Докторче , много мнения ще чуеш но самата действителност и реалната нужда от хидрофоли са нещо съжсем различно .
Ще се опитам да обясня , пък който ме разбере - разбере ; който си го знае - не спори ; а който нищо не разбира ще пояне да философства .
Пускам ви ето това видео , то ще е подплатата на мойте обяснения .
Такаааа: Хидрофолите спомагат за рязко завиване и стабилност при висока скорост , демек приглушават паразитните движения на скорост , и противодействат накланянето на съдът в обратна от приплъзване посока.
Абстрахирайте се че давам за пример плоските лодки , но най вече там се използват .
На 2,14 минута от видеото се забелязва взимането на остър завой , това движение без хидрофоил - нема как да стане : Казано и доказано ( Дидо ги монтира на мойта лодка , и тя заспа
)
Отделно на 2,44мин. и 3,54 се забелязват планките , както и следата по водата от монтирането на ето тези ТРИМОВЕ
И въпреки болшенството екстри които се монтират , на 3,00 мин се забелязва как компенсират с телата си като се накланят .
Та в тоя ред от мисли всичко е с рекламна цел , въпреки че по време на огледа тези неща не се скиват ( нема да се излагат Я , все пак са се подготвили с друга лодка )
Дали ти трябват хидрофоли - ДА , ако при висока скорост забелязваш дисбаланс .
Дали ще ти падне скороста - на фона на 50 кс 3<4 км разлика - голема загуба на скорост НЕМА ЩО .
Относно категоричните съвети - всеки сам определя колко му е мил живота и как иска да се пребие , а максимално високата скорост се ползва много рядко .
Време е май за по висок клас кораб