Shimano Stradic FL 4000 XG
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
- Риболов: Мач риболов
- дал Браво: 35 пъти
- получил Браво: 1131 пъти
Shimano Stradic FL 4000 XG
Здравейте,
На вашето внимание искам да представя един проект, свързан с една макара на SHIMANO.
Shimano Stradic FL 4000 XG
Искам да изкажа моята благодарност на MFtackle, без които този проект нямаше да се случи!!
Страдик се е доказал във времето модел на марката, който е доста добър и достъпен за повечето колеги. Тези модели съм ги виждал със всевъзможно приложение. Някои от добрите състезатели дори ги използват за фидер риболов, и при обслужването им направо съм се чудил как предавката изобщо е „жива“. Това, което правят е, че използват кован алуминий + допълнително покритие. Това прави предавката на короната много прецизна и изключително здрава във времето и с малко тегло.
Най-хубавото за нас риболовците, е че с всеки следващ модел на Stradic свалят технология и части от по-високия клас. В този модел направо съм изумен, какво са направили.
Доста колеги вече ги отвориха и тунинговаха и се видя за какво става въпрос, но мисля да направя подробно ревю и един рядък по вида си тунинг.
Половинката на макарата, която е в контакт с въдицата е от алуминий. Доста е здраво и надеждно.
Стоп лагерът е променен, като концепция и нивото на защита е доста високо, като за водата са направили сложен дизайн, който да й пречи да проникне и да има накъде да се оттича.
Короната е с новата концепция с повече на брой и по-малки зъби. Това е с цел намаляване на шума и вдигане или запазване на контактната площ при работа. А тази направо е като короната на Stella, но с друго покритие.
Нещо което наистина много приятно ме изненада тук е наличието на микромодул от полиамид. Някои казват, че по този начин й намаляват цената и качеството, но е точно обратното. Полиамидът е техническа пластмаса с много високи показатели. Преведено на разбираем език, са направили още по-тиха предавка, която по нищо не отстъпва на предшественика си, като при тези колела износването е намалено до минимум, защото материалът е жилав. Попадането на евентуална частица в работната им зона не би било фатално за механизма. Естествено, ако я напълним някак си с пясък, и той ще се предаде, но не говорим за умишлена съсипия. Колелата на принтерите са от същия материал и там са предвидени да работят много дълги часове и да навъртат яко километраж. И понеже стоп лагерът е постоянно зацепен (няма палец за изключването му), очаквам в някое от следващите издания, да направят микромодула с наклонени зъби, за повече работна площ и още по-тиха работа, защото работата на наклонените зъби е различна в двете посоки, но тука вече има само една.
При този модел между лагера и короната няма подложни шайби. Те са между лагера и тялото. Самият капак е с пасовачни щифтове и това гарантира правилното му позициониране с другата половина на тялото.
Нещо, от което много ревяхме от предишните модели, беше че лагерът е запресован в ролката на бигела. Там, при евентуален фал на лагера, имаше няколко варианта. Поръчка на нов елемент естествено. Подмяна на целия възел с ролка от Stella 10, като по този начин имаме ролка на два лагера и всичко е обслужваемо или със специализирано оборудване да се смени само лагерът и всичко да е пак в норма(вече смених доста лагери във времето). Тук идва голямата разлика. Лагерът е сменяем, като самата ролка е повече от перфектно проектирана. Нивото на защита е доста високо.
И тук идва моментът за лекия тунинг.
Имам няколко проекта, които ги правих дълго във времето, защото не бяха спешни и се търсеше най-доброто решение, което да е уникално. С излизането на модела си казах, че тук нещата ще станат на един дъх.
Бяха поръчани всички части и дойде часът за операцията.
Едно следобедно кафе, спокойна музика и добра компания, и всичко започна.
Бях поръчал ролка от Stella 10, но като видях как е направена и в какво може да се превърне, ролката от Стелата остава за друг проект. Тук може да се добави втори лагер на мястото на втулката, но не директно, че няма да работи без необходимите неръждаеми шайби със специфичните дебелини. Щом ще са два лагера, защо не да са неръждаеми, хибридни, с керамични сачми. Не ме питайте за цена, защото и жена ми чете какво качвам . С този тунинг на този възел имаме ролка, работеща с два лагера и високо ниво на защита. Направо нямам думи!!
Ръкохватката бе заменена с друга, като цветът бе подбран да пасне на макарата. В оригиналната ръкохватка има втулка от вътрешната страна, която е силно препоръчително да замените с неръждаем лагер, защото доста колеги вече алармираха, както и има вече много информация в нета, как тази втулка „изяжда“ оста. Колкото по-рано го направите, толкова по-добре.
Под шпулата втулката също се сменя с лагер.
Нещо, което обаче не беше сваляно като технология в Stradic, е наличието на две втулки на „червяка“(безкрайния винт). Това го имаше в Twin power и там колегите ги заменяха с лагери. Тук положението е същото. Ако смените задната втулка директно с лагер, може да има лека грижа, защото и двете гривни може да трият в задния капак и общо взето имате лагер, който може да работи като втулка, а това няма да е никак добре!!
Тук пак използвах хибридни лагери, като събрах луфта до минимум и задният лагер е подпрян само на външната гривна и по този начин работи коректно.
Детайлът, задържащ предния лагер на пиньона, е от ABS пластмаса. Супер си е, но понеже исках тази бройка да е различна, поръчах такава от алуминий. Стана супер и лично на мен ми допада.
И на последно място беше сменен и болтът на бигела с такъв от „големите батковци“, защото изглежда доста по-добре.
В заключение мога да кажа, че Stradic в модификация FL е истинско бижу. Толкова са вдигнали летвата в средния ценови сегмент, че са направо безобразни !
Ако имате такава и не ви се занимава с тунинги, поне сменете втулката на дръжката с неръждаем лагер, за да нямате проблеми на това място! За останалите места не е наложително, но за мен това е да имаш Супра и да я караш стокова
Макарата може да се доработи общо с +5 лагера, като по този начин става наистина сериозна. И естествено някой ще каже, как така ще си купя нова макара и ще трябва да я доработвам. Нека да сме благодарни, че ни предоставят продукт, който, ако сме ентусиасти, може да приближим до горния клас на разумна цена. Естествено който може да си позволи горните класове в частност, най-високото, там не се занимаваме с нищо, защото си има всичко навсякъде, но тук ролката на бигела е доста по-добра от тази на стелата 18, като заставам зад думите си!
Подберете си размер според стила риболов, в който ще я ползвате и бъдете спокойни, че ще имате много добра макара, която няма да ви подведе и винаги риболовът с нея ще е двойно удоволствие!
Надявам се четивото да ви е харесало.
Поздрави и наслука!
На вашето внимание искам да представя един проект, свързан с една макара на SHIMANO.
Shimano Stradic FL 4000 XG
Искам да изкажа моята благодарност на MFtackle, без които този проект нямаше да се случи!!
Страдик се е доказал във времето модел на марката, който е доста добър и достъпен за повечето колеги. Тези модели съм ги виждал със всевъзможно приложение. Някои от добрите състезатели дори ги използват за фидер риболов, и при обслужването им направо съм се чудил как предавката изобщо е „жива“. Това, което правят е, че използват кован алуминий + допълнително покритие. Това прави предавката на короната много прецизна и изключително здрава във времето и с малко тегло.
Най-хубавото за нас риболовците, е че с всеки следващ модел на Stradic свалят технология и части от по-високия клас. В този модел направо съм изумен, какво са направили.
Доста колеги вече ги отвориха и тунинговаха и се видя за какво става въпрос, но мисля да направя подробно ревю и един рядък по вида си тунинг.
Половинката на макарата, която е в контакт с въдицата е от алуминий. Доста е здраво и надеждно.
Стоп лагерът е променен, като концепция и нивото на защита е доста високо, като за водата са направили сложен дизайн, който да й пречи да проникне и да има накъде да се оттича.
Короната е с новата концепция с повече на брой и по-малки зъби. Това е с цел намаляване на шума и вдигане или запазване на контактната площ при работа. А тази направо е като короната на Stella, но с друго покритие.
Нещо което наистина много приятно ме изненада тук е наличието на микромодул от полиамид. Някои казват, че по този начин й намаляват цената и качеството, но е точно обратното. Полиамидът е техническа пластмаса с много високи показатели. Преведено на разбираем език, са направили още по-тиха предавка, която по нищо не отстъпва на предшественика си, като при тези колела износването е намалено до минимум, защото материалът е жилав. Попадането на евентуална частица в работната им зона не би било фатално за механизма. Естествено, ако я напълним някак си с пясък, и той ще се предаде, но не говорим за умишлена съсипия. Колелата на принтерите са от същия материал и там са предвидени да работят много дълги часове и да навъртат яко километраж. И понеже стоп лагерът е постоянно зацепен (няма палец за изключването му), очаквам в някое от следващите издания, да направят микромодула с наклонени зъби, за повече работна площ и още по-тиха работа, защото работата на наклонените зъби е различна в двете посоки, но тука вече има само една.
