Часовник за отработеното време на извънбордов двигател
- nikolai-nikolov
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто Авг 12, 2008 22:02
- Местоположение: В.Търново
- Обратна връзка:
Часовник за отработеното време на извънбордов двигател
Някой знае ли откъде мога да се сдобия с такъв уред .
Но да не трябва да го монтирам на лодката а под капака на двигателя.
Виждал съм на Ямаха но ми се струва че не е слаган после .
Но да не трябва да го монтирам на лодката а под капака на двигателя.
Виждал съм на Ямаха но ми се струва че не е слаган после .
............
Ако искаш да разсмееш Господ ,кажи му че си си направил планове.
Ако искаш да разсмееш Господ ,кажи му че си си направил планове.
- max
- Вносител
- Мнения: 3210
- Регистриран на: Чет Мар 05, 2009 15:24
- получил Браво: 11 пъти
- Обратна връзка:
това е специално за сервизните интервали
а това е най обикновения тахометър
ако намериш място под капака спокойно можеш да ги сложиш и там но попринцип са за монтаж на конзола
а това е най обикновения тахометър
ако намериш място под капака спокойно можеш да ги сложиш и там но попринцип са за монтаж на конзола
http://www.youtube.com/user/maxblue111
...................
http://www.outboards.bg
http://www.maxblue.bg
...................
http://www.outboards.bg
http://www.maxblue.bg
Този чакам да ми го доставят:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tach-hou ... ccessories
Виж в магазина на същия продавач има и други модели уреди (водоустойчиви) !
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tach-hou ... ccessories
Виж в магазина на същия продавач има и други модели уреди (водоустойчиви) !
Онзиден го взех от пощата, а вчера го изпробвах на извънбордовия дв.!Работиииии!:)
бутона s1 е за програмиране в зависимост от дв.2 или 4т.Навиват се 3-4 врътки от кабела на у-вото върху кабела на една от свещите и не се свързва нищо друго.. бутон s2 е за програмиране на интервала за сервиз(обслужване)на дв.-в смисъл че може да известява при достигане на зададеното време.При запалване на двиг. може да показва обороти или отработени часове но не и 2те едновременно.Когато е настроен да показва обороти,при изкл. на дв. дава показание за отработените часове( например 0,3h) като при следващо палене натрупва часовете върху старото показание.Пробвах го и на Пасата (1,8бензин) , показва точно по оборотомера на колата. Големия недостатък обаче е , че не може да се изключва и не е водоустоийчив!! Когато отворих кутията си викам "баси китайците,не са го изключили.." Така ,че като замине батерията сменявам с нова и това е.Като за 25лв това е най-малкия проблем,а тази джаджа става един от най-полезните уреди на лодката ми!Снимки със(1050rpm) и без(930rpm) смукач 2т.Mercury 25hp
бутона s1 е за програмиране в зависимост от дв.2 или 4т.Навиват се 3-4 врътки от кабела на у-вото върху кабела на една от свещите и не се свързва нищо друго.. бутон s2 е за програмиране на интервала за сервиз(обслужване)на дв.-в смисъл че може да известява при достигане на зададеното време.При запалване на двиг. може да показва обороти или отработени часове но не и 2те едновременно.Когато е настроен да показва обороти,при изкл. на дв. дава показание за отработените часове( например 0,3h) като при следващо палене натрупва часовете върху старото показание.Пробвах го и на Пасата (1,8бензин) , показва точно по оборотомера на колата. Големия недостатък обаче е , че не може да се изключва и не е водоустоийчив!! Когато отворих кутията си викам "баси китайците,не са го изключили.." Така ,че като замине батерията сменявам с нова и това е.Като за 25лв това е най-малкия проблем,а тази джаджа става един от най-полезните уреди на лодката ми!Снимки със(1050rpm) и без(930rpm) смукач 2т.Mercury 25hp
- nikolai-nikolov
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто Авг 12, 2008 22:02
- Местоположение: В.Търново
- Обратна връзка:
- nikolai-nikolov
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто Авг 12, 2008 22:02
- Местоположение: В.Търново
- Обратна връзка: