Немска или френска кола?
- Павел Иванов
- Мнения: 10853
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 1:29
- Риболов: на маса
- Местоположение: София
- получил Браво: 189 пъти
Ееееееееех Мариане , барем тебе не те ли поизцери пустата Швицерланд от пустият Ганьовски дух Другият път кат имам десет свободни минути уместо да се рова през тех с цел да помогна ивентуално на некой , просто ще посърфирам нейде си и ш минат набръже Те как да го не фанат бесните човек ?!? Найдол съм неква колица в прилично визуално състояние за прилични кинти . Оттам натам Корсо ме пита не е ли ефтинка таз колица за тия кинти и се обсъжда колко стотин коня требва да бъде една кола от която в никакъв случай предполагам не се изисква да вдига сто за повече от 10 секунди и да потдържа 140 натоварена на фул с кво се сети човек и при това да аби около седем на градско , пет извънградско а комбинираният според комбинацията . Тъй най-вероятният вариант къде ми се чини - отишел миналата година човека до Италия , вземал си колицата , карал я годинка в БГто , калкулирал колко му е излезнала сосе докарване , смени на упоменатите джиджавки , нафтата за една година и я продава на таз цена ! Кат се растърси човек по Италианските автокъщи си я найдва за до две хил евра и си свирка Начи ако му аресва на Корсето , гледа си я , ако и е уред двигателчето , амортесьорите и не лопат каретата си я зима за тия кинти и си свирка Те същата работа гуедам у подфорума купува/продава - пущил човека три Джапанетски фофлерки на почти Ибейска цена ама народот им съ назландисва кат не си прави сметка че ако евентуално ги найде тука за да си ги купи требва да цака 40% над неговата цена амъ айде ! Спирам с помагателните ровичкания и тъй
Ако спорите с идиот, има голяма вероятност в този момент той да прави същото.
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
- MapuaH
- Мнения: 5826
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 20:46
- Риболов: Основно спининг
- Местоположение: Markdorf, Deutschland
- дал Браво: 363 пъти
- получил Браво: 362 пъти
- Обратна връзка:
Павле, за какав Ганъовки дух думаш бе бате Ще ти яде дупето баница със кисело млекце, тъй да знаешПавел Иванов написа:Ееееееееех Мариане , барем тебе не те ли поизцери пустата Швицерланд от пустият Ганьовски дух Другият път кат имам десет свободни минути уместо да се рова през тех с цел да помогна ивентуално на некой , просто ще посърфирам нейде си и ш минат набръже Те как да го не фанат бесните човек ?!? Найдол съм неква колица в прилично визуално състояние за прилични кинти . Оттам натам Корсо ме пита не е ли ефтинка таз колица за тия кинти и се обсъжда колко стотин коня требва да бъде една кола от която в никакъв случай предполагам не се изисква да вдига сто за повече от 10 секунди и да потдържа 140 натоварена на фул с кво се сети човек и при това да аби около седем на градско , пет извънградско а комбинираният според комбинацията . Тъй най-вероятният вариант къде ми се чини - отишел миналата година човека до Италия , вземал си колицата , карал я годинка в БГто , калкулирал колко му е излезнала сосе докарване , смени на упоменатите джиджавки , нафтата за една година и я продава на таз цена ! Кат се растърси човек по Италианските автокъщи си я найдва за до две хил евра и си свирка Начи ако му аресва на Корсето , гледа си я , ако и е уред двигателчето , амортесьорите и не лопат каретата си я зима за тия кинти и си свирка Те същата работа гуедам у подфорума купува/продава - пущил човека три Джапанетски фофлерки на почти Ибейска цена ама народот им съ назландисва кат не си прави сметка че ако евентуално ги найде тука за да си ги купи требва да цака 40% над неговата цена амъ айде ! Спирам с помагателните ровичкания и тъй
Аз не исках да кажа, че колата е лоша, напротив според мен е перфектна! Аз лично не бих се замислил дали да я купя и за тези пари направо е подарък !!! Идеята ми беше чисто теоретична, че при натоварена кола с багаж и семейство може да са му малко кончетата. Ти какво се впрегна не знам И много хубаво си се запретнал да намериш нещо хубаво. Постъпката ти е много благородна
"Риболовът не е наслука - риболовът е наука !!!"
