"CANDY"...-от Технополис...-никога повече!"

Разправят, че не всичко било риболов.
Аватар
Валери
Мнения: 353
Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 9:09
получил Браво: 1 път

"CANDY"...-от Технополис...-никога повече!"

Мнение от Валери »

Здравейте!Пускам тази тема тук за да разкажа за моя случай,може да е от полза все пак на някой...По принцип съм фен на марката"Candy",и за това след пералнята от тази марка си купих и съдомиялна с 3 годинигаранция,която гаранция си излезе най-обикновенна лъжа,да не казвам заблуда на клиента...В края на май се развали дръжката на машината,трябвало да се поръчва в Италия,не се покривало от гаранцията и така.Аз казах-"ОК"-поръчвайте я аз ще си я платя,така или иначе да се оправят нещата.И това беше всичко-ни вопъл,ни стон,дето е казал човекът.В интерес на истината след 20-на дни се обадиха от Технополис/за мен е с малка буква отпред/и попитаха дали всичко е в ред.Разбраха от мен ,че нищо не е направено и дотам,дето се вика-отбиха номера,поне така се оказа накрая....Както се досещате-отново ходения от моя страна няколко пъти,все казват ще се обадим,ще видим какво може да се направи.Аз,разбира се мога да намеря кой да я оправи,но това означава автоматично да загубя останалата част от срока на гаранцията-знам,че и от Технополис искат да е така,убеден съм.Знам също,че най-много да им пръдна на дядовият,но поне и други хора да разберът,да не изгорят като мен...,гледам много реклами са нацъкали навсякъде,че и подаръци дават.Практически,както му казах на един от няколкото зам-управители в Пловдив на тази фирма-те продават продукт,на който не могат да осигурят поддръжка откъм резервни части,а иначе "дават" 3 години гаранция :lol: :lol: :lol: .Аз съм си решил за себе си-ясно е,че вече нищо няма да купя от там,все с търсене всичко се намира и ще е поне от фирма имаща собствен сервиз...Всеки ден се срещам с хора,имащи, и най-важното:умеещи да правят пари,решил съм си ,а и знам как,да им 'подметна" за моя случай-на колкото хора бъда полезен-все ще е от полза,нали.Малко дълго се получи,дано да не съм досадил много...Поздрави!
Не можеш да дадеш повече дни на живота си,но можеш да дадеш повече живот на дните си!
Аватар
баш майстора
Мнения: 5975
Регистриран на: Вто Юли 08, 2008 16:24
Риболов: Online
Местоположение: София
дал Браво: 1707 пъти
получил Браво: 1992 пъти

Мнение от баш майстора »

"Няма риба в реката, само пъстърва, откакто се появи тя и изяде всичката друга риба..."
Аватар
krasimir
Мнения: 3432
Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 13:08
Местоположение: Стара Загора / София
дал Браво: 1 път
получил Браво: 4 пъти

Мнение от krasimir »

Да, мисля че от край време имат проблем с рекламациите Технополис и Метро, а Техномаркет... хмм, всъщност дали не са една и съща верига с Технополис... но уш едни промоции, едни примамливи цени, брошурки, после се извъртат като фурнаджийски лопати. :twisted:
Аватар
esox hunter
Мнения: 1125
Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 11:01
Местоположение: София
получил Браво: 2 пъти

Re: "CANDY"...-от Технополис...-никога повече!&quo

Мнение от esox hunter »

Валери написа:Здравейте!Пускам тази тема тук за да разкажа за моя случай...
Кофти случка колега..."Гаранция Франция" дет се вика :?

Ти не се отказвай обаче подай си жалба тук http://www.kzp.bg/

Виж тук разни съвети: http://archives.potrebitel.bg/
и тук http://pavelkarlev.com/

Успех!
lubobg
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 17:15
Местоположение: Плевен
получил Браво: 47 пъти

Мнение от lubobg »

Проблема според мен не е в марката, нито това от къде е купена.
В Плевен специално сервиза на почти всички марки бяла техника е при една фирма.
Так че каквото и от където да си купиш все до тях опираш ако има проблем.
И аз тази година се вкарах в някакъв филм с гаранционна пералня Уърлпуул.Преди време пак имахме проблеми с резервна част за бойлер Аристон.
Явно не само в Плевен сервизното обслужване е на ниво. :roll:
Аватар
баш майстора
Мнения: 5975
Регистриран на: Вто Юли 08, 2008 16:24
Риболов: Online
Местоположение: София
дал Браво: 1707 пъти
получил Браво: 1992 пъти

Мнение от баш майстора »

пичове
вижте хубаво линка който съм дал по горе
не е работа на купувача да се занимава със сервизи!!!
дефектиралата стока се връща на продавача и той я носи в сервиза
има си и срокове в който трябва да се осъществи ремонта
ако не спазят срока заменят, връщат пари и т.н.
"Няма риба в реката, само пъстърва, откакто се появи тя и изяде всичката друга риба..."
lubobg
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 17:15
Местоположение: Плевен
получил Браво: 47 пъти

Мнение от lubobg »

Това е много хубаво колега,
но този 30 дневен срок какво значи:Да им върна дефектиралия електроуред.
Едва ли някой може да изкара един месец без бойлер ,пералня или хладилник примерно.
Търсят се по -бързи варианти .
Аватар
баш майстора
Мнения: 5975
Регистриран на: Вто Юли 08, 2008 16:24
Риболов: Online
Местоположение: София
дал Браво: 1707 пъти
получил Браво: 1992 пъти

Мнение от баш майстора »

кво ще правиш без въпросния уред през срока на ремонта си е твоя грижа
важното е че има срок в който търговеца е дръжен да направи ремонта
не да те мотае с месеци примерно щото чака доставка на резервна част от чужбина (честа практика в сервизите)
виж в сайта много хубаво е обяснено как трябва да се процедира
"Няма риба в реката, само пъстърва, откакто се появи тя и изяде всичката друга риба..."
Аватар
Коце
Мнения: 6447
Регистриран на: Пон Юни 22, 2009 20:04
Риболов: и бира чадо!
Местоположение: София
получил Браво: 9 пъти

Мнение от Коце »

Приятелю, за такива случай има Комисия за защита на потребителите. Това е сайтът им и конкретно ФОРМА ЗА ЖАЛБИ. Мога да кажа, че всеки случай се разглежда коректно и ти връщат отговор!

