Страница 1 от 1
Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Сря Фев 17, 2021 6:55
от Д-р Флекс
Здравейте! Търся надежен сервиз, където да обслужат едно Сузуки 2,5 4T, ще съм признателен за препоръки от колеги с подобни двигатели!
Re: Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Сря Фев 17, 2021 18:10
от muns61
Обслужването е елементарно, на колко часа е мотора?
Re: Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Сря Фев 17, 2021 20:29
от Д-р Флекс
Не е толкова елементарно. След редовно обслужване в един популярен сервиз, някакси е проникнало масло в резервоара и се е задръстила дюзата, двигателят работи само на смукач, иначе гасне мигновено. Искам това да се провери, и отстрани.
Забележка: двигателят се съхранява постоянно на стенд и се транспортира стриктно съгласно изискванията; не е падал, не е обръщан с главата надолу и пр. Маслото е попаднало в горивото или при зареждане (с може би нередовно гориво от иначе съвсем редовните Ромпетрол), или по време на сервизирането, или и аз не знам вече как. Затова искам да намеря сервиз, където да знаят какво правят, и където носят отговорност за действията си, да открият какъв е проблема и да го отстранят.
Re: Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Чет Фев 18, 2021 15:24
от muns61
Едва ли е от масло. Ако е попаднало, да е минало и заминало. Най-вероятно е някакво механично запушване в карбуратора.
За съжаление, човек трябва сам да си върши работата, за да е сигурен , че всичко е както трябва. Казвам това на база 30-годишен опит в ремонта на автомобили, включително карбуратори...
Бих започнал от филтърчето на бензина.
Re: Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Съб Фев 20, 2021 11:25
от трапера
Re: Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Съб Фев 20, 2021 17:56
от muns61
Re: Сервиз на извънбордови Сузуки - къде в София?
Публикувано на: Чет Фев 25, 2021 14:20
от lubobg
Масло в карбуратора не е кой знае какво.
Моя мотор е обръщан новремето по грешка.Развиват се свещите и дърпаш наколко пъти въжето.Маслото от цилиндлите отиде направо на стената
.
После го избърсваш добре и сваляш карбуратора.И той се промива и се слага обратно.
Наливаш новото масло и вече 7-8 години от тази случка няма никакви последствия.
Така както е написано че работи само на смукач едва ли е горивния филтър ,но не е кой знае какво да го смениш.
Има спрейове за карбуратори и не са скъпи ,и ако пак не се оправи трябва да се чисти във ваничка с ултразвук.
Марката тука е без значение.
Карбуратора си е карбуратор.
В Плевен бих те насочил.За Софето колегите да кажат.