Магазинът на ABU GARCIA - бойкот!
-
- Мнения: 16627
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 21:17
- Риболов: пуристки
- Местоположение: гАбРоВо
- дал Браво: 415 пъти
- получил Браво: 923 пъти
- Обратна връзка:
E, наистина е кофи, но вярвам, че на колегата в крайна сметка ще бъде възмезден. Аз лично като си купих от там Мичел 308Х Pro хората бяха много любезни - извадиха ми няколко броя да си избера, въртах ги , човърках ги, сигурно половин час, бяха много търпеливи. Да не говорим , че предварително ми изпртиха каталозите в Габрово за да се запозная с продуктите.
Е вярно, че не съм ловил още с Мичела, но корда си навих и нямам проблеми. Кордата стои на съвсем лек конус, но е пренебрежимо, а и постепенно се намества, както съм забелязал при макарите на Мичел.
Дано въпроса се разреши цивилизовано, що се отнася до луфта на ролката на бигела , това си е фабричен дефект. На мен лично ми направи впечатление, че всички макари на Абу въртят някак тежко, това го усетих дори и на Cardinal 600 CD
Е вярно, че не съм ловил още с Мичела, но корда си навих и нямам проблеми. Кордата стои на съвсем лек конус, но е пренебрежимо, а и постепенно се намества, както съм забелязал при макарите на Мичел.
Дано въпроса се разреши цивилизовано, що се отнася до луфта на ролката на бигела , това си е фабричен дефект. На мен лично ми направи впечатление, че всички макари на Абу въртят някак тежко, това го усетих дори и на Cardinal 600 CD
БОКА НА УЛЪТО.
"Огин да я попари тая пастръва, що светли умове обърка и бастиса" Bate Raiko
СТАРИ ВИДРИ
"Огин да я попари тая пастръва, що светли умове обърка и бастиса" Bate Raiko
СТАРИ ВИДРИ
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
Крис тоя номер го правят не само Българи.Мното от тия тарикати тук минават по тая схема за какво ли не-инструменти,дрехи,техника.......но се купува от големи и реномирани магазини в които знаеш,че при връщане няма и 1 въпрос да ти зададат.Всички ще ти върнат парите,но повечето няма и да те питат защо и какво,а и в много от магазините има специялна каса за връщане на стоки-същата като тая на която плащаш,но ваври обратния процес,ти им даваш стоката,а те броят парите обратно.Аз мога да дам много примери с какви ли не стоки с които се бях набутвал поради незнание или мързел да си потърся кое и къде си заслужава да се купува.
Дано влезят в час и да се отнасят с клиентите си така,както са обслужили Мунчо,ако не и по-добре.На редовни клиети тук им свалят шапка и никoй и на ум не му идва да се заяжда или прави на интересен.
На нас лично ни пращат каталози всеки 2-3 месеца,дати на разпродажби и стоките с цените..........имат ме в системата си какво сам си купувал от тях,кога,на какви цени,колко както и адреса ми с телефонния номер........и винаги ме държат в течение какво ново имат и кое е намалено.
Мога да изброявам много примери на свестни и не толкова съвестнi продавачи,но ще е тежка темата.Като пример само ще дам един случаи които е показателен защо се прави всичко това тук.
Един от пичовете във тукашния форум пусна въпрос коя макара е най-добре за риболов на голяма тyна в Мekcikaнско.Получи около 70 различни одговора в продължение на 30+ дни и всеки си имаше собствено мнение по въпроса та му се наложи да прекара в магазина около 2-3 часа.На 2 час идва един и го пита какво толкова ще лови и какво рови,а не си избере нещо,да го плаща и да си ходи.Пита съвсем любезно и с право-отиваш,плащаш и ако не те кефи връщаш на другия ден-няма какво да губиш 3 часа в ровене,но това е при положение,че ще ги ловиш тук,а не на 15 дневен риболовен излет с кораб,при който може да ти скъса нервите някои болкук.
Е нашия му обяснил на кратко за какво иде реч,ония се плесва по челото и го пита случайно не е ли човека,който е събирал информация от едикои си форум.Чете значи и продавача,а не само шефа му.Нашия потвърдил и в следващия 1 час му се наложило да превърти всички възможни макари и модели,които ги имат в магазина и беше СТРАШНО доволен от обслужването.
Я си представете какво би последвало ако се беше изцепил ония \"КВО ТОЛКО ГЛЕДАШ БЕ,ПЛАЩАЙ И ТОГАВА Я ВЪРТИ,КВО МИ ВИСИШ ТУК\".
Аз пак ще го кажа-тук сам регистриран като Българина и никoй до сега,който ме е попитал в магазина от къде сам,не се е заял нещо или не ми е направил забележка за каквото и да било.А ми каже някои нещо,а се разсмърдях яко из форума.После няма да казвам какви телефонни обаждания ги чака,какви емейли,коментари,базици,бойкоти.....
Много хора във форумите са си регистрирани с имената на магазина и можеш да ги питаш директно за какво ли не и никoй не му идва на ум да се бъзика,да не споменавам,че на подписа под всеки пост които излиза им пише с какво се занимават или каква е професията им.Под моя тук пише НЕМА ЛАБАВО,защото на никoй няма да му потрябва електричар,kapitan,механик.....но тук е различно-ако ми трябцва адвокат,бояжия,тахиметров шофьор.....мога да си го намеря и да си го поразпитам за въпросите които ме интересуват.
В манията са по тоя начин АВОН,а и Алеко до някъде,но никъде не съм срещнал магазинер или представител на magazin-те или не четат тук или не им пука какво се пише,което МАЙ не е добре за бизнеса им.
