PARSUN??????
-
- Търговец
- Мнения: 16982
- Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 17:23
- Местоположение: Sofia
- дал Браво: 264 пъти
- получил Браво: 272 пъти
Re: PARSUN??????
От както изхвърлих Вихъри,Салюти и Ветероци,не съм имал никога проблем с двигател,не зависимо от марката му.Дърпам и пали,без да пипам нищо до продаването му.Но марките винаги са били ясни.
Не навивам никой за нищо...споделям,макар да зная,че всеки си прави каквото е решил.
Кел файда,че ще ми запомниш думите и след време,ще мислиш...."А бе оня от форума,беше прав".
Не навивам никой за нищо...споделям,макар да зная,че всеки си прави каквото е решил.
Кел файда,че ще ми запомниш думите и след време,ще мислиш...."А бе оня от форума,беше прав".
http://fishem.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
- promarine
- Търговец
- Мнения: 1074
- Регистриран на: Пон Май 11, 2009 19:24
- Риболов: Тролинг, джигинг и подводен
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 55 пъти
- получил Браво: 190 пъти
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Явно някои хора се лъжат и си вземат Парсън без гаранция защото е с 20-30 лв по-евтин от Genovo. В резултат на спестените 20-30 лв, заради някаква невероятна простотия от типа на лошо центрован карбуратор или карбуратор запушен с някакъв боклук правят лоша реклама на двигателите. Постоянно към мен и към сервизите с които работя се обръщат собственици на Парсън с подобни глупави проблеми или поради необходимост от някаква част - импелер, бобина и др.
Когато купувате двигател, изисквайте да го тестват пред вас. Трябва да пали лесно, да включва на скорост (предна и задна) и да работи равномерно на ниски обороти. Това, че един двигател не пали или гасне, съвсем не означава, че положението е безнадеждно. За последната година имам продадени около 120 двигателя и доста от тях не искаха да палят със заводските настройки. След центровка (а в няколко случая и почистване на карбуратор) всички без изключение стартират и работят безпроблемно.
Когато купувате двигател, изисквайте да го тестват пред вас. Трябва да пали лесно, да включва на скорост (предна и задна) и да работи равномерно на ниски обороти. Това, че един двигател не пали или гасне, съвсем не означава, че положението е безнадеждно. За последната година имам продадени около 120 двигателя и доста от тях не искаха да палят със заводските настройки. След центровка (а в няколко случая и почистване на карбуратор) всички без изключение стартират и работят безпроблемно.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря Апр 06, 2011 11:21
Re: PARSUN??????
колега promarine какво ще напишете по въпроса ,че си купих нов двигател 9.9 и три пъти за 1година идвах до Варна за смяна на бубина
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто Мар 11, 2014 12:00
- Риболов: carpfishing, trolling
- дал Браво: 1 път
Re: PARSUN??????
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Perhaps I should not have been a fisherman he thought, but that was the thing that I was born for !
Ernest Hemingway
Ernest Hemingway
- promarine
- Търговец
- Мнения: 1074
- Регистриран на: Пон Май 11, 2009 19:24
- Риболов: Тролинг, джигинг и подводен
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 55 пъти
- получил Браво: 190 пъти
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
По принцип аз не внасям и не предлагам моделите 9.9. Или двигателя не е купуван от мен или става дума за F9.8 (мисля, че имах преди три-четири години случай с един F9.8 продаден в Разград на който сменяхме два или три пъти бобината).marin_dosi написа:колега promarine какво ще напишете по въпроса ,че си купих нов двигател 9.9 и три пъти за 1 година идвах до Варна за смяна на бубина
Имали сме проблеми с бобини на F15 и F9.8 (най-вече от първите партиди получени двигатели), но не съм имал друг случай да сменяме бобина три пъти в рамките не на една а и на две години гаранция.
През последните две години забелязвам тенденция на намаляване на разходите ми за гаранционно обслужване въпреки все по-големия брой продадени двигатели, което не може да не ме радва.
Съжалявам, че явно не си имал късмет с двигателя. Надявам се, че поне винаги сме имали в наличност бобината, когато ти е трябвала.
-
- Мнения: 715
- Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:41
- Местоположение: Сливен
- дал Браво: 12 пъти
- получил Браво: 18 пъти
Re: PARSUN??????
Като казахте бобина та,преди 3 години се наложи по-спешност да сменим бобина на Парсун-15кс в Гърция.Шибнаха ни "само" с 300еврака
Кеф а?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Кеф а?
Hobie Mirage Outback
- promarine
- Търговец
- Мнения: 1074
- Регистриран на: Пон Май 11, 2009 19:24
- Риболов: Тролинг, джигинг и подводен
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 55 пъти
- получил Браво: 190 пъти
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Сериозно са ви одрусали. При нас щеше да ти струва 70.gogo26 написа:...Шибнаха ни "само" с 300еврака![]()
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 20:58
- Риболов: шарански на плувка, тролинг
- Местоположение: София / Димитровград
- дал Браво: 1 път
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Парсъна когато реши да заработи нормално не е чак толкова лош двигател, дори със сам човек в гуменяка може и да глисира, но проблема е, че не се знае кога ще откаже. Онзи ден на Сопот докато влачех го изгасих за минутка и после половин час го палих. Нещо му стана на карбуратора и не може да се изфорсира нормално. После се оправи от само себе си и заработи отново като истински двигател. Разликата с другите двигатели е в сигурността, затова греблата са задължителен аксесоар към него. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- tvardi6kiqt
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед Дек 06, 2009 23:29
- Местоположение: ТВЪРДИЦА,лятото на Жребеца
- получил Браво: 1 път
Re: PARSUN??????