- Павел Иванов
- Мнения: 10853
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 1:29
- Риболов: на маса
- Местоположение: София
- получил Браво: 189 пъти
Абе ич не ми обръщай внимание Буля ми беше дигнала малце кръвното та ........ Сори още еднашка
Инак не мое се отрече че Българина обикновенно иска Ферари Тестароса комби , четри по четри с проходимост поне колкот на Хамър , карано от баба германка , харчещо три на сто градско и струващо колкото УНО Кофтито е че обикновенно като го намери то друг Българин вече го е купил та ..........
Още веднъж сорри ама се случват и таквиз нервоизлианиа понекогиш при това връз хора къде с нищо не са го заслужили
Инак не мое се отрече че Българина обикновенно иска Ферари Тестароса комби , четри по четри с проходимост поне колкот на Хамър , карано от баба германка , харчещо три на сто градско и струващо колкото УНО Кофтито е че обикновенно като го намери то друг Българин вече го е купил та ..........
Още веднъж сорри ама се случват и таквиз нервоизлианиа понекогиш при това връз хора къде с нищо не са го заслужили
Ако спорите с идиот, има голяма вероятност в този момент той да прави същото.
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
- MapuaH
- Мнения: 5826
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 20:46
- Риболов: Основно спининг
- Местоположение: Markdorf, Deutschland
- дал Браво: 363 пъти
- получил Браво: 362 пъти
- Обратна връзка:
Няма никакъв проблем бе Павка Ти пъкПавел Иванов написа:Абе ич не ми обръщай внимание Буля ми беше дигнала малце кръвното та ........ Сори още еднашка
....................
Още веднъж сорри ама се случват и таквиз нервоизлианиа понекогиш при това връз хора къде с нищо не са го заслужили
Те това много ми хареса и ще си го сложа в архиваПавел Иванов написа: Инак не мое се отрече че Българина обикновенно иска Ферари Тестароса комби , четри по четри......
Поздрав !
"Риболовът не е наслука - риболовът е наука !!!"
Павел Иванов написа: Инак не мое се отрече че Българина обикновенно иска Ферари Тестароса комби , четри по четри с проходимост поне колкот на Хамър , карано от баба германка , харчещо три на сто градско и струващо колкото УНО Кофтито е че обикновенно като го намери то друг Българин вече го е купил та ..........
Абсолютли!!
Тойотката е супер свежа, на за съжаление от доста време ги пердашат в Европа и трябва да се внимава!!
Най добре е номера на рамата да почва с буквата J, което означава, че е правена в Япония, демек най-малък шанс за повреда..
Поздрави!
-
- Мнения: 1524
- Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 13:29
- Местоположение: гр. Търговище
- получил Браво: 4 пъти
- Обратна връзка:
Да се опитам да се аргументирам защо мисля, че тази мощност може да се окаже недостатъчна.
Определящо за "вървежа " на една кола са съотношенията макс. мощност/ общо тегло и макс. въртящ момент/общо тегло. Явно е , че тези съотношения ще намаляват при натоварване на колата. Другият фактор , който силно ще доведе до намаляването им е климатика, който е около 10к.с. / по мои предположения, може да се провери точно/. Всеки ще се съгласи, че едно е да извадиш 10к.с. от 70к.с. и съвсем друго от да речем от 100к.с.. Това , съчетано с тъмния цвят ще я спъне / за лятото / много. От друга страна автомобилите, в т.ч. и товарните стават все мощни и респективно по-бързи. Поради тези причини е твърде вероятно често да се попада в ситуация, в която разликите в скоростта на тази кола и на застигнатата колона да е твърде малка . Това ще доведе до неминуеми проблеми с изпреварването - времето за изпреварване ще се увеличи значително и преценката за разстоянията до идващите отпред и отзад автомобили ще се затрудни. В крайна сметка ще се увеличи риска при изпреварване, което ще доведе до допълнително натоварване на шофьора и други негативни последствия. Може да се стигне до ситуации да се кара дълго време в колона, което ще влоши охлаждането на автомобила. Всичко това го казвам от личен опит. Най-добре е купувача на такъв автомобил да го изпробва в реални пътни условия и да си прецени.
