така ми е любимо, питат, разпитват и накрая си го поръчат от друго място.
Наслука с новата макара.
ryobi
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: Пон Ное 29, 2010 19:14
- Риболов: ултра и лайт
- Местоположение: на рЯката
- дал Браво: 111 пъти
- получил Браво: 416 пъти
Аз също питах, на лични, за Ryobi Zauber исках да я закупя за един познат който хареса моята такава макара, но не получих отговор и се наложи да я закупим от друго място. Исках да оставя едни около 128 лева в магазина на Fishing Mania но ......pike написа: така ми е любимо, питат, разпитват и накрая си го поръчат от друго място.
Наслука с новата макара.
Макарата ми трябваше за подарък, колега.Нямах никакво време да чакам и предположих, че ако я поръчам директно от вносителя ще стигне до мен по-бързо.Така и стана още на следващия ден беше в Пловдив.така ми е любимо, питат, разпитват и накрая си го поръчат от друго място
Това няма нищо общо с отношението ми към магазина на Мания-та.Ако направиш справка ще видиш, че съм Ваш редовен клиент и смятам да остана такъв, разбира се ако нямаш нещо против
- Pike
- Домакинът
- Мнения: 4543
- Регистриран на: Чет Дек 16, 2004 21:23
- Риболов: Спининг фен.
- Местоположение: София
- дал Браво: 4497 пъти
- получил Браво: 246 пъти
- Обратна връзка:
Моя грешка, признавам си.
Не винаги успявам да отговоря на всички ЛС-та, особено когато съм пращал ЛС-та за проблем с мейл адреса посочен в регистрацията, както се е случило при m65. В такива дни се изсипват сума ЛС-та от най-различни потребители и се случва да пропусна да отговоря на някое ЛС или на всички питания от ЛС.
В случаите, когато клиент бърза с пратката, винаги съм предлагал като вариант да си я поръча през вносителя или ако е от София да посети представителния магазин на съответния магазин.
А сега се залавям да търся сайт на Ryobi със снимки и описания, което се оказва малко трудно, явно макарите са им последна грижа и не са отразени в официалните им страници.
Не винаги успявам да отговоря на всички ЛС-та, особено когато съм пращал ЛС-та за проблем с мейл адреса посочен в регистрацията, както се е случило при m65. В такива дни се изсипват сума ЛС-та от най-различни потребители и се случва да пропусна да отговоря на някое ЛС или на всички питания от ЛС.
В случаите, когато клиент бърза с пратката, винаги съм предлагал като вариант да си я поръча през вносителя или ако е от София да посети представителния магазин на съответния магазин.
А сега се залавям да търся сайт на Ryobi със снимки и описания, което се оказва малко трудно, явно макарите са им последна грижа и не са отразени в официалните им страници.
- Pike
- Домакинът
- Мнения: 4543
- Регистриран на: Чет Дек 16, 2004 21:23
- Риболов: Спининг фен.
- Местоположение: София
- дал Браво: 4497 пъти
- получил Браво: 246 пъти
- Обратна връзка:
Открих най-различни, дори и такива на японски, но там нямаше нищо на английски
Все пак открих каквото ми трябваше в тези два сайта:
http://ryobifishing.en.hisupplier.com
http://ryobi-intl.com
Все пак открих каквото ми трябваше в тези два сайта:
http://ryobifishing.en.hisupplier.com
http://ryobi-intl.com