Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто Окт 09, 2018 13:04
- Риболов: Всякакъв
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 95 пъти
- получил Браво: 5 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Има. Казва се Събчо. Ако искате данни - на лични.
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Да ако обичаш. Телефон е достатъчен.
Благодаря!
Благодаря!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря Апр 24, 2019 0:54
- Риболов: Морски
- дал Браво: 1 път
- получил Браво: 1 път
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Ако не е проблем дайте информация за майстори на извънбордов двигател от Варна, Каварна, Балчик, Кранево. Ще ви бъда благодарен.
- КИРО
- Мнения: 1422
- Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
- Местоположение: ВАРНА
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 25 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Панко - 0888 52 07 75Николай Димов написа:Ако не е проблем дайте информация за майстори на извънбордов двигател от Варна, Каварна, Балчик, Кранево. Ще ви бъда благодарен.
Съби - 0887 45 03 67
Сашо - 0888 60 61 35
Стоян - 0889 24 32 67
На първо четене тези ти стигат.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря Апр 24, 2019 0:54
- Риболов: Морски
- дал Браво: 1 път
- получил Браво: 1 път
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Съб Дек 18, 2004 23:12
- Местоположение: sofia
- дал Браво: 17 пъти
- получил Браво: 38 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Aз съм много доволен от Явор 0885887028 Варна, много ги разбира ямахите и дори от разстояние, без заплащане ми оказа пълно съдействие ,при което успях да си разреша проблема. Хиляди благодарности.
НАСЛУКА.
http://starividri.org/
http://www.album.bg/detelini/?page=1
http://nojove.weebly.com/index.html
http://starividri.org/
http://www.album.bg/detelini/?page=1
http://nojove.weebly.com/index.html
- stoev
- Мнения: 885
- Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 16:44
- Риболов: с изкуствени примамки
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 144 пъти
- получил Браво: 127 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Във Варна като цяло е зле с майсторите на извънбордови ДВГ. Поне опита (не е голям) ми показва това. Ако някой е останал доволен от определем майстор и сподели тук ще от полза за капЕтаните.
Поздрави.
Поздрави.
Бъдете здрави и наслука...
http://starividri.org
http://starividri.org
- КИРО
- Мнения: 1422
- Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 18:42
- Местоположение: ВАРНА
- дал Браво: 5 пъти
- получил Браво: 25 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
"Зле" е,защото са заети.Иначе си има доста добри майстори.stoev написа:Във Варна като цяло е зле с майсторите на извънбордови ДВГ. Поне опита (не е голям) ми показва това. Ако някой е останал доволен от определем майстор и сподели тук ще от полза за капЕтаните.
Поздрави.
Съби вече не е между нас,лека му пръст - търсете Явор.
- uniqaudio
- Мнения: 125
- Регистриран на: Съб Юни 01, 2013 9:13
- Риболов: Риболов с харпун в крайбрежни води.
- Местоположение: София
- дал Браво: 6 пъти
- получил Браво: 7 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Въпреки, че темата е за Ямаха, мисля, че се отклони леко в по-общ план за сервиз на двигатели. Та в тази връзка, доколкото сам си обслужвам Сузукито ДФ20А и след като си смених миналия сезон свещи, горивен филтър, вътрешния анод на охладителната система, външния на корпуса, маслата и маслен филтър, гресиране с морска грес - всяка година и т.н. се чудя следното. В книжката за обслужване пише да се сменя ангренажният ремък на всеки 4 години. Подкарах вече пета година (към края си е), но доколкото го ползвам само по няколко седмици в Гърция лятото, още няма 200 часа работа. Та какво е вашето мнение. Да се сменя ли (взех си нов, но смяната е доста трудоемка) или не?
Който може, прави го. Който не може, учи другите.
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: Пет Авг 13, 2010 23:19
- Риболов: спининг,тролинг
- Местоположение: гр.Шумен
- дал Браво: 3 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
И аз имам подобен въпрос. Ето как изглежда ремъка. Двигателя е на 6 години. Под 100 часа работа. Свещи не съм сменял още.
Колкото по сериозно оборудване имаш по дребни риби хващаш.
