Тягов ама какъв
-
- Мнения: 9345
- Регистриран на: Пет Фев 23, 2007 13:39
- Местоположение: СОФИЯ/ЯМБОЛ
- дал Браво: 107 пъти
- получил Браво: 155 пъти
Re: Тягов ама какъв
правилното клатене е до почти пълен разряд за да може да има пълен заряд, дозареждането само му скъсява живота, защото се брои за цикъл.
-
- Мнения: 272
- Регистриран на: Пон Мар 18, 2013 0:40
- Риболов: на куршум
- Местоположение: софия/пловдив/бургас
- дал Браво: 39 пъти
- получил Браво: 5 пъти
Re: Тягов ама какъв
Грешиш колега, при такава експлоатация каквато препоръчваш ще го скапеш най-бързо. Ако нормално би могъл да изкара 1000 цикъла на заряд ако точиш до дъно ще те изкара 200-300. След всяко ползване, сложи го на зарядното да ти е мирна главата и ще те изкара и повече от 5 г.quietriot написа:правилното клатене е до почти пълен разряд за да може да има пълен заряд, дозареждането само му скъсява живота, защото се брои за цикъл.
-
- Мнения: 9345
- Регистриран на: Пет Фев 23, 2007 13:39
- Местоположение: СОФИЯ/ЯМБОЛ
- дал Браво: 107 пъти
- получил Браво: 155 пъти
Re: Тягов ама какъв
Казах почти пълен разряд! Така е по швайке, дозареждането винаги скъсява живота, но всеки сам си решава.
Sent from my C6902 using Tapatalk
Sent from my C6902 using Tapatalk
-
- Мнения: 782
- Регистриран на: Сря Авг 28, 2013 7:22
- Риболов: troling i spining
- Местоположение: Стара Загора
- дал Браво: 8 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Re: Тягов ама какъв
150 цикъла
Капацитето каза: Платен гьол ; Надуваема кукла и Електронна цигара - ЗАЕБИ
- vestel
- Мнения: 1023
- Регистриран на: Съб Юни 25, 2011 22:15
- Риболов: Риболов от лодка само Хишни риби :D
предимно Тролинг - Местоположение: Павликени
- дал Браво: 81 пъти
- получил Браво: 112 пъти
- Обратна връзка:
Re: Тягов ама какъв
То как пък да се направи пълен разряд ... миннкота та изключва къде 10v ... предполагам, че и мотогаида е така.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря Ное 04, 2009 9:17
- Местоположение: русе
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 30 пъти
Re: Тягов ама какъв
Здравейте колеги !
I-pilot-ът ми е монтиран вече с планка за бърз монтаж-демонтаж(мисля да го транспортирам и съхранявам отделно).Въпросът ми е :Има ли някаква букса(бърза връзка) от която да откачам кабелите и евентуално да зареждам тяговият акумулатор.При този ампераж би трябвало да е сериозна буксата.
Благодаря предварително на всички !
I-pilot-ът ми е монтиран вече с планка за бърз монтаж-демонтаж(мисля да го транспортирам и съхранявам отделно).Въпросът ми е :Има ли някаква букса(бърза връзка) от която да откачам кабелите и евентуално да зареждам тяговият акумулатор.При този ампераж би трябвало да е сериозна буксата.
Благодаря предварително на всички !
- vestel
- Мнения: 1023
- Регистриран на: Съб Юни 25, 2011 22:15
- Риболов: Риболов от лодка само Хишни риби :D
предимно Тролинг - Местоположение: Павликени
- дал Браво: 81 пъти
- получил Браво: 112 пъти
- Обратна връзка:
Re: Тягов ама какъв
Това е евтиния вариантdidnik70 написа:Здравейте колеги !
I-pilot-ът ми е монтиран вече с планка за бърз монтаж-демонтаж(мисля да го транспортирам и съхранявам отделно).Въпросът ми е :Има ли някаква букса(бърза връзка) от която да откачам кабелите и евентуално да зареждам тяговият акумулатор.При този ампераж би трябвало да е сериозна буксата.
Благодаря предварително на всички !
http://watersportsequipment.eu/bg/product-view/236.html
http://watersportsequipment.eu/bg/product-view/235.html
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря Ное 04, 2009 9:17
- Местоположение: русе
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 30 пъти
Re: Тягов ама какъв
Благодаря за бързият отговор колега !
А какъв е по-скъпият вариант (това ми изглежда като буксите за запалка на колите-а там опита ми сочи,че хладилна чанта може да я разтопи за няколко часа ползване).Някъде по-назад в темата бе написано,че ел. моторът консумира около 8-12 а на час и при тази консумация ми се иска буксата да си е по-сериозна.
Благодаря предварително !
А какъв е по-скъпият вариант (това ми изглежда като буксите за запалка на колите-а там опита ми сочи,че хладилна чанта може да я разтопи за няколко часа ползване).Някъде по-назад в темата бе написано,че ел. моторът консумира около 8-12 а на час и при тази консумация ми се иска буксата да си е по-сериозна.
Благодаря предварително !