При този модел между лагера и короната няма подложни шайби. Те са между лагера и тялото. Самият капак е с пасовачни щифтове и това гарантира правилното му позициониране с другата половина на тялото.
Нещо, от което много ревяхме от предишните модели, беше че лагерът е запресован в ролката на бигела. Там, при евентуален фал на лагера, имаше няколко варианта. Поръчка на нов елемент естествено. Подмяна на целия възел с ролка от Stella 10, като по този начин имаме ролка на два лагера и всичко е обслужваемо или със специализирано оборудване да се смени само лагерът и всичко да е пак в норма(вече смених доста лагери във времето). Тук идва голямата разлика. Лагерът е сменяем, като самата ролка е повече от перфектно проектирана. Нивото на защита е доста високо.
И тук идва моментът за лекия тунинг.
Имам няколко проекта, които ги правих дълго във времето, защото не бяха спешни и се търсеше най-доброто решение, което да е уникално. С излизането на модела си казах, че тук нещата ще станат на един дъх.
Бяха поръчани всички части и дойде часът за операцията.
Едно следобедно кафе, спокойна музика и добра компания, и всичко започна.
Бях поръчал ролка от Stella 10, но като видях как е направена и в какво може да се превърне, ролката от Стелата остава за друг проект. Тук може да се добави втори лагер на мястото на втулката, но не директно, че няма да работи без необходимите неръждаеми шайби със специфичните дебелини. Щом ще са два лагера, защо не да са неръждаеми, хибридни, с керамични сачми. Не ме питайте за цена, защото и жена ми чете какво качвам . С този тунинг на този възел имаме ролка, работеща с два лагера и високо ниво на защита. Направо нямам думи!!
Ръкохватката бе заменена с друга, като цветът бе подбран да пасне на макарата. В оригиналната ръкохватка има втулка от вътрешната страна, която е силно препоръчително да замените с неръждаем лагер, защото доста колеги вече алармираха, както и има вече много информация в нета, как тази втулка „изяжда“ оста. Колкото по-рано го направите, толкова по-добре.
Под шпулата втулката също се сменя с лагер.
Нещо, което обаче не беше сваляно като технология в Stradic, е наличието на две втулки на „червяка“(безкрайния винт). Това го имаше в Twin power и там колегите ги заменяха с лагери. Тук положението е същото. Ако смените задната втулка директно с лагер, може да има лека грижа, защото и двете гривни може да трият в задния капак и общо взето имате лагер, който може да работи като втулка, а това няма да е никак добре!!
Тук пак използвах хибридни лагери, като събрах луфта до минимум и задният лагер е подпрян само на външната гривна и по този начин работи коректно.
Детайлът, задържащ предния лагер на пиньона, е от ABS пластмаса. Супер си е, но понеже исках тази бройка да е различна, поръчах такава от алуминий. Стана супер и лично на мен ми допада.
И на последно място беше сменен и болтът на бигела с такъв от „големите батковци“, защото изглежда доста по-добре.
В заключение мога да кажа, че Stradic в модификация FL е истинско бижу. Толкова са вдигнали летвата в средния ценови сегмент, че са направо безобразни !
Ако имате такава и не ви се занимава с тунинги, поне сменете втулката на дръжката с неръждаем лагер, за да нямате проблеми на това място! За останалите места не е наложително, но за мен това е да имаш Супра и да я караш стокова
Макарата може да се доработи общо с +5 лагера, като по този начин става наистина сериозна. И естествено някой ще каже, как така ще си купя нова макара и ще трябва да я доработвам. Нека да сме благодарни, че ни предоставят продукт, който, ако сме ентусиасти, може да приближим до горния клас на разумна цена. Естествено който може да си позволи горните класове в частност, най-високото, там не се занимаваме с нищо, защото си има всичко навсякъде, но тук ролката на бигела е доста по-добра от тази на стелата 18, като заставам зад думите си!
Подберете си размер според стила риболов, в който ще я ползвате и бъдете спокойни, че ще имате много добра макара, която няма да ви подведе и винаги риболовът с нея ще е двойно удоволствие!
Надявам се четивото да ви е харесало.
Поздрави и наслука!
- ...