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
По мое мнение, без да съм чел инструкции - 100 часа работа на двигател са около 10 000 км (за автомобил 100ч×100км/ч(≈) =10 000км. Това усреднено за около 3000 об/мин. Ресурса на ангренажния ремък на извънбордов двигател е съизмерим с такъв на кола (едва ли са направени да се късат по - лесно). Ако зъбчатката на ангренажното колело няма видимо износване - няма причини за тревога.
-
- Мнения: 500
- Регистриран на: Сря Фев 10, 2010 16:36
- Местоположение: Бургас
- дал Браво: 52 пъти
- получил Браво: 26 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
На моето предишно СУЗУКИ за над 1500 часа и четири години служба, ремъка не беше сменян и изглеждаше много добре, гъвкав, без наранявания, износване или разтегляния. Разпределителния вал на тези машини се движи доста по-леко (поне така ми се струва), спрямо тези на автомобилите и според мен не е чак толкова натоварен. За конкретния случай, поради малкото часове и ако мотора не стои години на слънцето и студа, според мен няма никаква необходимост или опасност да се покара поне още толкова.uniqaudio написа:Въпреки, че темата е за Ямаха, мисля, че се отклони леко в по-общ план за сервиз на двигатели. Та в тази връзка, доколкото сам си обслужвам Сузукито ДФ20А и след като си смених миналия сезон свещи, горивен филтър, вътрешния анод на охладителната система, външния на корпуса, маслата и маслен филтър, гресиране с морска грес - всяка година и т.н. се чудя следното. В книжката за обслужване пише да се сменя ангренажният ремък на всеки 4 години. Подкарах вече пета година (към края си е), но доколкото го ползвам само по няколко седмици в Гърция лятото, още няма 200 часа работа. Та какво е вашето мнение. Да се сменя ли (взех си нов, но смяната е доста трудоемка) или не?
Само да допълня, ремъка няма обтягащи ролки, които да го пречупват и износват допълнително, което е донякъде предимство (освен ако е разтеглен).
НДК
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 17:15
- Местоположение: Плевен
- получил Браво: 47 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Все пак двигател с вътрешно горене е това,не извънземна технология.
На колата пистовия ми ремък се беше нацепил целия и така си карах поне две години,понеже колата се кара само в града.
Друго си е да пътуваш на дълъг път.
Накрая при едно от маслата го сменихме и него.
Лично аз ,не бих сменил ангренажа без да има видими признаци че е за боклука.
Мойта моторетка е на 8 години и си е с оригиналния ремък.Не повече от 300 часа е.
Даже не се кара редовно.
Повече ходя с един приятел с неговата лодка и мойта стои.
Така като се замисля ,нямам познат който да е сменял ангренажен ремък на мотор.
Но всеки сам си решава.
На колата пистовия ми ремък се беше нацепил целия и така си карах поне две години,понеже колата се кара само в града.
Друго си е да пътуваш на дълъг път.
Накрая при едно от маслата го сменихме и него.
Лично аз ,не бих сменил ангренажа без да има видими признаци че е за боклука.
Мойта моторетка е на 8 години и си е с оригиналния ремък.Не повече от 300 часа е.
Даже не се кара редовно.
Повече ходя с един приятел с неговата лодка и мойта стои.
Така като се замисля ,нямам познат който да е сменял ангренажен ремък на мотор.
Но всеки сам си решава.
- uniqaudio
- Мнения: 125
- Регистриран на: Съб Юни 01, 2013 9:13
- Риболов: Риболов с харпун в крайбрежни води.
- Местоположение: София
- дал Браво: 6 пъти
- получил Браво: 7 пъти
Re: Има ли във Варна кой да ми направи профилактика на Yamaha F20?
Уф, успокоихте ме. Моят двигател се съхранява в спалнята до леглото ми, за ужас на жена ми, при оптимална стайна температура. Само да вметна, че когато сменях вътрешния анод, от него бяха останали 2/3 и целият беше покрит с окисни иглички като скреж и то доста големи. Направо запушваха водния път. Вероятно защото се кара изключително по море и колкото и да го промиваш след това, окисите НЕ падат. Който експлоатира такъв мотор да има едно на ум. След смяната контролната стуя значително се усили.
Който може, прави го. Който не може, учи другите.