линк - http://www.kzp.bg/index.php?mode=sendCo ... _office=26

На мен лично ми е писнало от лъжливи продавачи и пиша винаги когато трябва! А относно гаранционните срокове се информирай от Закон за защита на потребителите. Успех!

п.п. за Candy - само перални брат, всичко друго е Bosch!
Д-р Флекс написа:Jeddi Master Sofianetzo soFidero
Аватар
toko
Мнения: 3277
Регистриран на: Съб Май 28, 2005 9:41
Местоположение: София (иначе от Казанлък)
получил Браво: 3 пъти

Мнение от toko »

kozeboy написа: п.п. за Candy - само перални брат, всичко друго е Bosch!
Тук въобще не си прав, че има други марки, но карай.

Инак закона ясно казва какво трябва да се прави. На повечето търговци не им изнася и те пускат по пързалката. Ако обаче им обясниш какво ще направиш и какво ще последва ако не ти удовлетворят рекламацията стават доста сговорчиви. Наскоро даже ми върнаха пари от един магазин.
20 and counting.
...Ferguson is a fucking warrior. Fucking warriors don’t especially care if you like them or not. They care about winning...
Аватар
Валери
Мнения: 353
Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 9:09
получил Браво: 1 път

Мнение от Валери »

Здравейте!Благодарско за линковете-ще са ми от полза...Иначе пуснах както му е редът жалба в Комисията по защита на потребителите:дори да не помогне,аз да го направя..,поне да знам,че съм направил необходимото.Ще им вися пак на главите тук в Пловдив,ще пиша до централата им,аман от боклуци,гледащи само оборот да правят.Поздрави на всички във форума!
Не можеш да дадеш повече дни на живота си,но можеш да дадеш повече живот на дните си!
Аватар
esox hunter
Мнения: 1125
Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 11:01
Местоположение: София
получил Браво: 2 пъти

Мнение от esox hunter »

Валери написа:Здравейте!Благодарско за линковете-ще са ми от полза...Иначе пуснах както му е редът жалба в Комисията по защита на потребителите:дори да не помогне,аз да го направя..,поне да знам,че съм направил необходимото.Ще им вися пак на главите тук в Пловдив,ще пиша до централата им,аман от боклуци,гледащи само оборот да правят.Поздрави на всички във форума!
Ако и държавните институции като КЗП не ти обърнат внимание се обърни и към http://www.ombudsman.bg/ За Пловдив мисля че е г-жа Юлия Юрдекова.

За сега толкова, ако и тия не ти помогнат ще ти дам европейските :wink: 8)
Аватар
Коце
Мнения: 6447
Регистриран на: Пон Юни 22, 2009 20:04
Риболов: и бира чадо!
Местоположение: София
получил Браво: 9 пъти

Мнение от Коце »

Валери написа:Здравейте!Благодарско за линковете-ще са ми от полза...Иначе пуснах както му е редът жалба в Комисията по защита на потребителите:дори да не помогне,аз да го направя..,поне да знам,че съм направил необходимото.Ще им вися пак на главите тук в Пловдив,ще пиша до централата им,аман от боклуци,гледащи само оборот да правят.Поздрави на всички във форума!
Комисията работи, бавно, но работи!
Веднъж пуснах жалба - в магазина за цигари до офиса ми подават Боро без бандерол, на цена, разбира се, като с бандерол. Отправих забележка за липсата на бандерол и тутакси ми смениха кутията!
Тва обаче ме раздразни адски и пуснах жалбата. След 20-на дни получих писмо по пощата с коментари и резултати от проверката която Комисията беше провела в магазинчето.....разбира се не бяха констатирани нарушения, но цигарите без бандерол бяха преместени в автомобил наблизо и вече се продаваха по "заявка" на "отбрани люде само"!
Д-р Флекс написа:Jeddi Master Sofianetzo soFidero
Аватар
Валери
Мнения: 353
Регистриран на: Пет Дек 17, 2004 9:09
получил Браво: 1 път

Мнение от Валери »

Здравейте!Още веднъж благодарско за подкрепата от колеги.Сега пиша,че нещата се оправиха,то още в петък-30.10.2009г. се обадиха да мина да си взема частта,но чак днес успях.Очевидно всичко може...Все пак Технополис са фирма,дето не биха искали да стават издънки,но май и човек трябва да си търси правата докрай.Поздрави!
Не можеш да дадеш повече дни на живота си,но можеш да дадеш повече живот на дните си!
Plat1ka
Мнения: 5120
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 0:39
Местоположение: София
дал Браво: 6 пъти
получил Браво: 91 пъти

Мнение от Plat1ka »

АМи браво че всичко се е развило в твоя полза и нещата са наред. Стана много хубава и полезна тема и аз доста неща понаучих от линковете благодарение на който няма да се чудя в кой сервеиз как да се обяснявам и да им се моля да ми поправят нещо което им е в гаранцията.
Публикувай отговор

Обратно към “РиболОФФ”