- vestel
- Мнения: 1023
- Регистриран на: Съб Юни 25, 2011 22:15
- Риболов: Риболов от лодка само Хишни риби :D
предимно Тролинг - Местоположение: Павликени
- дал Браво: 81 пъти
- получил Браво: 112 пъти
- Обратна връзка:
Re: Тягов ама какъв
Първо ползвах евтините ... нямах проблем - сега съм със такива -didnik70 написа:Благодаря за бързият отговор колега !
А какъв е по-скъпият вариант (това ми изглежда като буксите за запалка на колите-а там опита ми сочи,че хладилна чанта може да я разтопи за няколко часа ползване).Някъде по-назад в темата бе написано,че ел. моторът консумира около 8-12 а на час и при тази консумация ми се иска буксата да си е по-сериозна.
Благодаря предварително !
http://www.ebay.com/itm/MinnKota-MKR-18 ... 4641a5b4cb
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: Чет Фев 21, 2008 13:44
- Местоположение: София
- дал Браво: 11 пъти
- получил Браво: 34 пъти
Re: Тягов ама какъв
Колега didnik70,
Според мен буксата ти е нужа само за монтаж и демонтаж на мотора. Зареждането на акумулатора може да го направиш с „умно„ зарядно на 220 Волта (Ctek MX 5 или 10), като преди това изключиш мотора от веригата.
Поздрави,
Според мен буксата ти е нужа само за монтаж и демонтаж на мотора. Зареждането на акумулатора може да го направиш с „умно„ зарядно на 220 Волта (Ctek MX 5 или 10), като преди това изключиш мотора от веригата.
Поздрави,
feelin' frisky?
Brucia la terra...
Brucia la terra...
- vestel
- Мнения: 1023
- Регистриран на: Съб Юни 25, 2011 22:15
- Риболов: Риболов от лодка само Хишни риби :D
предимно Тролинг - Местоположение: Павликени
- дал Браво: 81 пъти
- получил Браво: 112 пъти
- Обратна връзка:
Re: Тягов ама какъв
И да не го изключи ... нема ко да му се случи .... на 2 пъти със старата лодка обърквах полюсите ... и хъмито и миннкотата оцеляха ... а и на HDS 5 им се случи такова объркване ... явно съм роден под щаслива звездаIngos написа:Колега didnik70,
Според мен буксата ти е нужа само за монтаж и демонтаж на мотора. Зареждането на акумулатора може да го направиш с „умно„ зарядно на 220 Волта (Ctek MX 5 или 10), като преди това изключиш мотора от веригата.
Поздрави,
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря Ное 04, 2009 9:17
- Местоположение: русе
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 30 пъти
Re: Тягов ама какъв
Здравейте колеги !
Тяговият акумулатор е монтиран в рундука на носа и ми се иска при зареждането директно да вклйчвам буксата а не да отварям капаци и т,н, .А към ел. системата е вклйчен с 3-позиционна клйч маса и мога да вкл. системата на стартовият акумулатор ,на тяговият или на двата едновременно(което мисля да правя само в авариен случай-липса на ток в някой от акумулаторите а тяговият няма да го дозареждам от алтернатора а на 220в през зарядно).
Не знам дали е правилно или само си мисля така.
Между другото на дневен ред ми е зарядното ,така че ако не е нахално ми препоръчайте качествено зарядно.
Поздрави !
Тяговият акумулатор е монтиран в рундука на носа и ми се иска при зареждането директно да вклйчвам буксата а не да отварям капаци и т,н, .А към ел. системата е вклйчен с 3-позиционна клйч маса и мога да вкл. системата на стартовият акумулатор ,на тяговият или на двата едновременно(което мисля да правя само в авариен случай-липса на ток в някой от акумулаторите а тяговият няма да го дозареждам от алтернатора а на 220в през зарядно).
Не знам дали е правилно или само си мисля така.
Между другото на дневен ред ми е зарядното ,така че ако не е нахално ми препоръчайте качествено зарядно.
Поздрави !
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: Чет Фев 21, 2008 13:44
- Местоположение: София
- дал Браво: 11 пъти
- получил Браво: 34 пъти
Re: Тягов ама какъв
Зарядното съм го написал в поста ми.
Ако искаш да зареждаш с букса това означава че трябва да режеш и кабелите на зарядното за да му монтираш букса и на него...
Според мен това е напълно излишно, защото първо че ще трябва да извадиш 60 лв за читава букса, после 170 лв за зарядно, да режеш и окабеляваш и т.н.
Зарядното го връзваш към мрежата когато свършиш с риболова и го оставяш така до следващия път ( мисля че могат да стоят до 6 месеца вързани към акумулатор без проблем).
Поздрави,
Ако искаш да зареждаш с букса това означава че трябва да режеш и кабелите на зарядното за да му монтираш букса и на него...
Според мен това е напълно излишно, защото първо че ще трябва да извадиш 60 лв за читава букса, после 170 лв за зарядно, да режеш и окабеляваш и т.н.
Зарядното го връзваш към мрежата когато свършиш с риболова и го оставяш така до следващия път ( мисля че могат да стоят до 6 месеца вързани към акумулатор без проблем).
Поздрави,
feelin' frisky?
Brucia la terra...
Brucia la terra...