-
- 1 (1).JPG (64.63 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (2).JPG (69 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (3).JPG (57.58 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (4).JPG (81.5 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (5).JPG (36.41 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (6).JPG (63.24 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (7).JPG (99.16 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (8).JPG (90.68 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (9).JPG (84.86 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (10).JPG (72.74 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (11).JPG (30.95 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (12).JPG (57.86 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (13).JPG (75.39 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (14).JPG (77.75 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (15).JPG (63.56 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (16).JPG (56.83 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (17).JPG (65.97 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (18).JPG (50.49 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (19).JPG (101.41 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (20).JPG (48.9 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (21).JPG (66.52 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (22).JPG (31.02 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (23).JPG (76.54 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (24).JPG (50.43 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (25).JPG (94.78 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (26).JPG (84.46 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (27).JPG (74.43 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (28).JPG (94.65 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (29).JPG (114.36 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (30).JPG (61.59 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (31).JPG (77.54 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (32).JPG (91.06 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (33).JPG (89.07 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (34).JPG (77.12 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (35).JPG (81.35 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (36).JPG (95.87 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (37).JPG (101.23 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (38).JPG (100.42 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (39).JPG (91.41 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- 1 (40).JPG (80.73 KiB) Преглеждано 6337 пъти
-
- Мнения: 1310
- Регистриран на: Чет Окт 27, 2005 9:54
- Местоположение: София
- дал Браво: 151 пъти
- получил Браво: 1021 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Безсмислено е да се слагат керамични/хибридни лагери в спинингова/безинерционна макара! Смисъла и предназначението им е друг ...
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
- Риболов: Мач риболов
- дал Браво: 35 пъти
- получил Браво: 1131 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Здравей,
В масовия случай, това никога няма да се повтори, по обясними причини
Тази бройка просто ще остане уникална, в някакъв смисъл.
И за да стане малко по-ясно за хибридните лагери.
Те могат да работят с много тънки смазки или изобщо сухи.
Шумят съответно, но за кастингови макари, определено има смисъл в дистанцията, която се постига.
Там дори им се махат "щитовете" капсуловката за още по-голяма инерция.
За стандатна макара обикновени неръждаеми лагери са напълно достатъчни!
Поздрави
В масовия случай, това никога няма да се повтори, по обясними причини
Тази бройка просто ще остане уникална, в някакъв смисъл.
И за да стане малко по-ясно за хибридните лагери.
Те могат да работят с много тънки смазки или изобщо сухи.
Шумят съответно, но за кастингови макари, определено има смисъл в дистанцията, която се постига.
Там дори им се махат "щитовете" капсуловката за още по-голяма инерция.
За стандатна макара обикновени неръждаеми лагери са напълно достатъчни!
Поздрави
-
- Мнения: 1310
- Регистриран на: Чет Окт 27, 2005 9:54
- Местоположение: София
- дал Браво: 151 пъти
- получил Браво: 1021 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
В спинингова макара хибридните лагери никога няма да достигнат скоростта за която са предназначени! Да, работят с тънка смазка или без, но това няма да добави по-лек и безшумен ход. Дори шумят повече от нормалните, а както знаем куцо и сакато реве и сменя лагери защото шумяли и били "заминали" . С 2 думи като равносметка - "тутракански кяр"
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
- Риболов: Мач риболов
- дал Браво: 35 пъти
- получил Браво: 1131 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Само да отбележа, че не търсих "по лекия" ход и скорост и там подобни.
А и лагерита са със грес за да няма споменатия шум, защото няма да работят на високи обороти.
Благодаря за всички разяснителни коментара, може за някой да са били полезни. Знае ли човек
Все пак мисля, че макарата се получи чудесно, като тук не е търсена икономическа обосновка или каквото там се сетите.
Просто една уникална и според мен, добре направена макара.
Всеки си решава до къде ще стигне, какво ще прави и дали ще прави с някоя машинка.
Лично харесвам този клас, защото винаги има възможност да се пипне нещо.
Ако не ни се занимава с глупости и сме над нещата, взимаме една Стела и газ.
Поздрави!
А и лагерита са със грес за да няма споменатия шум, защото няма да работят на високи обороти.
Благодаря за всички разяснителни коментара, може за някой да са били полезни. Знае ли човек
Все пак мисля, че макарата се получи чудесно, като тук не е търсена икономическа обосновка или каквото там се сетите.
Просто една уникална и според мен, добре направена макара.
Всеки си решава до къде ще стигне, какво ще прави и дали ще прави с някоя машинка.
Лично харесвам този клас, защото винаги има възможност да се пипне нещо.
Ако не ни се занимава с глупости и сме над нещата, взимаме една Стела и газ.
Поздрави!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто Окт 23, 2007 21:47
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 7 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Привет колега,
С голям интерес чета всичко от твоята "рубрика". Дори съм пред дилема за точно този Страдик или една Ултегра 17 в размер 3000. Като Ултеграта може да се доработи до почти същото ниво, но там липсват предната втулка на безконечният винт и тази под шпулата. Съответно Part No. : RD19992; RD16122. Та това настрана. В спецификацията на Страдика виждам една втулка с номер RD19884. Въпроса ми е: не подлежи ли на подмяна с лагер?