Успех!
Определящо за "вървежа " на една кола са съотношенията макс. мощност/ общо тегло и макс. въртящ момент/общо тегло. Явно е , че тези съотношения ще намаляват при натоварване на колата. Другият фактор , който силно ще доведе до намаляването им е климатика, който е около 10к.с. / по мои предположения, може да се провери точно/. Всеки ще се съгласи, че едно е да извадиш 10к.с. от 70к.с. и съвсем друго от да речем от 100к.с.. Това , съчетано с тъмния цвят ще я спъне / за лятото / много. От друга страна автомобилите, в т.ч. и товарните стават все мощни и респективно по-бързи. Поради тези причини е твърде вероятно често да се попада в ситуация, в която разликите в скоростта на тази кола и на застигнатата колона да е твърде малка . Това ще доведе до неминуеми проблеми с изпреварването - времето за изпреварване ще се увеличи значително и преценката за разстоянията до идващите отпред и отзад автомобили ще се затрудни. В крайна сметка ще се увеличи риска при изпреварване, което ще доведе до допълнително натоварване на шофьора и други негативни последствия. Може да се стигне до ситуации да се кара дълго време в колона, което ще влоши охлаждането на автомобила. Всичко това го казвам от личен опит. Най-добре е купувача на такъв автомобил да го изпробва в реални пътни условия и да си прецени.
Успех!
Опитите не се броят-важен е само крайният резултат !
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
И не винаги малкия мотор дава по-добьр разход от големия.На среден клас кола му трябва среден клас мотор,на 2 тона ламарина му пернали 90 коня и ела гледай как харчи като за 150 ма не вьрви толкова.
От опит говоря,мога да дам примери с поне 5 коли като едната от как я лепнах харчи средно по 25 на 100 градско............ма то там от десния педал,не е от колата.
Климатика и той така,на 78 коня дизел като му пусна климата и трудно катери,на 230 не се усеща и разлика в разхода е минимална.
От опит говоря,мога да дам примери с поне 5 коли като едната от как я лепнах харчи средно по 25 на 100 градско............ма то там от десния педал,не е от колата.
Климатика и той така,на 78 коня дизел като му пусна климата и трудно катери,на 230 не се усеща и разлика в разхода е минимална.
Go BIG or Go Home!
- Д-р Най
- Мнения: 1472
- Регистриран на: Пон Май 15, 2006 22:30
- Местоположение: Стара Загора
- дал Браво: 204 пъти
- получил Браво: 8 пъти
Да се изплющя и аз по темата:
Абе той Павел Иванов написа много правилни неща...Допреди година ползвахме (да не казвам експлоатирахме дзверски) Тойота Карина II дизел, произведена 1987година, мисля, че 65 к.с, не съм сигурен.Нямаше климатик. Товарихме я до шприглите като муле, когато тръгнехме на почивка лятото. Вярно, че не ускоряваше за 10 секунди, но с един резервоар ( 60-65 литра) навърташе почти 1000 километра- извънградско, градско, селско и черни, изровени пътища около село. Вярно е и това, че аз не съм състезател и предпочитам да стигна от началната до крайната точка на собствен ход. Държеше си температурата стабилно в границите и така и не забелязах да си включва вентилатора (може пък да е бил много тих ). Бъзикал съм я много- два пъти генератора, два пъти стартера, един мишок беше гризнал една жичка, та прогоря част от елинсталацията и с това се оправях криво- ляво сам (ако щете вярвайте- успешно). Сменихме я, понеже вече искахме нещо по- новичко и по- удобно и с какво? Мислехме за Пасат, после за Октавия и накрая, след дълго ровене из интернет, пиене по едно и трезво мислене- пак тойота. Пфууу, цяла ода за тойота написах, при положение, че човека пита немска или френска. Това е моето мнение. Арабска мъдрост гласи: "Вземи акъл от 100 човека и направи каквото сам решиш"Павел Иванов написа:....
