Поводи за щука

Форум за спининговия риболов, чиито любезни домакини са майсторите от “Старите видри”.
Kristian Gavrailov
Мнения: 5
Регистриран на: Нед Юни 19, 2022 22:48
дал Браво: 2 пъти

Поводи за щука

Мнение от Kristian Gavrailov »

Аз съм начинаещ в спининг риболова на щука и въпросът ми е - какви поводи използвате за щука.
Аватар
Д-р Флекс
Мнения: 8722
Регистриран на: Чет Дек 03, 2009 17:56
Местоположение: София
дал Браво: 1378 пъти
получил Браво: 423 пъти

Re: Поводи за щука

Мнение от Д-р Флекс »

И за начинаещи, и за напреднали, препоръчително е използването предимно на метални поводи. Майсторите ползват основно флуорокарбон :D

А повече за поводите при риболова на щука можеш да прочетеш в специализираната тема, която ще намериш в архива на този подфорум.
Аватар
Димитър Тодоров
Мнения: 5652
Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 19:48
Местоположение: Силистра, на Дунав
дал Браво: 549 пъти
получил Браво: 1049 пъти

Re: Поводи за щука

Мнение от Димитър Тодоров »

При моя приятел Петьо във www.vuk.bg вече има поводи-струни на Фанатик.

С флуорокарбон за начинаещ ще е малко тегаво да се занимава, ако имаш желание, пиши тук-
ще разясня. Може и прости китайски поводи (от зелените) да ползваш,ако има гладни щуки наоколо -
ще клъвнат. Работата стана,че няма щуки, а поводи има в излишък. :roll: :lol:
И не забравяй-ние не ловим риби.Ние,всъщност,ловим себе си..

Stay focused !
Kristian Gavrailov
Мнения: 5
Регистриран на: Нед Юни 19, 2022 22:48
дал Браво: 2 пъти

Re: Поводи за щука

Мнение от Kristian Gavrailov »

Ако може да ми разясните напишете под поста относно флуорокарбоновите поводи. Аз мисля че щуката ги гризе и къса.
За гъби
Мнения: 36
Регистриран на: Съб Фев 11, 2017 8:39
Риболов: "мешана скара"
Местоположение: гр.Русе
получил Браво: 10 пъти

Re: Поводи за щука

Мнение от За гъби »

Kristian Gavrailov написа: Пон Авг 15, 2022 13:46 Ако може да ми разясните напишете под поста относно флуорокарбоновите поводи. Аз мисля че щуката ги гризе и къса.