Daiwa Kage Monoque LT 2500D-XH

Има шпула, има бигел, че и аванс се намира, що е то?
KGramatikov
Мнения: 294
Регистриран на: Сря Апр 05, 2017 15:43
Риболов: Мач риболов
дал Браво: 35 пъти
получил Браво: 1132 пъти

Daiwa Kage Monoque LT 2500D-XH

Мнение от KGramatikov »

Здравейте,

Тази макара е закупена от вторичния пазар, за който имам добре описана тема с неговите специфики.
В случая е нов модел и се пуска за продажба, може би защото нещо не е допаднало на изтънчения вкус на бившия и собственик. Това е най-добрият вариант за такава покупка.
Нов модел, който ви харесва, със супер външен вид, на никакви километри и най-важното – пари надолу от магазина 😊
Но при вторичния винаги си остава рискът да имаме „котка в чувал“ и затова дойде при мен за обслужване , преглед и лек „тунинг“.
LT серията на Daiwa се водят леки и здрави. Тук идва с новата концепция с Monocoque Body. Това е максимално оптимизирано цяло тяло, в което поместват механизма и го затварят по специфичен начин, за да е максимално защитено. Една бележка, за да не се гледаме после с празен поглед, ако стане нещо! На сайта им са написали изрично, че цялата технология MAGSEALED и всичко останало е защита от вода, но потапяне, обилно мокрене и въргаляне по пясъците, ще е краят й и после, ако не е гаранционна или не ви признаят гаранцията, ще е доста неприятно като краен резултат. Имам при мен модел, който го е „изял“, поради тази причина. Така че от вас зависи дали ще имате незабравими спомени с тези модели или ще останете с горчив вкус в устата, като се съсипе за отрицателно време.
За да е лека, тялото е прецизна отливка от полиамид с карбонови нишки. Оставили са текстурата на карбона да се вижда и изглежда добре. Страничните капаци са с гумени уплътнения за допълнителна защита. Свалят се със специализирани ключове, за да се обслужи.
Стабилизиращата направляваща се явява и болт за задния капак. Отвива се по специфичен начин и, ако не подходите правилно, ще превъртите главата му. Много ми харесва, че няма видими крепежи и всичко изглежда монолитно. Задният капак също е уплътнен с гума, което е добре.
Стоп лагерът е защитен със MAGSEALED технологията им и тук вече наистина е проектиран перфектно. Центрирането на магнита спрямо втулката на стоп лагера е фиксирано и вече се монтира със затворени очи. Отделно отдолу имат детайл с полиамиден конус и О-пръстен. Като завивате затварящия елемент отгоре, притиска и уплътнява всичко и наистина е добре. И понеже не се води най-високият клас, са ни оставили малко втулки, които можете да замените с неръждаеми лагери, ако желаете.
Разбира се, понеже оста на дръжката, за да е лека, е алуминиева и там втулките ще правят най-големи проблеми, е хубаво да ги замените още в началото. Някои търговци са против тези манипулации и твърдят, че щом японците са я направили така, така и трябва да остане… Отделно че и лагерите добавяли тегло…. Ама върховият модел е с лагери навсякъде дори и на дръжката! Отделно махате плътна полиамидна втулка и добавяте лагер с тегло от 0,34гр по везната от едни момчета от ,,Люлин‘‘. Останалите места с втулки не са проблем. Освен два лагера в ръкохватката, можете да добавите един в шпулата и един в подшпулния възел. Ако се заиграете, можете да добавите и втори лагер в ролката. Както винаги има варианти. Единият е да си поръчате части и да копирате възела с лагер в нея и в задната част. Най-лесно е да добавите качествен неръждаем лагер и да го подпрете правилно, за да работи коректно като лагер, а не като метална втулка.
Всичко естествено е разглобено и проветрено, почистено от старата смазка и обезмаслено. Смазана е със съответните продукти за конкретните възли и сглобена отново.
След символичния „тунинг“ и обслужването върти прекрасно и е напълно готова да носи радост на новия си собственик в това невероятно хоби и спорт.

Лично на мен ми допада как е направена. Има иновации и развитие на концепцията им.
Ако сте привърженик на марката, това определено е добър модел, който ще ви допадне и единствено от вас зависи дали ще ви служи дълго и вярно във времето.

Поздрави и наслука!
...
1 (1).jpg
1 (1).jpg (86.12 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (2).jpg
1 (2).jpg (79.37 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (3).jpg
1 (3).jpg (83.8 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (4).jpg
1 (4).jpg (69.06 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (5).jpg
1 (5).jpg (53.14 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (6).jpg
1 (6).jpg (62.2 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (7).jpg
1 (7).jpg (77.44 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (8).jpg
1 (8).jpg (65.77 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (9).jpg
1 (9).jpg (58.76 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (10).jpg
1 (10).jpg (57.36 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (11).jpg
1 (11).jpg (58.41 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (12).jpg
1 (12).jpg (60.65 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (13).jpg
1 (13).jpg (65.36 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (14).jpg
1 (14).jpg (67.45 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (15).jpg
1 (15).jpg (64.08 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (16).jpg
1 (16).jpg (80.23 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (17).jpg
1 (17).jpg (60.05 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (18).jpg
1 (18).jpg (59.32 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (19).jpg
1 (19).jpg (47.47 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (20).jpg
1 (20).jpg (64.38 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (21).jpg
1 (21).jpg (63.92 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (22).jpg
1 (22).jpg (60.42 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (23).jpg
1 (23).jpg (55.84 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (24).jpg
1 (24).jpg (53.57 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (25).jpg
1 (25).jpg (47.83 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (26).jpg
1 (26).jpg (73.62 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (27).jpg
1 (27).jpg (69.39 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (28).jpg
1 (28).jpg (58.73 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (29).jpg
1 (29).jpg (59.07 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (30).jpg
1 (30).jpg (43.87 KiB) Преглеждано 1988 пъти
1 (31).jpg
1 (31).jpg (67.73 KiB) Преглеждано 1988 пъти
Публикувай отговор

Обратно към “Макари”