Привет Колеги!
Преди няколко дни си закупих чисто нов този разкошен мотор. Възхитен съм от стабилната му работа и поведение. Монтирал съм го на надуваема лодка 3.60м. с твърдо дъно. Получи се добра комбинация. Глисажа не ме вълнува особено, но останах приятно изненадан когато лодката глисира след задължителната разработка която стриктно спазих според изискванията на производителя. Корабен инженер съм и зная за какво става въпрос. Та.......в лодката бяхме 2-ма 'снажни' пасажери по 100кг. всеки и глисажа се получи на около 85% натоварване на мотора. Това добре но......на 2 пъти мотора отказа да запали /вероятно аз греша някъде/. Това се случи /и двата пъти/ когато ми се наложи да повдигна мотора в крайно хоризонтално положение за да го освободя за да може да се върне в нормално положение във водата/позиция 2/.Голямо дърпане падна и пали чак на 15-16 опит. Въпросът ми към Вас е какво се случва? Трудно ми е да повярвам, че мотора не е наред? Някъде аз греша но къде? Признавам си не прочетох цялата книжка от мерак и бързане да го пусна на вода! Иначе го гасих поне 20 пъти в нормално положение във водата и 20 пъти запали от първото издърпване на въжето!!!Благодаря предварително и успех на всички!
MERCURY 9.9HP - Страхотен!
- GE6_HUNT
- Мнения: 492
- Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 15:55
- Местоположение: Велико Търново
- дал Браво: 51 пъти
- получил Браво: 21 пъти
Re: MERCURY 9.9HP - Страхотен!
Привет колега,
Първо да ти е честита новата придобивка, безаварийно и много успехи ти пожелавам!
Едва ли има някой, който да не е се есблъсквал с подобен пробле.
Ето и няколко причини, поради които и аз съм попадал в подобна ситуация:
1. Препълнен резервоар
Когато резервоара е пълен, често се случва капачето да се затяга само и поради малкото свободно пространство моторада не получава достатъчно бензин. Мотора пали, работи малко и огасва сам Попсле започва дтрпането, проверки...
2. Не добра връзка маркуч мотор.
3. Не издърпан смукач, ако не е загрял мотора
4. Кофти бензин
5. Разместен предпазител (червения, който се връзва с въженце за китката на ръката)
Надявам се проблема ти да не е свързан с техническа неизправност на мотора, а да е в резултат на някой от горните изброени причини.
Първо да ти е честита новата придобивка, безаварийно и много успехи ти пожелавам!
Едва ли има някой, който да не е се есблъсквал с подобен пробле.
Ето и няколко причини, поради които и аз съм попадал в подобна ситуация:
1. Препълнен резервоар
Когато резервоара е пълен, често се случва капачето да се затяга само и поради малкото свободно пространство моторада не получава достатъчно бензин. Мотора пали, работи малко и огасва сам Попсле започва дтрпането, проверки...
2. Не добра връзка маркуч мотор.
3. Не издърпан смукач, ако не е загрял мотора
4. Кофти бензин
5. Разместен предпазител (червения, който се връзва с въженце за китката на ръката)
Надявам се проблема ти да не е свързан с техническа неизправност на мотора, а да е в резултат на някой от горните изброени причини.
Re: MERCURY 9.9HP - Страхотен!
Колега, благодаря ти за хубавите думи, успех и на теб!!!
За жалост всичко изброено от теб съм го проверил и е нормално.
Ще се радвам ако има и други като теб да споделят!
Благодаря ти още веднъж успех!
За жалост всичко изброено от теб съм го проверил и е нормално.
Ще се радвам ако има и други като теб да споделят!
Благодаря ти още веднъж успех!
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: Пет Авг 13, 2010 23:19
- Риболов: спининг,тролинг
- Местоположение: гр.Шумен
- дал Браво: 3 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: MERCURY 9.9HP - Страхотен!
Причината е само една.Понякога при повдигане до максимално положение е възможно от карбуратора да прокапе бензин във смукателния колектор.Двигателя пали, но трудно.В такива случаи не се мъчи, а изчакай 2-3 минути и ще запали от първия път.Забравих да спомена,че имам същия мотор на по малко от 2г, и след 6месеца неползване запали от първото дръпване.Искам също да добавя че стартирането на студен двигател,поне при мен не се случва при следване на инструкцията на мотора.Двигателя пали най лесно при повече от 5 припомпвания на газта и също помпичката за принудително впръскване на гориво.Така нещата се случват най лесно.
Колкото по сериозно оборудване имаш по дребни риби хващаш.
Re: MERCURY 9.9HP - Страхотен!
Колега аз имам същия двигател и никога не съм имал този проблем,а за паленето на студен двигател и аз помпам на малката помпа 3-4 пъти ,а не 2 пъти както в инструкциятаcezaar написа:Привет Колеги!
Преди няколко дни си закупих чисто нов този разкошен мотор. Възхитен съм от стабилната му работа и поведение. Монтирал съм го на надуваема лодка 3.60м. с твърдо дъно. Получи се добра комбинация. Глисажа не ме вълнува особено, но останах приятно изненадан когато лодката глисира след задължителната разработка която стриктно спазих според изискванията на производителя. Корабен инженер съм и зная за какво става въпрос. Та.......в лодката бяхме 2-ма 'снажни' пасажери по 100кг. всеки и глисажа се получи на около 85% натоварване на мотора. Това добре но......на 2 пъти мотора отказа да запали /вероятно аз греша някъде/. Това се случи /и двата пъти/ когато ми се наложи да повдигна мотора в крайно хоризонтално положение за да го освободя за да може да се върне в нормално положение във водата/позиция 2/.Голямо дърпане падна и пали чак на 15-16 опит. Въпросът ми към Вас е какво се случва? Трудно ми е да повярвам, че мотора не е наред? Някъде аз греша но къде? Признавам си не прочетох цялата книжка от мерак и бързане да го пусна на вода! Иначе го гасих поне 20 пъти в нормално положение във водата и 20 пъти запали от първото издърпване на въжето!!!Благодаря предварително и успех на всички!
Диагноза-рибар