Здравейте колеги, от доста време насам чета форума, но не съм писал. Е днес се захванах с реставрирането на един стар спининг прът направен в полша от неизвестна за мен марка(надписа беше поизтрит) с дължина 1.80(силно напомня по вид на стара Гермина). Идеята в началото беше само смяна на водачите, но когато го огледах по-обстойно реших, че трябва да се пребоядиса. Та започнах шкуренето и в един момент се получи ето това:
![Изображение](http://forumtests.hit.bg/27-02-09_1314.jpg)
И спрях до тук, влюбих се в този вид на пръчката
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Не знам дали ще го разберете от снимката, но изглежда нещо средно между силно захабена и камуфлажна. Следователно пръта няма да се боядисва а само ще се лакира и тук идва моят проблем
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
който се надявам да ми помогнете да разреша.
Та проблема е:
1. Какъв точно лак да използвам/мислих Автомобилен с УВ защита, но ако някой предложи по-добър вариант/
2. Да лакирам първо, да сложа после водачите и да лакирам отделно връзките им или направо да сложа водачите и да лакирам всичко едновременно?
Благодаря ви за помощта предварително.
П.С. Относно лака, преди малко ми подхвърлиха и идеята за безцветен лак за нокти(понеже бил от рода на нитроцелулозните и евентуално доста по-еластичен), как мислите?
...в нашенските рубрики “Добър улов”, “Златната въдица” и “Лична слука” неведнъж сме виждали снимки на “исполински” уклеи с дължина 25 см и тегло към 160–200 грама...