Поздрави,
С голям интерес чета всичко от твоята "рубрика". Дори съм пред дилема за точно този Страдик или една Ултегра 17 в размер 3000. Като Ултеграта може да се доработи до почти същото ниво, но там липсват предната втулка на безконечният винт и тази под шпулата. Съответно Part No. : RD19992; RD16122. Та това настрана. В спецификацията на Страдика виждам една втулка с номер RD19884. Въпроса ми е: не подлежи ли на подмяна с лагер?
Поздрави,
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
- Риболов: Мач риболов
- дал Браво: 35 пъти
- получил Браво: 1131 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Ако се заиграе човек, може да се сложи и там лагер. Трябва да се внимава, с подпирането на гривните на лагера, за да не работи като втулка.
-
- Мнения: 1310
- Регистриран на: Чет Окт 27, 2005 9:54
- Местоположение: София
- дал Браво: 151 пъти
- получил Браво: 1021 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
В интерес на дискусията и аудиторията би било редно да уточниш с каква цел използва хибридните лагери.KGramatikov написа:Само да отбележа, че не търсих "по лекия" ход и скорост и там подобни...
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
- Риболов: Мач риболов
- дал Браво: 35 пъти
- получил Браво: 1131 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Само с цел уникалност. Няма скрита цел и таен замисъл или нещо, с което ще е по напред технологично, от всички останали с нормални неръждаеми лагери и там подобни. Като поведение не се променя, от тези със стандартните лагери.
Разбирам гледната точка, че е напълно излишно упражнение, но така съм преценил. Имал съм възможност, направил съм го.
В темата показвам възможност за "тунинг" и конкретен вариант на изпълнение.
Гледната точка за хибридните лагри, която посочваш, е коректна!
Поздрави,
Разбирам гледната точка, че е напълно излишно упражнение, но така съм преценил. Имал съм възможност, направил съм го.
В темата показвам възможност за "тунинг" и конкретен вариант на изпълнение.
Гледната точка за хибридните лагри, която посочваш, е коректна!
Поздрави,
- Leo
- Мнения: 2347
- Регистриран на: Чет Яну 25, 2007 15:14
- Местоположение: НИКОПОЛ-тъжно градче с весели жени
- дал Браво: 6 пъти
- получил Браво: 202 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Да попитам нещо,
Втулката на ролката на бигела от снимките изглежда черна и пластмасова.Днес разглобих същата макара но в друг размер и се оказа ,че втулката е метална и със сребрист метален цвят.
Втулката на ролката на бигела от снимките изглежда черна и пластмасова.Днес разглобих същата макара но в друг размер и се оказа ,че втулката е метална и със сребрист метален цвят.
" гениалността ме преследва по петите, но аз съм по-бърз.."-Мунчо
Гениалните неща били прости.Ми аз трябва да съм голям гений,щото съм много прост
Гениалните неща били прости.Ми аз трябва да съм голям гений,щото съм много прост
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет Юни 05, 2014 17:36
- дал Браво: 3 пъти
- получил Браво: 17 пъти
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Заприходих една 4- ка от този модел скоро . Вече има изкарани баракуди , лефери и един амбърджак 1+ кг . Държи се страхотно .
- toki4a
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет Авг 04, 2011 19:58
- Риболов: Спининг
- Местоположение: Велико Търново
- дал Браво: 23 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Привет? Може ли да споделиш какъв е размерът на лагерите, които могат да се добавят? В случая говорим за тунинг на ето тази макара:
Поздрави!
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Страхотно представяне на тунинга, поздрави за което. Гледам че руснака заменя и гайката на пиньона с такава от STELLA, която има лагер. Дали е наложително да се прави?
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
- Риболов: Мач риболов
- дал Браво: 35 пъти
- получил Браво: 1131 пъти
- toki4a
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет Авг 04, 2011 19:58
- Риболов: Спининг
- Местоположение: Велико Търново
- дал Браво: 23 пъти
- получил Браво: 1 път
Re: Shimano Stradic FL 4000 XG
Понеже авторът на темата предоставя информация само срещу заплащане и блокира хората, когато поискат информация безплатно от него публикувам размерите на лагерите, с които се заменят втулките на FL-те споделени от друг, отзивчив колега и те са следните:
7х11х3, 4x7x2.5 , 2x5x2.5, 3x6x2.5
Единствено на размер 4000 лагерът под шпулата е 8х16х5