Старта беше даден от : http://forum.fishing-mania.com/viewtopic.php?t=34009 .
Трети сезон се каня да коригирам една конструктивна недомислица на двигателя, няма контролна струя вода, гарантираща нормалното му охлаждане. Тази година производителя ме изпревари с едно неособено остроумно решение, има ревизионен отвор, но той се намира не след двигателя, а между водната помпа и двигателя. За това от там винаги тече студена вода.
Един пример:
Това Suzuki не е мотор за глисиране, а за тролене, кара се бавно. При износване на гумения елемент на помпата дебита ще е недостатъчен, в един момент водата няма да стигне до двигателя, но през контролния отвор ще пикае, защото той е по ниско. Така ще се получи заблуждаваща информация със неприятни /финансови/ последици .
Като начало бях решил да завия едно БОЛТЧЕ за обезвъздушаване на автомобилни спирачни системи, от него едно маркуче и водата е извън мотора.
Първо падна СТАРТЕРА , след него КАПАКА НА ТЕРМОСТАТА, и стигнах до ЦЕЛТА . И тук .... гррррреда, стените са много тънки, направата на резба е невъзможна.
Минавам на вариант 2 , със два КУХИ НИТА , единия 6мм. , другия 4мм.
Коригирам вътрешния диаметър на по дебелия нит от 3.8 на 4мм. Получи се ТАЗИ сглобка. След това пилене по главите на нитовете докато паснаха идеално на повърхностите, малко червен автосиликон, с клещите щтррррак ... и готово . Отвътре капака изглежда ТАКА, ето го и ОТВЪН . Затворих капака на термостата със силикон, набих му МАРКУЧ за проба , ето го и РЕЗУЛТАТА .
Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
-
- Търговец
- Мнения: 16982
- Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 17:23
- Местоположение: Sofia
- дал Браво: 264 пъти
- получил Браво: 272 пъти
Браво Сампо.....ти си ебати пича.Изкефи ме много,а на клипчето си направо артист.
http://fishem.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
Ех,рибо рибо-какво да правя,като съм се родил рибар,а ти риба!
-
- Мнения: 550
- Регистриран на: Нед Окт 08, 2006 19:52
- Местоположение: повечето време У лодката
- получил Браво: 1 път
- GREEN BUG
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Чет Фев 17, 2005 17:06
- Местоположение: Русе
- получил Браво: 74 пъти
Супер си го направил,ма ако собствека е с "две леви ръце"?
Една здачка-закачка-къде да се изкара струята,за най-добър визуален контрол.
Питам поради следната случка-вчера когато вдигнах двигателя над водата видях,че около торпедото се е прилепила найлонова кесия ,за щастие беше малка и не беше успяла да запуши отворите за засмукване на вода.Аз доста често хвърлям по един поглед на контролната струя,но при мен е малко неудобно-тя се намира точно зад мен.Най-лесно и видно ще е да се насочи нагоре-като джет,но не е приятно да те мокри,особено сега.
Я давайте идеи и да видим какво ще измислим.
Една здачка-закачка-къде да се изкара струята,за най-добър визуален контрол.
Питам поради следната случка-вчера когато вдигнах двигателя над водата видях,че около торпедото се е прилепила найлонова кесия ,за щастие беше малка и не беше успяла да запуши отворите за засмукване на вода.Аз доста често хвърлям по един поглед на контролната струя,но при мен е малко неудобно-тя се намира точно зад мен.Най-лесно и видно ще е да се насочи нагоре-като джет,но не е приятно да те мокри,особено сега.
Я давайте идеи и да видим какво ще измислим.
Човешката неблагодарност е повсеместна,за сметка на това-нелечима.
- Tedo
- Вносител
- Мнения: 2333
- Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 17:07
- Местоположение: София
- получил Браво: 7 пъти
- Обратна връзка:
не виждам разлика левичар-десничар... двигателя се кара еднакво лесно и с двете ръце... аз не съм левичар, но 99% сядам отдясно и управлявам с лявата ръка... поже ръчката е по-близо до левия борд и не е удобно по-остро завиване надясно, ако си седнал на левия борд...
а пък най-удобно се кара седнал на това място
а пък най-удобно се кара седнал на това място
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 9:16
- Риболов: Тролинг
- Местоположение: София
- дал Браво: 3 пъти
- получил Браво: 13 пъти
Да, ама там на белия стол най лесно се напуквали петичките на кормчията, та требе да ги маже с антипукопетин .Tedo написа:...а пък най-удобно се кара седнал на това място ...
Днес пробвах в завършен вид моторчето, но ми се види малко обилна струята за празен ход, дюзата /кух нит/ е с D/вътр/ = 2мм. и ще трябва да се приплеска, че фурга като цигански ..й . Ето го :
http://vbox7.com/play:792409cb
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: Чет Апр 10, 2008 22:42
- Риболов: УЛ/Л спининг
- Местоположение: София
- дал Браво: 2 пъти
Може да съм в голяма грешка, но...не ми е ясно водата нагнетена от помпата би трябвало да се повърти из каналите направени за целта, да отнеме топлина и след това да се оттече...тази пробка, която е монтирана там не прави ли изтичането на водата преимуществено от там преди тя/водата/ да е минала по каналите и да е охладила мотора? По-просто казано водата не се ли движи по пътя на най-малкото съпротивление, май при газовете е по-изразено това явление, но все пак... Дали е помислено за това?
Нямам двигател и не ми е много ясно устройството му реално.
Наслука!
Нямам двигател и не ми е много ясно устройството му реално.
Наслука!