От 01.01.2006 г. във Fishing Mania Shop стартира програма "Лоялен клиент" за стимулиране на редовните клиенти на магазина.
Програмата предвижда различни отстъпки в зависимост от сумите, за които сте закупили такъми от Fishing Mania Shop.
За целта всеки потребител ще има профил, където ще бъдат нанасяни сумите от поръчките, като те ще се натрупват и в зависимост от общата сума ще получавате различна отстъпка.
Системата е готова и ви позволява да:
- след логин в магазина ви се калкулира съответната отстъпка, която ползвате
- редактиране на профила ви
- предварително задаване на адреси за доставка с цел бързо и лесно попълване на формуляра за доставка
- следене на баланса на изразходваните от вас суми
- история на поръчките
- и други
Регистрацията във Fishing Mania Shop не е задължителна, а на клиентите, които пазаруват без регистрация, ние им генерираме служебна такава, в която записваме баланса при всяка поръчка, съответно и се получават пак същите остстъпки.
Отстъпките по програма "Лоялен клиент" са:
- за баланс от 200 до 400 лв. - 5% отстъпка
- за баланс от 400 до 800 лв. - 8% отстъпка
- за баланс над 800 лв. - 10% отстъпка
Благодаря за вниманието и успешна 2006 година.
Програма "Лоялен клиент"
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
Това е много готинка идея.В един от тукашните магазини го има това и ми е много удобно ако сам забравил какво имам в куфара просто да отида на касата,да си продиктувам телефонния номер и те ми казват какво сам си купувал.Следят ме значииииии и ми се налага само от тях да купувам като забравям.
Готино е,че ми имат и адреса и на всяко намаление което имат в магазина ми го обавяват с писмо по пощата.Преди 3 месеца взех,че се премести на 3 преки от магазинчето и..............незнам как ще я карам.Кофти е в началото докато натрупам начален капитал-после е лесно,а и решиш ли да подновяваш някои неща е много удобно.Купуваш въдица и макара и блесните ти излизат без $$$$$$.Е те точно затова карам 27 годишна кола.Не ги е срам значи,ползват това,че са ми слаби ангелите.
Готино е,че ми имат и адреса и на всяко намаление което имат в магазина ми го обавяват с писмо по пощата.Преди 3 месеца взех,че се премести на 3 преки от магазинчето и..............незнам как ще я карам.Кофти е в началото докато натрупам начален капитал-после е лесно,а и решиш ли да подновяваш някои неща е много удобно.Купуваш въдица и макара и блесните ти излизат без $$$$$$.Е те точно затова карам 27 годишна кола.Не ги е срам значи,ползват това,че са ми слаби ангелите.
Go BIG or Go Home!
- Pike
- Домакинът
- Мнения: 4543
- Регистриран на: Чет Дек 16, 2004 21:23
- Риболов: Спининг фен.
- Местоположение: София
- дал Браво: 4516 пъти
- получил Браво: 246 пъти
- Обратна връзка:
Re: Програма "Лоялен клиент"
Актуализация на праговете, при които се получават отстъпки: *
- за баланс от 150 до 250 лв. - 5% отстъпка
- за баланс от 250 до 450 лв. - 8% отстъпка
- за баланс над 450 лв. - 10% отстъпка
Какво е различното и хубавото на нашата програма "Лоялен клиент"?
Веднъж хванете ли някоя от отстъпките, тя е валидна за всяка ваша следваща поръчка, независимо от стойността й.
Пример: имате баланс от 320 лв., за което ползвате отстъпка от 8%. Правите нова поръчка за 47 лв. и получавате 8% отстъпка и за нея. Минете ли прага от 450 лв., отстъпката ви става 10% и ще ги получавате при всяка следваща поръчка, независимо от стойността й.
* отстъпките не важат за продукти, които са в промоция и за продукти на марките Allroundmarin, Haswing, Intex, Kolibri, SAGE, Tohamaran!
- за баланс от 150 до 250 лв. - 5% отстъпка
- за баланс от 250 до 450 лв. - 8% отстъпка
- за баланс над 450 лв. - 10% отстъпка
Какво е различното и хубавото на нашата програма "Лоялен клиент"?
Веднъж хванете ли някоя от отстъпките, тя е валидна за всяка ваша следваща поръчка, независимо от стойността й.
Пример: имате баланс от 320 лв., за което ползвате отстъпка от 8%. Правите нова поръчка за 47 лв. и получавате 8% отстъпка и за нея. Минете ли прага от 450 лв., отстъпката ви става 10% и ще ги получавате при всяка следваща поръчка, независимо от стойността й.
* отстъпките не важат за продукти, които са в промоция и за продукти на марките Allroundmarin, Haswing, Intex, Kolibri, SAGE, Tohamaran!
- koki
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 19:01
- Местоположение: Кърджали
- дал Браво: 19 пъти
- получил Браво: 3 пъти
Re: Програма "Лоялен клиент"
Програмата за лоялен клиент работи много добре, дори когато не е пазарувано от магазина с години ...
Освен това след скрит дефект на стока, същата беше заменена много бързо !
Магазина е с много добро обслужване , препоръчвам
Поздрави,
Калин
Освен това след скрит дефект на стока, същата беше заменена много бързо !
Магазина е с много добро обслужване , препоръчвам
Поздрави,
Калин