Ветерок8 двутактов.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
За разхода да кажа 10л. не можахме да изгорим за 7ч.тролене,по думите на специалистите возене,което си е вярно.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Чет Дек 20, 2012 21:26
- Риболов: спининг
- Местоположение: Стара Загора
- дал Браво: 6 пъти
- получил Браво: 6 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Shonata
Извинявай че малко късно ти видях съобщението,макар и вече късно за теб на други може да помогне. Направих го само за проба временно с подръчни материали и така си остана Но върши чудесна работа и сега на лодката си мога да ползвам моторетка с дълъг и къс ботуш.
Извинявай че малко късно ти видях съобщението,макар и вече късно за теб на други може да помогне. Направих го само за проба временно с подръчни материали и така си остана Но върши чудесна работа и сега на лодката си мога да ползвам моторетка с дълъг и къс ботуш.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Ето ги перките,като досега карах с или по правилно правих опити с червената
- ...
-
- IMG_20170403_100311699.jpg (86.58 KiB) Преглеждано 3078 пъти
-
- IMG_20170403_100254868.jpg (156.44 KiB) Преглеждано 3078 пъти
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 1:31
- Риболов: СЕНЧЕСТ
- дал Браво: 7 пъти
- получил Браво: 12 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Червената е силно износена когато е здрава формата на лупосите е като на другата.
Лупосите са се заострили чак.
Тази по голямата и тя не изглежда добре.
В продавалника има доста части за ветерок.
Но спокоино можеш да позачистиш голямата с фина шкурка и да си я карате нея.
Ако имаш желание може и да я полираш.
Моя ветерок вървеше и с двете перки почти еднакво .
Лупосите са се заострили чак.
Тази по голямата и тя не изглежда добре.
В продавалника има доста части за ветерок.
Но спокоино можеш да позачистиш голямата с фина шкурка и да си я карате нея.
Ако имаш желание може и да я полираш.
Моя ветерок вървеше и с двете перки почти еднакво .
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Благодяря.
Ако сложа по малък диаметър перка,за до компенсирам водоизместваме и по този начин облекчаване мотора със загебването и му дам шанс да се форсира би трябвало да вдигне скороста.
Ако сложа по малък диаметър перка,за до компенсирам водоизместваме и по този начин облекчаване мотора със загебването и му дам шанс да се форсира би трябвало да вдигне скороста.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Това коментираме,че двама много водоизместваме,и мотора потъва заедно транеца и пак оре.Ако е по дълга няма да ляга толкова и ще е ок.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 10:05
- Местоположение: София
- дал Браво: 102 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Колега опитай сам да излезеш на глисаж.Аз за това попитах колко е дълга лодката.Според мен моторът толкова си може.
- КИРО
- Мнения: 1422
- Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
- Местоположение: ВАРНА
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 25 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
С мой приятел с 3,60 и 9,9 2Т много леко си излиза над водата,даже и при малка вълна.Shonata написа:Това коментираме,че двама много водоизместваме,и мотора потъва заедно транеца и пак оре.Ако е по дълга няма да ляга толкова и ще е ок.
Аз съм 100кг някъде,той повече,затова те насочвам в тази посока.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
След днешната проба с другата перка с двама души вдигнахме скороста и двигателя започна да работи чувствително по леко.А сам човек ме изкарва на глисаж.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 10:05
- Местоположение: София
- дал Браво: 102 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Според мен с двама няма да може да излезе.Давам пример колко малка разлика в теглото има значение.Лодка 3,30 с 15 кс двигател двутактов отиваме на пазар 3 ма души.В лодката само каса бира празна.Лодката излиза на глисаж трудничко но излезе.На връщане с пълна каса бира и 6 хляба глисаж забрави какво ли не опитвах,единия по към носът игра с трима не излезе.Така че според мен с двама забрави.Поздрави.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Мерси поне вдигнах доста скороста и мотора се разтовари значително.Това ми е първо сблъскваме с лодки мотори,но понаучих доста,за тази година с тази за другата,ще видим,но ако още съм с надуваема лодка,ще значително по голяма.
Специални благодарности към всички колеги,които ми отделиха внимание.
Специални благодарности към всички колеги,които ми отделиха внимание.