Като знам колко дълго стана и как ще ви се наложи да го четете на пияна глава ми става съвестно,но пак може на някои търговец да му светне защо са тия форуми и как може да са му полезни за бизнеса.
Весела нова година на всички достигнали до края на поста ми.
Дано влезят в час и да се отнасят с клиентите си така,както са обслужили Мунчо,ако не и по-добре.На редовни клиети тук им свалят шапка и никoй и на ум не му идва да се заяжда или прави на интересен.
На нас лично ни пращат каталози всеки 2-3 месеца,дати на разпродажби и стоките с цените..........имат ме в системата си какво сам си купувал от тях,кога,на какви цени,колко както и адреса ми с телефонния номер........и винаги ме държат в течение какво ново имат и кое е намалено.
Мога да изброявам много примери на свестни и не толкова съвестнi продавачи,но ще е тежка темата.Като пример само ще дам един случаи които е показателен защо се прави всичко това тук.
Един от пичовете във тукашния форум пусна въпрос коя макара е най-добре за риболов на голяма тyна в Мekcikaнско.Получи около 70 различни одговора в продължение на 30+ дни и всеки си имаше собствено мнение по въпроса та му се наложи да прекара в магазина около 2-3 часа.На 2 час идва един и го пита какво толкова ще лови и какво рови,а не си избере нещо,да го плаща и да си ходи.Пита съвсем любезно и с право-отиваш,плащаш и ако не те кефи връщаш на другия ден-няма какво да губиш 3 часа в ровене,но това е при положение,че ще ги ловиш тук,а не на 15 дневен риболовен излет с кораб,при който може да ти скъса нервите някои болкук.
Е нашия му обяснил на кратко за какво иде реч,ония се плесва по челото и го пита случайно не е ли човека,който е събирал информация от едикои си форум.Чете значи и продавача,а не само шефа му.Нашия потвърдил и в следващия 1 час му се наложило да превърти всички възможни макари и модели,които ги имат в магазина и беше СТРАШНО доволен от обслужването.
Я си представете какво би последвало ако се беше изцепил ония \"КВО ТОЛКО ГЛЕДАШ БЕ,ПЛАЩАЙ И ТОГАВА Я ВЪРТИ,КВО МИ ВИСИШ ТУК\".
Аз пак ще го кажа-тук сам регистриран като Българина и никoй до сега,който ме е попитал в магазина от къде сам,не се е заял нещо или не ми е направил забележка за каквото и да било.А ми каже някои нещо,а се разсмърдях яко из форума.После няма да казвам какви телефонни обаждания ги чака,какви емейли,коментари,базици,бойкоти.....
Много хора във форумите са си регистрирани с имената на магазина и можеш да ги питаш директно за какво ли не и никoй не му идва на ум да се бъзика,да не споменавам,че на подписа под всеки пост които излиза им пише с какво се занимават или каква е професията им.Под моя тук пише НЕМА ЛАБАВО,защото на никoй няма да му потрябва електричар,kapitan,механик.....но тук е различно-ако ми трябцва адвокат,бояжия,тахиметров шофьор.....мога да си го намеря и да си го поразпитам за въпросите които ме интересуват.
В манията са по тоя начин АВОН,а и Алеко до някъде,но никъде не съм срещнал магазинер или представител на magazin-те или не четат тук или не им пука какво се пише,което МАЙ не е добре за бизнеса им.
Като знам колко дълго стана и как ще ви се наложи да го четете на пияна глава ми става съвестно,но пак може на някои търговец да му светне защо са тия форуми и как може да са му полезни за бизнеса.
Весела нова година на всички достигнали до края на поста ми.
Go BIG or Go Home!
-
- Мнения: 4833
- Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 2:29
- Местоположение: San Diego CA
- получил Браво: 8 пъти
Ма ти верно си побесня да знайш,2 минути преди гърмежа си бил тук,а и 18 минути след новата година четеш разни дивотии дето ги пиша като набера скорост.Я да грабваш бутилката и да хвърляш мишката на компа,че няма да ти върви рибата през новата година.Живи и здрави на всички,а търговците да ги сърби гъза по това време ако не слушкат.
Go BIG or Go Home!
Пилотеее! Жив и здрав да си че си ми опора! Като благодарност искам да ти покажа едно изображение което пазя отдавна за теб! Имам приятелчета тук - там, и получих вътрешна информация. Крака ти за софтуера на бордовия компютър не е читав. Защитата на разработчика на софтуера е Джелезна. Крака работи само 1 месец. Вземи мерки. Честита нова година и никога да не изпадаш в тази ситуация!Pilot написа:Мдааа....все някой някога трябваше да Ви го каже това !Lubo написа: ....
Напълно подкрепям Lubo и PENN и одобрявам изцяло всяка тяхна дума, казана по случая !
!
!
-
- Мнения: 3924
- Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 11:49
- Риболов: с муха и шнур
- Местоположение: София
- дал Браво: 426 пъти
- получил Браво: 491 пъти
- Обратна връзка:
Нема се пуашиш пилоте.Дали с планшета или uns'a все ша докреташ до летището.А като влезеш в зоната вече ще се оправиш,щото си учил да караш самолет и на ръка (за разлика от новоучените ти коуеги)Pilot написа:....Баси....са ше сънувам кошмари цела нощ....
П.С.Много здраве и берекет през новата година!
Успехи!
Направо се учудвам на такова отношение. Доколкото знам там консултант е Ицо Георгиев (който спечели шаранджииското състезание на Овчарица тази година), а той винаги е бил много коректен към клиентите си. Ходил съм и в предишния магазин, в който работеше(Сирена), и в този, и никога не съм имал поводи за оплакване. Но знае ли човек. Дано се реши проблема по-скоро.