...есть только миг
между прошлым и будущим,
именно он называется жызнь...
Таралежът е птица упорита. Не я ли ритнеш- не излита!
между прошлым и будущим,
именно он называется жызнь...
Таралежът е птица упорита. Не я ли ритнеш- не излита!
- joro_olyмпус
- Мнения: 11699
- Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 21:48
- Местоположение: Част от седмицата в София
- дал Браво: 6 пъти
- получил Браво: 9 пъти
- Обратна връзка:
За сефте виждам толкова много истина на едно място. И то при условие, че не съм фен на японските коли - чисто прагматично и практично - засега и в настоящият момент дори турска тойота е добрият избор - със 7000 лв по-евтина на оферта.Д-р Най написа:Да се изплющя и аз по темата:Абе той Павел Иванов написа много правилни неща...Допреди година ползвахме (да не казвам експлоатирахме дзверски) Тойота Карина II дизел, произведена 1987година, мисля, че 65 к.с, не съм сигурен.Нямаше климатик. Товарихме я до шприглите като муле, когато тръгнехме на почивка лятото. Вярно, че не ускоряваше за 10 секунди, но с един резервоар ( 60-65 литра) навърташе почти 1000 километра- извънградско, градско, селско и черни, изровени пътища около село. Вярно е и това, че аз не съм състезател и предпочитам да стигна от началната до крайната точка на собствен ход. Държеше си температурата стабилно в границите и така и не забелязах да си включва вентилатора (може пък да е бил много тих ). Бъзикал съм я много- два пъти генератора, два пъти стартера, един мишок беше гризнал една жичка, та прогоря част от елинсталацията и с това се оправях криво- ляво сам (ако щете вярвайте- успешно). Сменихме я, понеже вече искахме нещо по- новичко и по- удобно и с какво? Мислехме за Пасат, после за Октавия и накрая, след дълго ровене из интернет, пиене по едно и трезво мислене- пак тойота. Пфууу, цяла ода за тойота написах, при положение, че човека пита немска или френска. Това е моето мнение. Арабска мъдрост гласи: "Вземи акъл от 100 човека и направи каквото сам решиш"Павел Иванов написа:....
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
Е по тоя случай да ти кажа как стана при мен или по-точно при нас.
Грабвам аз жената и право в една автокьща.Наумил сьм си кьде ме сьрби мен ма да я видя тя какво иска.Та в кьщичката Баварец 540 2001 година,Баварец Седмак 2000,Мерцедес Е класа 1999 и едно 140 от 1996.
Класацията на жената
1 Баварец 5
2 Баварец 7
3 Мерцедес Е
4 Мерцедес 140
А познай сега какво кара НЯМА НЕ ИСКАМ,НЯМА НЕДЕЙ
Баварец ма няма те да му лежи под него
Грабвам аз жената и право в една автокьща.Наумил сьм си кьде ме сьрби мен ма да я видя тя какво иска.Та в кьщичката Баварец 540 2001 година,Баварец Седмак 2000,Мерцедес Е класа 1999 и едно 140 от 1996.
Класацията на жената
1 Баварец 5
2 Баварец 7
3 Мерцедес Е
4 Мерцедес 140
А познай сега какво кара НЯМА НЕ ИСКАМ,НЯМА НЕДЕЙ
Баварец ма няма те да му лежи под него
Go BIG or Go Home!
- babydoctor
- Мнения: 15953
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 7:59
- Местоположение: София
- дал Браво: 46 пъти
- получил Браво: 160 пъти
Да, до десетата година от производството...Плюс-минус некой час...parachute написа:Най добре е номера на рамата да почва с буквата J, което означава, че е правена в Япония, демек най-малък шанс за повреда..
Каква е тая участ бе, народе - какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад...
Защо винаги бъдещето е светло, а никога настоящето???
Защо винаги бъдещето е светло, а никога настоящето???