- XCT
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед Юни 30, 2013 13:10
- Риболов: речен
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 17 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Червената не е износена. Такава трябва да бъде нейната форма. Те са дебелостенни. При износване заострената част се заобля. Такива перки са поставяни на моделите 8Е. Води се скоростна.Тодор Василев написа:Червената е силно износена когато е здрава формата на лупосите е като на другата.
Лупосите са се заострили чак.
Тази по голямата и тя не изглежда добре.
В продавалника има доста части за ветерок.
Но спокоино можеш да позачистиш голямата с фина шкурка и да си я карате нея.
Ако имаш желание може и да я полираш.
Моя ветерок вървеше и с двете перки почти еднакво .
Сивата е от модел 8М и се води товарна. Този модел перки са тънкостенни.
Въпреки, че не съм ги видял наживо, съм убеден, че липсата на боя по перките е заради лоша основа, вследствие на което алуминия е получил окис и е отлепил боята.
От показаният модел червена перка, когато остареят и се съхраняват на горещо се получава превъртване на бронзовата втулка в гумата и/или гумената втулка в алуминия.
Не съм много сигурен, но между алуминия и гумата виждам гумена люспа, което ме навежда на мисълта, че е превътвала перката.
Според мен, колегата за да няма проблеми с глисажа трябва да постави перка като тази от първата снимка за 8М, но не сива, не оранжева, а червена. Червените и оранжевите се водят скоростни, но червената е с най-малък диаметър, което води до по-висока скорост.
Виждал съм и зелени перки, но не съм ги измервал и тествал, за това не мога да дам мнение за тях.
За глисажа е хубаво да се "поиграе" и с пръчката на стойката, променяща ъгала на двигателя.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед Дек 27, 2015 12:34
- Риболов: Фидер,дънен, опитва се да троли
- дал Браво: 15 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Ветерок8 двутактов.
Още един път се изумявам,че все още има прагматични колеги,които не се надсмиват и надценяват,а разбират от материята и според мен доста,дават съвет кратко,ясно и аргументирано.XCT написа:Червената не е износена. Такава трябва да бъде нейната форма. Те са дебелостенни. При износване заострената част се заобля. Такива перки са поставяни на моделите 8Е. Води се скоростна.Тодор Василев написа:Червената е силно износена когато е здрава формата на лупосите е като на другата.
Лупосите са се заострили чак.
Тази по голямата и тя не изглежда добре.
В продавалника има доста части за ветерок.
Но спокоино можеш да позачистиш голямата с фина шкурка и да си я карате нея.
Ако имаш желание може и да я полираш.
Моя ветерок вървеше и с двете перки почти еднакво .
Сивата е от модел 8М и се води товарна. Този модел перки са тънкостенни.
Въпреки, че не съм ги видял наживо, съм убеден, че липсата на боя по перките е заради лоша основа, вследствие на което алуминия е получил окис и е отлепил боята.
От показаният модел червена перка, когато остареят и се съхраняват на горещо се получава превъртване на бронзовата втулка в гумата и/или гумената втулка в алуминия.
Не съм много сигурен, но между алуминия и гумата виждам гумена люспа, което ме навежда на мисълта, че е превътвала перката.
Според мен, колегата за да няма проблеми с глисажа трябва да постави перка като тази от първата снимка за 8М, но не сива, не оранжева, а червена. Червените и оранжевите се водят скоростни, но червената е с най-малък диаметър, което води до по-висока скорост.
Виждал съм и зелени перки, но не съм ги измервал и тествал, за това не мога да дам мнение за тях.
За глисажа е хубаво да се "поиграе" и с пръчката на стойката, променяща ъгала на двигателя.
Преди да сменя перките огледах червената и действително има отлепяне на каучока и изместен център.При движение с нея гребе яко и няма изфорсиране на мотора от време на време,тоест да превърта.Като попрочетох за стъпките на перките доколкото разбрах,колкото е по голям ъгълът на лупоса толкова по голяма е стъпката.Товарната е с по малка стъпка и мисля,че отам се вдигна въртящия момент на мотора дава му възможност да се развърти с по малкото загребване.Може и да не съм прав,ще намеря бърза перка и ще пробвам.Мерих ги ,като ги наложих на една обща ос разлика в диаметър е нищожна.
Поздрави.