Emo-83 написа:От както изхвърлих Вихъри,Салюти и Ветероци,не съм имал никога проблем с двигател,не зависимо от марката му.Дърпам и пали,без да пипам нищо до продаването му.Но марките винаги са били ясни.
Не навивам никой за нищо...споделям,макар да зная,че всеки си прави каквото е решил.
Кел файда,че ще ми запомниш думите и след време,ще мислиш...."А бе оня от форума,беше прав".
![Thumps up :tup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
![Thumps up :tup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
![Thumps up :tup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Дай на човекът огън и ще му е топло цял ден , запали човека , и ще му е топло до края на живота му.
- tvardi6kiqt
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед Дек 06, 2009 23:29
- Местоположение: ТВЪРДИЦА,лятото на Жребеца
- получил Браво: 1 път
Re: PARSUN??????
vlado1 написа:Парсъна когато реши да заработи нормално не е чак толкова лош двигател, дори със сам човек в гуменяка може и да глисира, но проблема е, че не се знае кога ще откаже. Онзи ден на Сопот докато влачех го изгасих за минутка и после половин час го палих. Нещо му стана на карбуратора и не може да се изфорсира нормално. После се оправи от само себе си и заработи отново като истински двигател. Разликата с другите двигатели е в сигурността, затова греблата са задължителен аксесоар към него.
Нямаш ли сигурност с този двигател - това не е твоят двигател , пък ако ще да ти е подарък или просто ти е паднал от небето
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Това , че си палил и после не искал е несериозно - това е проблем „ скапани китайски буклуци “
7 год. карах ямаха 4 коня , 2т , произв. 1986 год. - до преди няколко месеца и винаги съм бил сигурен в нея , сега е в гаража
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Thumps up :tup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Дай на човекът огън и ще му е топло цял ден , запали човека , и ще му е топло до края на живота му.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 20:58
- Риболов: шарански на плувка, тролинг
- Местоположение: София / Димитровград
- дал Браво: 1 път
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Не. Парсъна съм го взел докато събера пари за Yamaha F9.9 4Т, пък макар и втора ръка, какъвто бе първоначалния замисъл. Засега ще се опознаваме взаимно и сме длъжни да се изтърпим известно време. Успокояващото е, че е сравнително икономичен в сравнение с 9.9 и ако го караш на глисаж сам човек си е направо добре. Имам чувството че леко надхвърля обявените 5 к.с., защото как иначе ще изкарва на глисаж 3.60 м гуменяк! ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- Tedo
- Вносител
- Мнения: 2333
- Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 17:07
- Местоположение: София
- получил Браво: 7 пъти
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Защо да не изкарва на глисаж - ако си сам, няма проблем. Вече от няколко човека с 6кс (не парсън) чувам, че излизали на глисаж двама в лодката... Естествено не от тия по 130кг ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- promarine
- Търговец
- Мнения: 1074
- Регистриран на: Пон Май 11, 2009 19:24
- Риболов: Тролинг, джигинг и подводен
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 55 пъти
- получил Браво: 190 пъти
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
С новата 4-тактова шестица на Парсън/Женово двама човека по 70-80 кг излизат на глисаж (с надуваема лодка 3,30). Тя е с най-голям работен обем спрямо останалите марки.Tedo написа:Защо да не изкарва на глисаж - ако си сам, няма проблем. Вече от няколко човека с 6кс (не парсън) чувам, че излизали на глисаж двама в лодката... Естествено не от тия по 130кг
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 20:58
- Риболов: шарански на плувка, тролинг
- Местоположение: София / Димитровград
- дал Браво: 1 път
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Не знаех, че Парсън имат 6 к.с. двигател. Каква е разликата с 5 к.с.? Ако е само в карбуратора като при 4 и 5 к.с. съм склонен да инвестирам в нов карбуратор. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- promarine
- Търговец
- Мнения: 1074
- Регистриран на: Пон Май 11, 2009 19:24
- Риболов: Тролинг, джигинг и подводен
- Местоположение: Варна
- дал Браво: 55 пъти
- получил Браво: 190 пъти
- Обратна връзка:
Re: PARSUN??????
Това е изцяло различен двигател. F5 е с обем 112 см3 а F6 е 148 см3. В действителност F5 дори няма реално 5 к.с. докато F6 си е 6 к.с.vlado1 написа:Не знаех, че Парсън имат 6 к.с. двигател. Каква е разликата с 5 к.с.? Ако е само в карбуратора като при 4 и 5 к.с. съм склонен да инвестирам в нов карбуратор.