Страница 1 от 5

Тягов ама какъв

Публикувано на: Сря Авг 19, 2015 14:50
от dido ov4arica
Здравейте, четох четох и немога да преценя какъв тягов акумулатор да взема за Минн Кота 55 либри монтирана на стъклопластова лодка 4,30 - 250кг.

Имам някакъв стар който ме изкарва на котва около ден при средно силен вятър примерно
3-4м.с. но ми се струва малко един ден и си мисля че му е свършил живота

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Сря Авг 19, 2015 15:29
от ribata402
Три дни без зареждане,трябва дате изкара,ако е наред..

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Сря Авг 19, 2015 17:50
от valerivasi1
Aз колега си взех 100ампера и карам 5ч. на тролинг без спиране.Като светне червено съм го ползвал за котва.http://akumulatori.bg/152/Product/323/Banner%20100Ah%20(K%2020" onclick="window.open(this.href);return false;)%2075Ah%20(K%205)%20Energy%20Bull#info
Но зарядното е важно

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Сря Авг 19, 2015 20:19
от Ralitex
Аз ползвам Optima 75 Ah и съм много доволен. Лодката ми е тежка и на тролинг издържа около 6-7 часа. На котва съм го ползвал 3 дена и не можах да го изтощя. Мотора ми е Моторгайд 55 либри.

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Чет Авг 20, 2015 7:36
от dido ov4arica
Ralitex написа:Аз ползвам Optima 75 Ah и съм много доволен. Лодката ми е тежка и на тролинг издържа около 6-7 часа. На котва съм го ползвал 3 дена и не можах да го изтощя. Мотора ми е Моторгайд 55 либри.

Благодаря Ви, само да те питам коя Оптима - синя,жълта или?
Колебая се между Троян 130амп. или Оптима синя 75амп. и двата са по 30кг.

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Чет Авг 20, 2015 11:35
от max
Изображение

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Пон Авг 24, 2015 14:05
от dido ov4arica
Да и аз се насочвам към Троян, а сега друг въпрос.
Сонара HDS9 и пилота на един акумулатор /тягов/ ли да са вързани или на два отделни?
Питам защото чувам мнения, че сонара било препоръчително да е на отделен понеже получавал смущения от зарядното на мотора.

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Пон Авг 24, 2015 20:38
от max
Дидо, има различни модели. Гледай като избираш. :)
Препоръчително е сонара и ел. Двигателя да са ня отделни акумулатори.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Пон Авг 24, 2015 22:44
от Димитър Тодоров
И при мен имаше смущения,сложих филтър за шум,намаляха,но не изчезнаха смущенията.
Затова отделни батерии и няма грижа.За сонара е чувствително по-малка.

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Вто Авг 25, 2015 7:28
от dido ov4arica
Благодаря Иво, то и сега съм така ама акумулатора на сонара ми е от лека кола 65ампера и ми тежи отзад доста.И отпред като сложа котата и още 30 кг. друг акумулатор и става една...
Напрактика още един човек все едно съм качил в лодката.Да не забравяме и 25литра гориво

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Вто Авг 25, 2015 8:24
от quietriot
dido ov4arica написа:Благодаря Иво, то и сега съм така ама акумулатора на сонара ми е от лека кола 65ампера и ми тежи отзад доста.И отпред като сложа котата и още 30 кг. друг акумулатор и става една...
Напрактика още един човек все едно съм качил в лодката.Да не забравяме и 25литра гориво
Сонара с малък сотаджийски акумулатор не можеш ли да го храниш , щото така съм виждал или го изяжда бързо?

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Вто Авг 25, 2015 8:28
от dido ov4arica
Твърдо не, 65амперовия го скапва за четири риболова а е нов Бош Силвър 5

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Вто Авг 25, 2015 8:30
от quietriot
dido ov4arica написа:Твърдо не, 65амперовия го скапва за четири риболова а е нов Бош Силвър 5
Колко вата е тоз сонар бре , това предполага ампер на час че бута.

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Вто Авг 25, 2015 9:46
от max
Има възможност да си сложиш реле регулатор на двигателя и да ти зарежда акумулатора на който е свързан сонара. Така можеш да ползваш 35-50А акумулатор. Другият ти вариант е да поставиш и тяговия акумулатор отзад. Има начин да си прекараш кабела в борда за да не се вижда стига "производитело" да не е напълнил кухините догоре :D

Re: Тягов ама какъв

Публикувано на: Вто Авг 25, 2015 10:15
от dido ov4arica
Да ама това значи да захраня пилота с кабел дълъг около пет метра.
Това няма ли да намали капацитета на троянския акумулатор.
И в този случай пак ли да съм с два акумулатора или да вържа всичко на тяговия.
Благодаря Иво