатъчно лек е ,друг е въпроса дали 2.5 не е твърде малък. Аз бих ползвал (поне) 4 кончета.
И не забравяй-ние не ловим риби.Ние,всъщност,ловим себе си..
Stay focused !
Stay focused !
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: Сря Юни 17, 2009 22:12
- Местоположение: София
- получил Браво: 2 пъти
Re: Правила за монтаж на допълнителен транец за втори мотор
Лодката е това http://www.korsar.bg/product/114/yerliy ... ndy-b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Втория транец ми се ще да се регилира и да позволява цялостно вадене на мотора от водата, но пак ме притеснява от ъгъла да не се изкърти лодката, моторчето си е 13-14 кг но все пак
Втория транец ми се ще да се регилира и да позволява цялостно вадене на мотора от водата, но пак ме притеснява от ъгъла да не се изкърти лодката, моторчето си е 13-14 кг но все пак