Shimano Aero Technium 1200 XTA
Публикувано на: Чет Апр 26, 2018 8:23
Здравейте,
На вашето внимание искам да представя един проект свързан с едни макари на SHIMANO.
Shimano Aero Technium 1200 XTA
Тези макари са на едни от добрите ни състезатели, в шаранджииския риболов.
Пристигнаха при мен, за цялостна профилактика.
Самите младежи споделиха, че са ги смазали от ползване и никога не са ги пазили
Като оплакване единствено беше появил се в последствие шум, на една от бройките.
В последствие се оказа, че са били отваряни от колега, за профилактика и единия страничен капак не беше затегнат докрай. От там следва неправилно зацепване на предавката и износване на зъбите
Отделно при обслужването на аванса, шайбите не бяха подредени правилно и от там следва триене на капачката в металната шайба(неправилната) докато се развива аванса и от там белези
От фирмата производител, бяха изпипали всеки един детайл до съвършенство, без компромис в материали и качество. Болтовете са с метрична резба и лепило, което трябва да бъде нагрято (от на жена ми сешоара) за да бъдат отвити, без да бъде наранена резбата!!
Именно по тези болтове, разбирам докъде е отваряна макарата преди
Този модел се води със супер бавна осцилация на шпулата и самия механизъм е доста сложен и прецизен и трябва да се внимава доста!
Този модел е бил доста иновативен за времето си. Единствено решението на производителя да сложат двата лагера на короната от едната страна, не ми допада. По този начин дръжката има само едно положение и не може да бъде прехвърлена от другата страна, ако на човек му е по-удобно да върти с дясната ръка.
Отделно външните лагери бяха разбити и шумни. Макарите са потапяни систематично заради плетените влакна и се наложи проблемните лагери да бъдат заменени с нови неръждаеми такива.
След обслужване 3 от 4 са като нови, а на бройката с наранените зъби значително и намаля шума, но както всички знаем при „издухан“ двигател, каквито и добавки да сложим не става нов. Ще продължи да работи и в това си състояние още дълги години, но усещането при въртене си остава Единственият вариант е да се поръчат нови зъбни колела за модела и да се заменят и така комплекта ще на 100%функционален.
Надявам се четивото да ви хареса и за в бъдеще мога да кача и още такива проекти.
Поздрави и наслука през новия сезон.
На вашето внимание искам да представя един проект свързан с едни макари на SHIMANO.
Shimano Aero Technium 1200 XTA
Тези макари са на едни от добрите ни състезатели, в шаранджииския риболов.
Пристигнаха при мен, за цялостна профилактика.
Самите младежи споделиха, че са ги смазали от ползване и никога не са ги пазили
Като оплакване единствено беше появил се в последствие шум, на една от бройките.
В последствие се оказа, че са били отваряни от колега, за профилактика и единия страничен капак не беше затегнат докрай. От там следва неправилно зацепване на предавката и износване на зъбите
Отделно при обслужването на аванса, шайбите не бяха подредени правилно и от там следва триене на капачката в металната шайба(неправилната) докато се развива аванса и от там белези
От фирмата производител, бяха изпипали всеки един детайл до съвършенство, без компромис в материали и качество. Болтовете са с метрична резба и лепило, което трябва да бъде нагрято (от на жена ми сешоара) за да бъдат отвити, без да бъде наранена резбата!!
Именно по тези болтове, разбирам докъде е отваряна макарата преди
Този модел се води със супер бавна осцилация на шпулата и самия механизъм е доста сложен и прецизен и трябва да се внимава доста!
Този модел е бил доста иновативен за времето си. Единствено решението на производителя да сложат двата лагера на короната от едната страна, не ми допада. По този начин дръжката има само едно положение и не може да бъде прехвърлена от другата страна, ако на човек му е по-удобно да върти с дясната ръка.
Отделно външните лагери бяха разбити и шумни. Макарите са потапяни систематично заради плетените влакна и се наложи проблемните лагери да бъдат заменени с нови неръждаеми такива.
След обслужване 3 от 4 са като нови, а на бройката с наранените зъби значително и намаля шума, но както всички знаем при „издухан“ двигател, каквито и добавки да сложим не става нов. Ще продължи да работи и в това си състояние още дълги години, но усещането при въртене си остава Единственият вариант е да се поръчат нови зъбни колела за модела и да се заменят и така комплекта ще на 100%функционален.
Надявам се четивото да ви хареса и за в бъдеще мога да кача и още такива проекти.
Поздрави и наслука през новия сезон.