АГУ за Тойота РАВ 4
АГУ за Тойота РАВ 4
Уважаеми колеги. Преди около година се сдобих с Тойота РАВ 4, година на производство 1997 г. Доволен съм от автомобила, но изтънелия рибарски джоб си оказва влиянието. Възнамерявам да поставя АГУ, но се двуомя дали да е от обикновения тип или по- скъпия вариянт-"газов инжекцион". Колекторните тръби на модела са метални и позволяват и двата вариянта. Газовият инжекцион е на цена 1000 лв, а обикновенния 400 лв. Разликата е доста голяма и за това , моля ако има компетентни колеги или такива с подобни автомобили и ги карат на газ, да споделят мнението си.
- Shtukata
- Мнения: 604
- Регистриран на: Чет Сеп 15, 2005 18:07
- Местоположение: Столицата
- Обратна връзка:
Фори има впредвид че се изплаща в времетоtodjy написа:В какъв смисъл, колега Фори ?fori написа:Инжекциона при всички случаи излиза по-ефтино
колата дава по-нисък разход на гориво и ти се спестяват много главоболия
Когато си с обикновенна газова не само входящия колектор е проблемна част - като ти тресне дебитомера и раждаш багерче
И аз съм ЗА газовия инжекцион.
Успех
- Павел Иванов
- Мнения: 10860
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 1:29
- Риболов: на маса
- Местоположение: София
- получил Браво: 193 пъти
Ами мнението на Фори го разбирам тъй :
- освен че е по-икономичен инжекциона то и ремонтите са му в пъти по-малко както и ремонтите на автомобила покрай "нормалната" газификация . Като си помисли човек на какъв автомобил мислиш да го сложиш то за около две години инжекциона ще ти се върже от два до пет пъти по-евтино от "нормалният" щото при "нормалният" варианта да ремонтираш глави и пр. е повече от реален
- освен че е по-икономичен инжекциона то и ремонтите са му в пъти по-малко както и ремонтите на автомобила покрай "нормалната" газификация . Като си помисли човек на какъв автомобил мислиш да го сложиш то за около две години инжекциона ще ти се върже от два до пет пъти по-евтино от "нормалният" щото при "нормалният" варианта да ремонтираш глави и пр. е повече от реален
Ако спорите с идиот, има голяма вероятност в този момент той да прави същото.
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
- BOROOO
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Сря Юни 22, 2005 13:42
- Местоположение: гр. София
- получил Браво: 12 пъти
В един форум четох, че разхода при инжекциона е с около 1л. по-малко от обикновенна газова уредба. Можеш и сам да си сметнеш при твоя разход след колко километра пробег двете системи ще изравнят цената си .
Връщайте маломерните риби обратно във водата.
Като ме погледнете трябва да знаете, че аз гледам през вас и се виждам на реката как подавам, водя и ми кълве ...
Като ме погледнете трябва да знаете, че аз гледам през вас и се виждам на реката как подавам, водя и ми кълве ...
- Павел Иванов
- Мнения: 10860
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 1:29
- Риболов: на маса
- Местоположение: София
- получил Браво: 193 пъти
И разликата от седене в бокса едната спрямо другата не е за подценяване при калкулацията
Ако спорите с идиот, има голяма вероятност в този момент той да прави същото.
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
Марк Твен.
Спинингиста , разширени вени нямааааа !
http://www.nflcc.com/
Като отхвърлим настрана шегичките и закачките, слагането на газова на малко по-съвременен автомобил си е доста сложна работа и сериозна финансова инвестиция. Цената от 1000 лв, която си споменал ми се вижда съмнително ниска. По-скоро става дума за 1400 - 1500 лв. Сметни си тези пари в бензин, прецени колко ще караш и дали има смисъл. С половинката навъртаме по 35-40 000 годишно, така че при нас парите се избиха буквално за едно лято. Много е важно сервиза в който ти слагат газовата уредба да е читав и да им имаш доверие. Покрай старата ни семейна кола над половината разходи бяха заради некадърни майстори. Когато си купих субаруто, първоначално изревах от цените за поддръжка, но след една година установих че така излиза по-ефтино. Това са общи приказки, но аз да си ги кажа, защото са наистина важни за финансовото спокойствие на човека.
Колеги, незная дали е мит или просто така ми се струва, но цена за газов инжекцион в Пловдив, на 1500 лв. не предлагат освен ако не е от злато или супер ОРИДЖИНАЛЕН. Вчера разговарях със оторизиран сервиз , в който ми предложиха пълен комплект газ-инжекцион "ТУРСКА МАРКА", с всички джаджи по него за 800 лв с монтажа и регулиране и прочие...Така, че за една хиледарка може да се постави "италианче" и т.н. Иначе минавам окол 15 000 км. на година и по принцип си струва инвинстицията МАЙ............Въпроса е дали може да се направи направи компромис с обикновенна газова.
Колега съвет от мен не си слагай таралеж в гащите с обикновена уредба.Твърдо съм за газов инжекцион.Компромиса с цената ще ти излезне доста солен във времето.Колата ти е много добра и не си заслужава експеримент, резултата от който в пари ще е болезнен.Аз съм с метанова уредба инжекционна от две години и половина и освен преглед и подмяна на филтърчето нищо, ама нищичко не съм пипал.Преди това съм имал две коли с обикновена газова уредба и никога не съм бил спокоен без значение какъв корифей я е слагал и как са ти я настроили.Системата на газовия е със самостоятелно компютърче и работи устойчиво и без да се нашашкват оборотите или да се тормози двигателя при различни режими на натоварване.Динамиката е по добра с газовия, разхода е по нисък, мотора работи спокойно и равномерно, няма гърмежи и разлупени филтърни кутии и най важното не си абониран пожизнено към някой майстор.Тази приказка за багера и как излиза е много вярна, защото аз съм сменял дебитомер и не ме питай, как ми влезе и излезе.За цената до колкото съм запознат напоследък паднаха и е възможно и да са по 1000 лв..Моя ми струва 1450 лв..Съвета ми е да не се залъгваш, а да си поставиш газов инжекцион.Успех.
Хвалу и клевету приемли равнодушно,
И не оспоривай глупца.
А.С. Пушкин
(Exegi monumentum 1836)
И не оспоривай глупца.
А.С. Пушкин
(Exegi monumentum 1836)